| MoSH_MaN |
חשבתי יהיה נחמד כל שנדבר על הלימודים
אז ככה אתמול היה לי מבחן בספרות שנכשלתי פשוט כמו אידיוט לא ידעתי את כל הזבל שאני כל כך שונא
היום היה לי מבחן בתנך קיבלתי 60-70
לא ידעתי הרבה בכלל
לפחות לא נכשלתי
אבל היה גם בהתחלה מבחן במחשבת ישראל וקיבלתי 100
כמעט מאה אחוז כי הצלחתי להכניס את הדפים של זה ..חיחי
ולא התכוונתי להכניס אותם
היום אני הולך להתחיל מחדש את מה שעשיתי שנה שעברה במטרה שאני לא יקבל בתחת |
|
|