|
Trance de K*nker in?? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
Ik moet zeggen dat ik IC3 beter vond dan IC2, betere organisatie........alleen de garderobe was al klasse gheghe :-)
Maargoed, ID&T is inderdaad ook kut bezig, het gaat om de knaken en dat vind ik minder relaxed.
Maar TMF en radio 538 brengen de reclame en dat is super fout.
Eerste Shockers-feest.....vriendin zei 3000 man............
Die daarna, iets groter........jaar daarna afgelast.............NU 25000 man........? echt FOUT gewoon.
Je zult zien, als je er naartoe gaat wat een kleuterbende je daar nu aantreft........shockers will look like TE
............
Awakenings.........nu in Rotterdam, sfeer is weg, het had in Amsterdam moeten blijven, maakt niet uit waar.............maar niet in Rotterdam. |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Dwingo
Als we nu allemaal onze gal gaan uitkotsen over 538, tmf en al dat ander gepeupel.
We kunnen beginnen met mailbommen, dreigementen, valse bom-meldingen (dat hadden we tijdens de Awards moeten verzinnen :D ) aanranding van al die lekkere VJ's, het publiekelijk stenigen van Eric de Zwart...
Het zijn maar ideeen...
Als iemand anders nog dingen weet, voeg ze aan dit lijstje toe. Wie weet kunnen we een leuk plan en een geschikte taakverdeling opstellen... |
Nou, tegen het aanranden van Sonja zeg ik geen nee, hehehe |
|
|
| Gekhous |
mag ik ff een welgemeende mDAAAAAAAAAAAAAAAAH doen??
BENNE JULLIE OOK EINDELIJK WAKKER??????????????????????
trance gaat dezelfde kant op als gabber, maar toch heb ik hier meer hoop dan met gabber...
trance is TE uitgebreid om net zo makkelijk verwoest te worden als gabber, dus komt allemaal wel goed hoor...
en de feesten waar jullie het over hebben, zijn allemaal GROTE feesten, er zijn genoeg kleintjes, waar de sfeer perfect is & de muziek underground... |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Gekhous
en de feesten waar jullie het over hebben, zijn allemaal GROTE feesten, er zijn genoeg kleintjes, waar de sfeer perfect is & de muziek underground...
|
ja maar dat zijn geen "trance" feesten of in ieder geval niet die trance die de meeste mensen hier voor ogen hebben... |
|
|
| Remy D |
| Ik vind Qontact, Royal Edition, Wildlife , Earth, Qlimax, DNA, HQ, I love trance enz enz nou niet bepaald echt commerciële feestjes. IC, TE, Sensation, Dancevalley, Impulz zijn commercieel maar dat is alleen maar omdat ze zo groot zijn. |
|
|
| Akira |
| quote: | Originally posted by Remy D
Ik vind Qontact, Royal Edition, Wildlife , Earth, Qlimax, DNA, HQ, I love trance enz enz nou niet bepaald echt commerciële feestjes. IC, TE, Sensation, Dancevalley, Impulz zijn commercieel maar dat is alleen maar omdat ze zo groot zijn. |
Helemaal mee eens :D |
|
|
| MetzZ_!! |
| Het zal vast niet lang meer duren voordat de Qontact en HQ-feestjes ook 'groot' worden... Nog ff en er wordt reclame op radio en tv gemaakt... Dat wil niet zeggen dat het slechtere feesten worden... Sensation is ook supercommercieel, maar was wel heftig... |
|
|
| magrec |
ik verwacht dat binnen nu en zeg maar 1,5 jaar.
Progressive
techno
hardhouse
behoorlijk mainstream zullen zijn.
En dat zal beginnen met hardhouse wat echt bagger (jah beetje happy hardcore) muziek is (personal opinion) |
|
|
| Remy D |
| De Nieuwe Tom Harding cd is echt bruut. :D:D:D:D:D:D |
|
|
| Robvef |
| Tom Harding is goed net zoals JP. Hardhouse vind ik wel leuk. Maar ik was in december op Impulz en daar waren die gasten van Lab4 aan het spelen --> Dat was gewoon pure gabber. Is leuk hoor, maar vondt het een beetje verkeerd passen in die zaal. Dan weet ik niet meer wat hardhouse is. |
|
|
| ADK |
| quote: | Originally posted by Remy D
Ik vind Qontact, Royal Edition, Wildlife , Earth, Qlimax, DNA, HQ, I love trance enz enz nou niet bepaald echt commerciële feestjes. IC, TE, Sensation, Dancevalley, Impulz zijn commercieel maar dat is alleen maar omdat ze zo groot zijn. |
ben ik het ook mee eens
ik ben op impulz de laatse keer geweest, en ik had niet bepaald een TMF/538-gevoel, moet ik zeggen
ADK |
|
|
| New Wave |
Er zijn inderdaad kleine feesten, heel veel zelf, ook met super goeie trance maar het zijn vooral Techno feesten.
Impulz gaat inderdaad nog wel maar dat gaat ook nog wel veranderen.
Trance energy is inderdaad groot.
Het was ook een feest van kinderen van minimaal 16 jaar.
Ik werk in een discotheek en tegenwoordig zie je niet meer het verschil tussen 14 en 16 hoor....
Dus Trance Energy ga ik niet naartoe!!
groeten
van wie is het iedee om de vj's te pakken?
ik doe mee :-)sta al een tijdje droog gheghe :-) |
|
|
|
|