return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 
hehe 1ste boeking innercity (pg. 4)
View this Thread in Original format
mr.marcello
quote:
Originally posted by tango
Hier graag oakie en/of sasha..........


Ik bedoelde niet: ik hoop dat Dave Clarke erbij is, maar dat Dave Clarke een bevestigde naam is en dat hij dus bij dat lijstje gezet kan worden.

Met vriendelijke groet.
kolkiewolkie
uit de nieuwsbrief van de Q (in zwolle)

dj quintin zal als winnaar van de twix talent room ook op innercity draaien
magrec
line up wordt denk ik maandag over een week bekend gemaakt.
mr.marcello
Bevestigd:
*Kevin Saunderson
*Umek
*Sven Vath
*Dave Clarke
*Marco V
*Benjamin Bates
*Sander Kleinenberg

Met vriendelijke groet.
Disney
quote:
Originally posted by mr.marcello
Bevestigd:
*Kevin Saunderson
*Umek
*Sven Vath
*Dave Clarke
*Marco V
*Benjamin Bates
*Sander Kleinenberg

Met vriendelijke groet.


Yummie... dat begin er erg lekker uit te zien :tongue3 :tongue3 :tongue3

Denk dat we daar maar eens naar toe gaan!!!
pivot
quote:
Originally posted by mr.marcello
Bevestigd:
*Kevin Saunderson
*Umek
*Sven Vath
*Dave Clarke
*Marco V
*Benjamin Bates
*Sander Kleinenberg

Met vriendelijke groet.



brrrrrr.......
mr.marcello
quote:
Originally posted by pivot
brrrrrr.......


Je wordt niet warm van deze namen? :p

Met vriendelijke groet.
pivot
quote:
Originally posted by mr.marcello
Je wordt niet warm van deze namen? :p

Met vriendelijke groet.


nope, alleen harde plassert
mr.marcello
quote:
Originally posted by pivot
nope, alleen harde plassert


LOL!! :D

Met vriendelijke groet.
magrec


hehe de stijl van IC bevalt me wel, communisme, bolsjewisme rusland achtig..








reminds me....




kremlin.....

Optimus
quote:
Originally posted by magrec


hehe de stijl van IC bevalt me wel, communisme, bolsjewisme rusland achtig..








reminds me....




kremlin.....



ha, ik wilde net zeggen!:)
Elpie
Als de dresscode hetzelfde is als bij Kremlin krijg je een lekker zwart-rood feestje. Innercity red edition... mwoah heeft wel wat ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 
Privacy Statement