return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
בי"ס... (pg. 5)
View this Thread in Original format
MoSH_MaN
חשבתי יהיה נחמד כל שנדבר על הלימודים

אז ככה אתמול היה לי מבחן בספרות שנכשלתי פשוט כמו אידיוט לא ידעתי את כל הזבל שאני כל כך שונא



היום היה לי מבחן בתנך קיבלתי 60-70

לא ידעתי הרבה בכלל

לפחות לא נכשלתי

אבל היה גם בהתחלה מבחן במחשבת ישראל וקיבלתי 100
כמעט מאה אחוז כי הצלחתי להכניס את הדפים של זה ..חיחי

ולא התכוונתי להכניס אותם



היום אני הולך להתחיל מחדש את מה שעשיתי שנה שעברה במטרה שאני לא יקבל בתחת
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
חשבתי יהיה נחמד כל שנדבר על הלימודים

אז ככה אתמול היה לי מבחן בספרות שנכשלתי פשוט כמו אידיוט לא ידעתי את כל הזבל שאני כל כך שונא



היום היה לי מבחן בתנך קיבלתי 60-70

לא ידעתי הרבה בכלל

לפחות לא נכשלתי

אבל היה גם בהתחלה מבחן במחשבת ישראל וקיבלתי 100
כמעט מאה אחוז כי הצלחתי להכניס את הדפים של זה ..חיחי

ולא התכוונתי להכניס אותם


מוש כל זה קורה בגלל שאתה הומו!!!!!!
אמרת לי אתה יודע את אבי פיקס...
כולה בוחן מסכן בספרות על 3 שירים...
לי היה על שנתיים שלמות ולא בכיתי כמוך יא קוף


quote:

היום אני הולך להתחיל מחדש את מה שעשיתי שנה שעברה במטרה שאני לא יקבל בתחת


מאוחר מדי בשביל זה...
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Hell_Copter
מאוחר מדי בשביל זה...



זה לא מאוחר מידי
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
זה לא מאוחר מידי


יווווו אתה כזה דיסלקט!!!!
מאוחר מדי שתקבל בתחת כי כבר קיבלת
יא חתיכת נושך כריות...
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Hell_Copter
יווווו אתה כזה דיסלקט!!!!
מאוחר מדי שתקבל בתחת כי כבר קיבלת
יא חתיכת נושך כריות...


אתה לא מצחיק

ותפסיק להיות עצבני
Tarantula
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
אתה לא מצחיק

ותפסיק להיות עצבני


חחח.... תראו מי שמדבר על עצבניים...

:haha: :haha: :haha: :happy2: :happy2:
MoSH_MaN
סתמי פה שלך


נמאס גם ממך
NaOren
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
סתמי פה שלך


נמאס גם ממך


חחחחחחחח
איזה חמוד אתה

אז רק אתה היית חסר היום בפגישה...
לא נורא יום רביעי ( מחר) אוכלים יחד
MoSH_MaN
ואללה אחרי מה שאכלתי היום

לא יודע אם אני שורד

אבל סבבה


פייייייי מסריח לי הפה
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
ואללה אחרי מה שאכלתי היום

לא יודע אם אני שורד

אבל סבבה


פייייייי מסריח לי הפה


ראיתי משהו על זה במירק... משפט היום... :)

ואני בדרך הקשה גיליתי כמה מסריח לך התחת לצערי
שונא אותך!!

luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
ראיתי משהו על זה במירק... משפט היום... :)

ואני בדרך הקשה גיליתי כמה מסריח לך התחת לצערי
שונא אותך!!


חחחחחחחחחחחחח
יאללה מתי הקרב הבא ?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
חחחחחחחחחחחחח
יאללה מתי הקרב הבא ?


תלוי כמה כסף יש לך לשים אם בכלל
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Privacy Statement