return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 
hehe 1ste boeking innercity (pg. 2)
View this Thread in Original format
hamburgerboefje
Als ze slim zijn maken ze gewoon van de club of deephouse zaal een q-dance toko. die club/deephouse zalen van vorig jaar waren toch erg leeg.. Maarja dan krijg je weer zo'n HH Vs. Techno sfeertje..Najaa als het aan mij ligt laten ze het gewoon zoals vorig jaar maar dan met natuurlijk andere dj's
Flipper01
Lijkt me toch echt niet dat ze Techno zouden vervangen voor Hardstyle..
Techno wordt IMO steeds populairder, lijkt me dan ook logischer dat er een hardstyle zaal ipv een club/groove zaal komt
magrec
Tjeerdo van id&t had het erover dat er absoluut!!!! geen hardstyle!!! zaal zou komen...

gelukkig maar :p
New Wave
roddels en geruchten..hmmzzzzz....allemaal nerdjes die het denken beter te weten......wacht nou maar gewoon af tot die line up der staat....dan kunnen we zoals gewoonlijk weer gaan zeuren op ID$T :p
magrec
Lol, ze hebben sander kleinenberg er weer vanaf gehaald...:(
whehe HYPE HYPE HYPE!!!
New Wave
quote:
Originally posted by magrec
Lol, ze hebben sander kleinenberg er weer vanaf gehaald...:(
whehe HYPE HYPE HYPE!!!


Harmen gaat dus niet naar Innercity :D
magrec
quote:
Originally posted by New Wave


Harmen gaat dus niet naar Innercity :D


hehe dat heb je me niet horen zeggen :p

(het kan best zijn dat id-t dat gevraagt heeft aan excession om de boeking nog ff geheim te houden..)
Biohazard
Hardstyle op IC?? nee!!:whip: Dan gaan die hardstylers vast weer 'de niet hardstyle DJs' uitfluiten.

/me hopes voor en trance zaaltje
pipi
Ik denk dat Tiesto weer op Innercity staat dit jaar.
eieregooie
quote:
Originally posted by New Wave
roddels en geruchten..hmmzzzzz....allemaal nerdjes die het denken beter te weten......wacht nou maar gewoon af tot die line up der staat....dan kunnen we zoals gewoonlijk weer gaan zeuren op ID$T :p

WORD!

Gewoon afwachten...

kreischer2000
quote:
Originally posted by pipi
Ik denk dat Tiesto weer op Innercity staat dit jaar.


Denk t nie, maar ik hoop t wel dus!!!
techno:logy
5 goeie techno artiesten zijn voor mij genoeg, maar ik hoop voor jullie dat tiesto komt
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 
Privacy Statement