|
אורן לא יטוס לפולין-פשוט כנסו
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
אנשים אורן בבית חולים, הוא התלונן היום על כאבים בחזה
ושלחו אותו לצילומים וכנראה יש לו חור בריאה
בואו כולנו נחזיק לאורן אצבעות שזה לא משהו רציני
ותוך כמה ימים הוא יצא מיזה,
מה שבטוח, הוא יפספס את הטיסה לפולין הלילה שהוא ככ חיכה לה :(
:( |
|
|
| oDrori |
אני לא מאמין
איזה חרא זה וזה עוד נופל על פולין
אחי, תמסור לו ממנו שיהיה בריא ושכל הפורום מאחל לו החלמה מהירה |
|
|
| MoSH_MaN |
מזתומרת חור בריאה?????????????????.
וואי וואי איזה מסכן....אני מקווה שהוא בסדר
שמע אולי נפגש ונסע לבית חולים או משהו? |
|
|
| eXeTik |
| בחיית תמסור לו החלמה מהירה, איפה הוא מאושפז? אולי נבוא לבקר כולנו :) |
|
|
| nesher |
איזה מבאס זה יאללה
תמסור לו שיהיה בריא
ושאוהבים אותו כולם
ומחזיקים אצבעות שזה לא משהו רציני
:confused: |
|
|
| AnthemFreak |
באסה
תמסור לו שיחלים מהר!!!!! |
|
|
| YuVaL |
אחי
תמסור לו מכולנו החלמה מהירה!!
מצטער שהוא יפספס את פולין
הוא בטח עצוב לאללה....
אולי תגיד לנו איפה הוא מאושפז ונבוא ביחד לראות מה שלומו?
ותמסור לו החלמה מהירה מכולנו!!!! |
|
|
| Q-PiXeL |
וואי מסכן... איזה חרא...
בדיוק לפני הנסיעה....
:(
העיקר שיבריא מהר...!!!
ונקווה שזה לא רציני....
נשמע מפחיד חור בריאה...
:confused: |
|
|
| HyPeRSoNiC |
אוי איזה בעסה!!!
איפה הוא מאושפז? באמת נראה לי שכדאי שנבוא לבקר אותו
בכל מקרה, אני מחזיק לו אצבעות!!!!! נקווה שזה לא משהו רציני!!!! |
|
|
| DjChook |
בית החולים תל השומר
הוא במחלקה של אההה ריאות / חזה או משהו כזה
זה בבניין הראשי בקומה אחת, והוא פעם אחרונה שהייתי היום בערב אושפז בחדר פרטי - חדר 6. (מקומבן) :)
מחר אני אדבר איתו... אמסור לו את ברכותיכם ! |
|
|
| t0xIc |
ווואייי איזה דיכאוןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
מיסכן בדיוק על פולין שיואו איזה נחססס יאראבק
תימסור לו שיחלים הכי מהר בעולםםםםםם
באמת אני חושב שכדאי שנלך לבקר אותוו
תימסור לו מכולנו שיהיה בריא ויחלים מהר |
|
|
| YuVaL |
| תסתכלו על הצד החיובי חבר'ס (אם יש אחד כזה) לפחות אם הוא יהיה בריא הוא יוכל לבוא למפגש... |
|
|
|
|