|
Trance de K*nker in?? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Remy D |
| quote: | Originally posted by New Wave
van wie is het iedee om de vj's te pakken?
ik doe mee :-)sta al een tijdje droog gheghe :-) |
Niet van mij maar ik doe ook graag mee :) |
|
|
| Robvef |
| Count me in 2 :D LoL |
|
|
| TranceFool |
| Khad me ook al ingeschreven op Sonja, hehe |
|
|
| Akira |
| ik moet toch es meer TMF gaan kijken....:) |
|
|
| New Wave |
Hey jongens, niet teveel hey!!!! LOL
Jullie mogen die stijve SUFKUT van een jonny prikken, ik hou het wel bij de dames..............gheghe
groeten
Techno_maniac
http://www.geocities.com/techno_maniacmpzz |
|
|
| Gekhous |
| quote: | Originally posted by magrec
ik verwacht dat binnen nu en zeg maar 1,5 jaar.
Progressive
techno
hardhouse
behoorlijk mainstream zullen zijn.
En dat zal beginnen met hardhouse wat echt bagger (jah beetje happy hardcore) muziek is (personal opinion) |
hardhouse/hardtrance is al goed op weg op commercieel gebied ja :(
vind ik persoonlijk jammer, omdat ik wel van wat harder hou...
progressive hou ik me niet echt mee bezig, dus zou het niet weten...
techno zal, denk ik, nooit mainstream worden. het bestaat al zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo lang, en het is nog nooit mainstream geweest, op een hele kleine periode begin '90-'94 ofzo na... de tijden van Snap, U96 enzo... |
|
|
| magrec |
techno niet meer mainstream
opeens zie ik
impulz met de main stage bijna alleen maar teachno
4-elements dat is ook bijna alleen maar techno
shockers ehm hoezo techno niet meer mainstream?
techno heeft wel de minste potentie om mainstream te worden.
(dan die andere die ik genoemd heb))
grtz magrec |
|
|
| Gekhous |
Impulz & Shockers ZIJN technofeesten
ik ga niet ontkennen dat techno populair is, maar het grote publiek vind het totaal nix in principe... |
|
|
| Mysteric |
Inderdaad, als ik mijn Shockers cd-tje opzet (ook reclame op TMF geweest...) zeggen 25 van de 30 man dat het herrie is. Die houden er absoluut niet van.
Als iemand een Shockers reclame op tv ziet denken heel weinig mensen "Kom laat ik daar heen gaan"...
Helaas is dat met Sensation, TE, Innercity enz. wel het geval. Want dat vind ik het grote nadeel van uitzending en bemoeienis van TMF...dat het veel mensen uitnodigt die de sfeer naar beneden halen. Spijkerbroeken, luitjes die stil staan langs de kant, gasten die het op een zuipen zetten. En niet meer alleen party-people.
Maar ik vrees dat het niet anders is, er komt een tijd dat de grote feesten zo bagger zijn dat het stopt. Geen grote feesten meer, de liefhebbers blijven in de clubs. En de rest van de mensen stort zich weer op een nieuw genre. |
|
|
| New Wave |
Al sje 5 mei naar Shockers gaat dan weet ik zeker dat er veel kleine kinderen bij zitten die helemaal niet weten dat er techno gedraait wordt.
Ik denk zelf dat veel mensen het die avond vroeg voor gezien houden.......dat hoop ik dan maar want ik heb geen zin om naar kutkoppen te kijken omdat ze trance willen horen.
Techno zal nooooooit mainstream worden.
Techno bestaat al ing lang, misschien was het toen iets minder heftig.
Techno heeft gelukkig tot nu toe een eigen weg gekozen, het gaat misschien de verkeerde kant op maar dat hoop ik niet.
Ook hoop ik niet dat ID&T feesten gaan schrappen omdat het "commercieel" niet lukt en er dus geen centen te verdienen zijn.
Ik vind ook dat ID&T fout bezig is en zich moet realiseren dat het aantrekken van "verkeerde" mensen naar feesten niet echt goed is voor die scene, ik leg hier dus de meeste nadruk op Shockers feesten.
Maar we hebben Awakenings nog gelukkig............en die zal nooit commercieel worden, want zo groot is dat feest gelukkig niet :-)
De groeten,
Techno maniac |
|
|
| arno |
| quote: | Helemaal met je eens!!!!!!!!!!!!!!
Shockers wordt ook zo commercieel als de pest.
Thanx to 538 en TMF, HOEREZONEN!!!!!!!!!!!!!!!
LATORZZZZ
|
Het is echt niet de schuld van 538 en tmf dat er reclame voor shockers wordt uitgezonden. Het is toch echt de organisatie van shockers die tmf benaderd of ze voor een aanzienlijk geld bedrag die reclame willen uitzenden. Het is dus de organisatie zelf die er voor kiest om er een comercieel feest van te maken, en hoe wou je anders veel mensen naar een feest krijgen als niemand er vanaf weet. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by arno
Het is echt niet de schuld van 538 en tmf dat er reclame voor shockers wordt uitgezonden. Het is toch echt de organisatie van shockers die tmf benaderd of ze voor een aanzienlijk geld bedrag die reclame willen uitzenden. Het is dus de organisatie zelf die er voor kiest om er een comercieel feest van te maken, en hoe wou je anders veel mensen naar een feest krijgen als niemand er vanaf weet. |
Zoals de meeste technofeesten gepromoot worden........flyertje in de lokale muziekhandel/ticked-verkooplocaties en mondelinge reclame.............
misschien nog muurpostertje rond de locatie waar het gehouden wordt MEER GEEN IN RECLAME OP KLEUTERZENDERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
en ik ben geil dus ik ga............doei :-) |
|
|
|
|