return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 
hehe 1ste boeking innercity (pg. 3)
View this Thread in Original format
Nook
paul van dyk lijkt me wel grappig om te zien eigenlijk, met john 00 fleming, max graham, signum ofzo, nog nooit allemaal gezien.
Punt
Volgende boeking:

Umek :p :p
Bron: http://www.thereminmanagement.co.uk
Flipper01
Deze namen kreeg ik via Mr.Marcello door:

- Marco V
- Sven Vath
- Benjamin Bates
- Sander Kleinenberg
- Umek
- Waarschijnlijk Tiesto
kreischer2000
dat ziet er wel vet uit moet ik zeggen!
hamburgerboefje
ja ziet er niet verkeerd uit tot nu toe :tongue3
techno:logy
UMEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEK!!!
basvh
ik vind umek nou niet zo speciaal, die heeft dit jaar best wel vaak in nederland gedraaid.
M5
umek!! brrrr

die wil ik eindelijk eens zien! :D

:wtf:
ScuL
Hmm, ik vond Innercity vorig jaar zo zoutloos dat ik eigenlijk niet eens nog eens wil gaan. Of er moet wel een heel radicale verandering komen in de line-up. ID&T verkoos er vorig jaar duidelijk voor om voor de Techno te gaan als nieuwe innovatieve stijl. In de plaats van Trance en daarmee vond ik 't eigenlijk een beetje weggegooid geld. Als ik in de eigen woorden van ID&T mag geloven dat Innercity hun 'paradepaardje' is waarmee ze altijd voorop willen lopen in de innovatieve muziek dan gok ik erop dat de hoofdmoot wederom Techno gaat worden. Dan ben ik dus in ieder geval niet present.
Een Q-Dance zaal lijkt me wel heel erg stug maar als deze er zou zijn is er misschien toch nog een kans dat ik me laat overhalen wel te gaan, of er moet een dikke Trance line-up komen.
mr.marcello
quote:
Originally posted by Flipper01
Deze namen kreeg ik via Mr.Marcello door:

- Marco V
- Sven Vath
- Benjamin Bates
- Sander Kleinenberg
- Umek
- Waarschijnlijk Tiesto


Dave Clarke mag er ook bij!! :)

Met vriendelijke groet.

tango
quote:
Originally posted by mr.marcello


Dave Clarke mag er ook bij!! :)

Met vriendelijke groet.


Hier graag oakie en/of sasha..........

grtz,
TNG
basvh
carl cox!!!!!! maar da zal wel niet omdat ie week ervoor al in de eau draait
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 
Privacy Statement