|
hehe 1ste boeking innercity (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| hamburgerboefje |
| Als ze slim zijn maken ze gewoon van de club of deephouse zaal een q-dance toko. die club/deephouse zalen van vorig jaar waren toch erg leeg.. Maarja dan krijg je weer zo'n HH Vs. Techno sfeertje..Najaa als het aan mij ligt laten ze het gewoon zoals vorig jaar maar dan met natuurlijk andere dj's |
|
|
| Flipper01 |
Lijkt me toch echt niet dat ze Techno zouden vervangen voor Hardstyle..
Techno wordt IMO steeds populairder, lijkt me dan ook logischer dat er een hardstyle zaal ipv een club/groove zaal komt |
|
|
| magrec |
Tjeerdo van id&t had het erover dat er absoluut!!!! geen hardstyle!!! zaal zou komen...
gelukkig maar :p |
|
|
| New Wave |
| roddels en geruchten..hmmzzzzz....allemaal nerdjes die het denken beter te weten......wacht nou maar gewoon af tot die line up der staat....dan kunnen we zoals gewoonlijk weer gaan zeuren op ID$T :p |
|
|
| magrec |
Lol, ze hebben sander kleinenberg er weer vanaf gehaald...:(
whehe HYPE HYPE HYPE!!! |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by magrec
Lol, ze hebben sander kleinenberg er weer vanaf gehaald...:(
whehe HYPE HYPE HYPE!!! |
Harmen gaat dus niet naar Innercity :D |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by New Wave
Harmen gaat dus niet naar Innercity :D |
hehe dat heb je me niet horen zeggen :p
(het kan best zijn dat id-t dat gevraagt heeft aan excession om de boeking nog ff geheim te houden..) |
|
|
| Biohazard |
Hardstyle op IC?? nee!!:whip: Dan gaan die hardstylers vast weer 'de niet hardstyle DJs' uitfluiten.
/me hopes voor en trance zaaltje |
|
|
| pipi |
| Ik denk dat Tiesto weer op Innercity staat dit jaar. |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by New Wave
roddels en geruchten..hmmzzzzz....allemaal nerdjes die het denken beter te weten......wacht nou maar gewoon af tot die line up der staat....dan kunnen we zoals gewoonlijk weer gaan zeuren op ID$T :p |
WORD!
Gewoon afwachten... |
|
|
| kreischer2000 |
| quote: | Originally posted by pipi
Ik denk dat Tiesto weer op Innercity staat dit jaar. |
Denk t nie, maar ik hoop t wel dus!!! |
|
|
| techno:logy |
| 5 goeie techno artiesten zijn voor mij genoeg, maar ik hoop voor jullie dat tiesto komt |
|
|
|
|