|
בי"ס...
|
View this Thread in Original format
| NaOren |
איזה זיין מחר בי"ס...!!!
:-(((((((
זהו אחים שלי...
אין חופש עד חנוכה
איזה זיייייין |
|
|
| MoSH_MaN |
כן איזה עיצבון!!!!!
:( :( :(
אין לי כוח
היה לי שיעורים ובכלל לא עשיתי
בהיסטוריה פחחח מי עושה
מתמטיקה הגשה ועוד מעט מבחן על החופש משנה שעברה
אין לי כוחחחחחחחחחחח
:( :( :(
ממחר זה בדיוק עוד חודשים עד חנוכה
אבל הבאסה חנוכה מתחיל ונגמר יום שבת ככה שהפסדנו יומיים!!
:(
על הזיןןןןןןןןןןןןןן הבית ספר הזה............... |
|
|
| NaOren |
יוואו כמה שיעורים יש לי...
לא עשיתי כלום...
יש לקרוא 3 סיפורים
התחלתי אחד ואני רק באמצע שלו
סעמק עם ביצפר.... |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by NaOren
יוואו כמה שיעורים יש לי...
לא עשיתי כלום...
יש לקרוא 3 סיפורים
התחלתי אחד ואני רק באמצע שלו
סעמק עם ביצפר.... |
זהו?
לי יש לקרוא רומן שלם
ושיעורים בפיזיקה עם בוחן
ובאותו יום שיש לנו את הבוחן בפיזיקה יש לנו גם מבחן בתנ"ך על כל החומר משנה שעברה
:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: |
|
|
| DjChook |
חחח מחר יום נורא קשה
מ 10 עד 1
אז אני לא סופר את זה כביהס
מוש, כנס כבר ותוריד ! |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by guetag
מה בי"ס מחר? טוב נו
;) |
זיפט
מתי הגיוס ולאן |
|
|
| itamarsan |
כןן איזה זייין שיש בית ספר היה מתאים לי עוד כמה ימים חופששש
אבללל הייפפררר בוא נתנחם בזה שיש לנו טיול שבוע הבא אז הולך להיות צחוקיים |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by guetag
25 נובמבר
לא יודע עדיין לאן...אבל קרבי.. |
אח שליי!!!
25 בנובמבר?
זה יום ההולדת שלי.. |
|
|
| oDrori |
חחחח
גורלות שלובים :) |
|
|
| DjNumShum |
| quote: | Originally posted by guetag
25 נובמבר
לא יודע עדיין לאן...אבל קרבי.. |
אחי שלחו לך כבר תאריך חדש? יענו היה לך 26 ושלחו לך 25? למה אם כן המקורות שלי אומרים לי שזה תותחנים
אבל אם התאריך הראשון שלך הוא 25 אז זה ישתנה
אני ב 18 לנובמבר כנראה |
|
|
| Hell_Copter |
26 בנובמבר זה נ"מ ועוד כמה דברים
יכול להיות גם תותחנים
וכן היה מסריח היום
היה לי מבחן באנגלית אבל זה היה קל וחפיף.............
דרך אגב... מישהו פה מתכנן גם לעשות בגרות חורף באנגלית?
כי נראה לי אני יסיים עם זה וזהו... למי יש זין למשוך שנה שלמה עם זה
אהה ועוד שבוע יש לי מגן בפיזיקה על כל מכניקה...
ועוד כמה ימים מבחן בכימיה
יש מה לעשות |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
וכן היה מסריח היום
היה לי מבחן באנגלית אבל זה היה קל וחפיף.............
דרך אגב... מישהו פה מתכנן גם לעשות בגרות חורף באנגלית?
כי נראה לי אני יסיים עם זה וזהו... למי יש זין למשוך שנה שלמה עם זה
אהה ועוד שבוע יש לי מגן בפיזיקה על כל מכניקה...
ועוד כמה ימים מבחן בכימיה
יש מה לעשות |
אני חולה מנת כרגע והלכתי לבי"ס... למזלי היה יום קצר (4 שעות)... מתמטיקה יצאתי כי הם לימדו דברים שכבר ידעתי ואנגלית רציתי למות (אני עושה בגרות חורף מוקדמת\מואצת איך שקוראים לזה) מרוב שעמום... 2 שיעורי כימייה ארוכים מדי ויאללה הבייתה... שונא שיעורי בית!!!!! אנגלית הציפו אותי |
|
|
|
|