|
Wat denk je dat het volgende nr is dat commercieel gaat!!
|
View this Thread in Original format
| Bellie |
We hebben nu al
Delerium - Silence
Gouryella - Tenshi
Mauro Picotto - Proximus
Mauro Picotto - Komodo
Mario Piu - The Vision
The Horrorist - One Night In NYC
Barthez - On The Move
Dj Quicksilver - Ameno
The Moon - Blow The Speakers
Paul van Dijk - We're Alive
Johan gielen - The Beauty Of Silence
Marco V - In Charge
Cygnus X - Superstring (Rank 1 Remix)
System F - Out Of The Blue
System F - Cry
Darude - Sandstorm
Warp Brothers - Phatt Bass
Er zullen er vast nog wel meer zijn maar die ben ik vergeten.WAAR HOUDT HET EINDELIJK OP!!!Zal wel nooit zijn.
Ikzelf denk echt heel sterk dat die Airheadz - Stanley binnenkort ook wel weer een videoclippie zal hebben.Kan haast niet anders.
Maar ja,wat denken jullie??Welke nr zal binnenkort weer op de beeldbuis verschijnen!!
GREETZ!! |
|
|
| MetzZ_!! |
| Ik heb gehoord dat Ferry Corstens Remix van U2 - New year's Day volgende maand uitgebracht gaat worden in NL... Dus het zal niet lang meer duren... |
|
|
| Cold |
Je bent Rank 1 - Airwave vergeten...
Have F. |
|
|
| Blik |
Gouryella - Gouryella
Gouryella - Walhalla
alleen maar om de lijst wat groter te maken:D |
|
|
| Bellie |
| quote: | Originally posted by Blik
Gouryella - Gouryella
Gouryella - Walhalla
alleen maar om de lijst wat groter te maken:D |
| quote: | Originally posted by Cold
Je bent Rank 1 - Airwave vergeten...
Have F. |
Ik bedoel maar. ;)
maar ik zei toch dat ik er vast wel wat was vergeten.
GREETZ!! |
|
|
| JdDark |
| Flesh van Jan Johnston is een grote kanshebber om echt commercieel te worden, denk ik |
|
|
| M5 |
Mauro Picotto - Like this like that
Mauro heeft hier ook al een videoclip van gemaakt .....paar weken geleden ......dees zal onderhand ook wel in de top40 verschijnen met 1 of andere vage softe versie , maar dat boeit me niet omdat er nog altijd superstrakke mixen van zijn !! zoals de 3am en de 5 am !! :D Mauro rules ! ;) |
|
|
| Bellie |
| quote: | Originally posted by M5
Mauro Picotto - Like this like that
Mauro heeft hier ook al een videoclip van gemaakt .....paar weken geleden ......dees zal onderhand ook wel in de top40 verschijnen met 1 of andere vage softe versie , maar dat boeit me niet omdat er nog altijd superstrakke mixen van zijn !! zoals de 3am en de 5 am !! :D Mauro rules ! ;) |
De club en de tea mix zijn het vetst :)
maaruh gaat mauro al zn platen commercieel uitbrengen ofzo.sjees.straks komt er nog een softe baguette uit ofzo.
hoop het echt niet
GREETZ!! |
|
|
| ADK |
hoezo commercieel 'gegaan'?
de meest liedjes die hier staan zijn toch eigenlijk wel speciaal gemaakt voor de commerciele markt volgens mij hoor
zeker wel gouryella, the moon, system f, darude, delerium -silence, beauty of silence, superstrings, we're alive, en ook die laatste paar liedjes van mauro picotto....
ADK |
|
|
| Henkie_henk |
| The horrorist - on night in nyc |
|
|
| michiel |
system f - soul on soul is ook commercieel
later
michiel |
|
|
| MetzZ_!! |
| enneuh... Ik denk Tiësto _ Flight 643 ook wel |
|
|
|
|