|
hehe 1ste boeking innercity (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
| quote: |
*Kevin Saunderson
*Umek
*Sven Vath
*Dave Clarke
*Marco V
*Benjamin Bates
*Sander Kleinenberg
|
gossie gossie wat een namen :rolleyes: .....als je mij zoekt....ik zit in de talent-room.......... |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by New Wave
gossie gossie wat een namen :rolleyes: .....als je mij zoekt....ik zit in de talent-room.......... |
jij wist nog niet of je zou gaan hoer:p |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Optimus
jij wist nog niet of je zou gaan hoer:p |
Dat klopt....maargoed......laat ze eerst maar eens bevredegende dj's boeken, en dan neem ik ene beslissing. |
|
|
| Partyhardy! |
Vrijdag 18 oktober tussen 14.00 uur en 16.00 uur zal op ID&T Radio en 3FM de line-up van Innercity 2002 worden bekend gemaakt.
Ben benieuwd!......... :) :cool: |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Main
Benjamin Bates, Kevin Saunderson, Marco V, Tiesto, Vath, Dana
Techno
Benny Rodrigues, Rino Cerrone, Dave Clarke, Umek, Jay Denham
Progressive
Faro, Johan Cyber, Sister Bliss, Future Shock (Dex 'n fx) Sander Kleinenberg
Erg lekker en ben zeker van de partij dit jaar!! |
|
|
| magrec |
damn, dana (geen hardstyle zou er komen....FOK you id&t!!! leuk publiek komt er dan op af hoor...)
mwoah ff overleggen... |
|
|
| New Wave |
Als ik ga dan kunnen jullie zonder mij naar de main, IK BOYCOT DIE MAIN STAGE.:whip:
Techno zaal...mwah........ |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by New Wave
Als ik ga dan kunnen jullie zonder mij naar de main, IK BOYCOT DIE MAIN STAGE.:whip:
Techno zaal...mwah........ |
nou ik doe mee....
Owja fock de progressive zaal...(faro PUKE!!!!! , CYBER PUKE!!!!!!!!!)
alleen futureshock en sander zijn echte prog jocks bah bah bah maar goed ff overleggen hier.... |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by magrec
damn, dana (geen hardstyle zou er komen....FOK you id&t!!! leuk publiek komt er dan op af hoor...) |
Ze hoort er inderdaad niet tussen te staan....
Met vriendelijke groet. |
|
|
| Biohazard |
| quote: | Originally posted by magrec
nou ik doe mee....
Owja fock de progressive zaal...(faro PUKE!!!!! , CYBER PUKE!!!!!!!!!)
alleen futureshock en sander zijn echte prog jocks bah bah bah maar goed ff overleggen hier.... |
ze zijden dat ze heel misschien Timo Maas zouden boeken :)
de line up is dus niet compleet |
|
|
|
|