return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Trance de K*nker in?? (pg. 5)
View this Thread in Original format
Akira
quote:
Originally posted by Remy D
De nieuwe Nickelson spijkerbroeken zijn erg modieus want als je daar de onderkant omslaat staat er Nickelson. Dus die broek doe ik dan ook aan naar Shockers. :)

Errug boeiend:)


HAHAHA nickelson....nou niet echt mijn merk...Geef mij daar lekker een evisu spijkerbroek...maar die klote dingen kosten 400 piek :(
Remy D
quote:
Originally posted by Akira


HAHAHA nickelson....nou niet echt mijn merk...Geef mij daar lekker een evisu spijkerbroek...maar die klote dingen kosten 400 piek :(


Mooi dat vind ik toch net ff te duur voor een broek, ben ook maar een arme werknemer ;)
Henkie_henk
LoL LoL deze thread is overgegaan tot een wijven praatje over kleding lol :D


Ach ja een spijkerbroek kan idd wel mooi wezuh.. zoals die (ing dure) van mij.. geschaafd aan de voorkant.. licht blauw.. En had ik er ff succes mee bij de meidjes lol..

P.S. Rank one was best lachen zaterdag (jij nog geweest M5??)
Moreno kickte natuurlijk ook weer dik me ass
Akira
quote:
Originally posted by Henkie_henk
LoL LoL deze thread is overgegaan tot een wijven praatje over kleding lol :D


Ach ja een spijkerbroek kan idd wel mooi wezuh.. zoals die (ing dure) van mij.. geschaafd aan de voorkant.. licht blauw.. En had ik er ff succes mee bij de meidjes lol..

P.S. Rank one was best lachen zaterdag (jij nog geweest M5??)
Moreno kickte natuurlijk ook weer dik me ass


Ja toch kleding maakt de man..hehe :D moet natuurlijk te verwijfd gaan worden...
RANK1 was ik er niet bij ga denk volgende zaterdag weer es in starlight kijken dan draait spider willem als het goed is.JON THE DENTIST Heeft afgezegd dus ...
Gekhous
"spijkerbroeken volk" = meer een uitdrukking...

ik heb alleen spijkerbroeken en pantalons, en mn pantalons zijn te duur om te vernakken op een feest, dus heb ook altijd spijkerbroek aan (wel zwart uiteraard...)
Bellie
jullie trippen teveel over die kut spijkerbroeken.
draag gewoon wat je lekker vind zitten klaar.zolang je maar niet op een zwerver lijkt,maak je echt wel kans bij de dames hoor.

GREETZ!!
Akira
quote:
Originally posted by Bellie
jullie trippen teveel over die kut spijkerbroeken.
draag gewoon wat je lekker vind zitten klaar.zolang je maar niet op een zwerver lijkt,maak je echt wel kans bij de dames hoor.

GREETZ!!



HAHAHA tuurlijk we lopen ook maar een beetje te geinen snappie??:D
Gekhous
onder het motto vrouwenpraat: wat dragen jullie altijd naar feesten?? heb al een paar spijkerbroeken ghoord, maar vraag me af of er hier ook mensen zijn die echt hun moeite doen om er beetje geil uit te zien zeg maar :)
Henkie_henk
Mwoah k besteed wel tijd aan wat ik aandoe ja... maar das altijd wel zo.. meestal ook wel redelijk netjes/modieuz...

woohoeee k ben homow lol
Akira
quote:
Originally posted by Henkie_henk
Mwoah k besteed wel tijd aan wat ik aandoe ja... maar das altijd wel zo.. meestal ook wel redelijk netjes/modieuz...

woohoeee k ben homow lol


GOED zo jongen ik ben op zich ook wel modieus haha al zeg het zelf...HOMOSTYLE GOOOOOOOOOO hahaha :)

Kleding maakt de man...

eXos
quote:
Originally posted by Henkie_henk
Hey goeidag!

Zie ik net op tv... Song van the horrorist - one night in nyc

Vette tune..
Maar daar is dus gewoon een reclame van voor die single.. Commerciel dusss (niet p definitie slecht hoor)

Dan krijg je nog Mysteryland waarbij tmf en 538 zich er mee gaan bemoeien

Dan krijg je sensation.. reclame voor op tmf.. tmf maakt stuff bekend.. AAH!!!

Gaan al die quasie trance (lees: meelopers) nou trance verneuken?


Hoei hoei Henkie, TRANCE is nou eenmaal commercieel. Deal with it. Waarom denk je anders dat hier zoveel mensen zitten, Waarom elk feest is uitverkocht. het is nu eenmaal zo. Het gaat net zo als gabber, alleen houdt het nu wat langer stand.

MZZLs
Opti
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!


Hoei hoei Henkie, TRANCE is nou eenmaal commercieel. Deal with it. Waarom denk je anders dat hier zoveel mensen zitten, Waarom elk feest is uitverkocht. het is nu eenmaal zo. Het gaat net zo als gabber, alleen houdt het nu wat langer stand.

MZZLs


Daar zit wat in...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Privacy Statement