|
hehe 1ste boeking innercity (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
| Nou, als ik dit zo zie dan weet ik het nog nie hoor... |
|
|
| hamburgerboefje |
| ikke wel. ik ga zekerz , eindelijk tiesto eens een x tje chekkeuh~! |
|
|
| TimeportE |
grote kans dat ik heen ga.. dan pak ik lekker de hele main en skip dana gewoon en ga ik naar sander toe! :)
maar ja.. alles op zijn tijd eerst capital.. kan haast nie wachten! :) |
|
|
| arjoderoon |
| quote: | Originally posted by Optimus
voor de 10.000.000.000.000e keer:
Tiesto heeft geen ruzie met ID&T, Tiesto had in 2000 zelf verzocht om in de progressive zal te draaien, hij wilde niet op de mainstage. Voorts is het onwaar dat hij niet voor ID&T draait, hij heeft dit jaar toch 9 uur lang op Dutch Dimension (=ID&T i.s.m. Mojo)gedraaid? Een andere reden voor dat hij niet/amper op ID&T feesten draait zijn zijn eigen (in 2001, inmiddels afgelopen) Tiesto solo tour en (2002) de Magikal Muzik Nights omwille van de exclusiviteit de boekingen heeft beperkt. En hij moet nu de laatste 2 jaren natuurlijk ook ongelooflijk veel in het buitenland draaien (bijv. de tour met Moby in VS).
|
ok excuses dan!! is dat ook weer helder. |
|
|
| Cosmic Guy |
W0000t! Dana! Ik ben zeker van de partij!
:haha: |
|
|
| T.H.C. |
hehe wat een gezeik over de line-up...ik ga er alleen voor dit zaaltje al wel heen denk ik.
Hollandhal:
(techno)
Benny Rodrigues
Rino Cerrone
Dave Clarke
Umek
Jay Denham
:eyespop: |
|
|
| magrec |
Hehe ik klaag altijd eerst en dan ga ik toch.. :p
als ik vanaf het begin er ben zie ik:
Benjamin Bates
Kevin saunderson
sneak
Harry Choo Choo
dave clark
Futureshock
Umek
Sander kleinenberg |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by T.H.C.
hehe wat een gezeik over de line-up...ik ga er alleen voor dit zaaltje al wel heen denk ik.
Hollandhal:
(techno)
Benny Rodrigues
Rino Cerrone
Dave Clarke
Umek
Jay Denham
:eyespop: |
Dit ziet er inderdaad al smakelijk genoeg uit hoor!! En daarnaast ook nog eens Kevin Saunderson op de Main..... :D:D
Met vriendelijke groet. |
|
|
| Kamaya |
Ik vinnet echt een heel relaxte line-up!!
vette techno-dj's, de main goed voorzien, alleen een beetje jammer
dat doos Dana d'r ook bij is.......
....maar goed, als zij bezig is sta ik toch lekker bij SANDER KLEINENBERG!!!!!!!! :p :p :D :D
De groeten,
Kamaya. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Kamaya
vette techno-dj's, de main goed voorzien, alleen een beetje jammer
dat doos Dana d'r ook bij is.......
|
En deze doos kan toevallig hele fette techno draaien, technisch gezien heeeel goed.
Ik heb veel respect voor haar...... |
|
|
| T.H.C. |
| quote: | Originally posted by New Wave
En deze doos kan toevallig hele fette techno draaien, technisch gezien heeeel goed.
Ik heb veel respect voor haar...... |
ja idd jij doelt ckers op Base in your f#se daar draaide ze heel goed ja...draait ze nu vaker techno? of was dit een eenmalig avontuurtje, ik volg haar niet zo. |
|
|
| basvh |
vind het wel vaag jah daar dana op de main.
vorig jaar was IC goed bevallen maar zit wel te twijfelen. de line up spreekt me niet erg aan. line up is jammergenoeg niet zo vernieuwend als vorig jaar.
maar ik zie nog wel, me partymaat zit al 11 maanden te zeiken dat ie naar IC wil en als ie nog steeds erg graag wil dan ga ik wel mee. Want de feesten waar we naar toe gaan kies ik meestal uit en op het feest zelf beslis ik meestal welke dj we gaan zien. Dus ik vind het niet erg om een keertje me op te offeren .:D :D :D
Dag na IC heb ik trouwens familie dag dus als ik zou gaan zit ik er lekker brak bij. |
|
|
|
|