|
hehe 1ste boeking innercity (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by tango
Hier graag oakie en/of sasha.......... |
Ik bedoelde niet: ik hoop dat Dave Clarke erbij is, maar dat Dave Clarke een bevestigde naam is en dat hij dus bij dat lijstje gezet kan worden.
Met vriendelijke groet. |
|
|
| kolkiewolkie |
uit de nieuwsbrief van de Q (in zwolle)
dj quintin zal als winnaar van de twix talent room ook op innercity draaien |
|
|
| magrec |
| line up wordt denk ik maandag over een week bekend gemaakt. |
|
|
| mr.marcello |
Bevestigd:
*Kevin Saunderson
*Umek
*Sven Vath
*Dave Clarke
*Marco V
*Benjamin Bates
*Sander Kleinenberg
Met vriendelijke groet. |
|
|
| Disney |
| quote: | Originally posted by mr.marcello
Bevestigd:
*Kevin Saunderson
*Umek
*Sven Vath
*Dave Clarke
*Marco V
*Benjamin Bates
*Sander Kleinenberg
Met vriendelijke groet. |
Yummie... dat begin er erg lekker uit te zien :tongue3 :tongue3 :tongue3
Denk dat we daar maar eens naar toe gaan!!! |
|
|
| pivot |
| quote: | Originally posted by mr.marcello
Bevestigd:
*Kevin Saunderson
*Umek
*Sven Vath
*Dave Clarke
*Marco V
*Benjamin Bates
*Sander Kleinenberg
Met vriendelijke groet. |
brrrrrr....... |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by pivot
brrrrrr....... |
Je wordt niet warm van deze namen? :p
Met vriendelijke groet. |
|
|
| pivot |
| quote: | Originally posted by mr.marcello
Je wordt niet warm van deze namen? :p
Met vriendelijke groet. |
nope, alleen harde plassert |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by pivot
nope, alleen harde plassert |
LOL!! :D
Met vriendelijke groet. |
|
|
| magrec |

hehe de stijl van IC bevalt me wel, communisme, bolsjewisme rusland achtig..
reminds me....
kremlin..... |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by magrec

hehe de stijl van IC bevalt me wel, communisme, bolsjewisme rusland achtig..
reminds me....
kremlin..... |
ha, ik wilde net zeggen!:) |
|
|
| Elpie |
| Als de dresscode hetzelfde is als bij Kremlin krijg je een lekker zwart-rood feestje. Innercity red edition... mwoah heeft wel wat ;) |
|
|
|
|