return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
בי"ס... (pg. 3)
View this Thread in Original format
Ariels
מעדיף לחתום 40 שנה קבע ולא לחזור דקה לבית ספר
אל תאמינו לו... מה שכן לפחות הפוטנציאל לתת בפיצ'ו בתיכון גבוהה יותר
NaOren
quote:
Originally posted by Ariels
מעדיף לחתום 40 שנה קבע ולא לחזור דקה לבית ספר
אל תאמינו לו... מה שכן לפחות הפוטנציאל לתת בפיצ'ו בתיכון גבוהה יותר


חחחחחח
אתה זה לא דוגמא אריאל.....

כמעט כל מי שסיים בי"ס מת לחזור לבי"ס...
כי שמע כמה שזה מאעפן ואני שונא את בי"ס ... יש מסגרת
ואתה כל יום רואה את החברים שלך וצחוקים
ואתה לא נכנס לשיעורים אז בכלל כייף בבי"ס
:-)))
Tarantula
לא נראה לי שאני כל כך אתגעגע למורים ולכל השטויות של הבית ספר..
ואם כבר אני ארצה לראות את כל החברה מהבית ספר אני פשוט אצא החוצה...:D
העיר שלנו זאת שכונה אחת גדולה יוצאים החוצה פוגשים חצי בית ספר...
או אם כבר אז לרדת לטבריה...
אז זה בסדר.. אני אהנה גם בלי הבית ספר.. בלי הבגריות
ובלי המורה למתמטיקה שלי!@#! :nervous:

ואל תגידו לי שאני אבין את זה רק אחרי שאני אסיים בית ספר...
יכול להיות אבל כרגע אני לא ממש מאמינה לזה...
הדבר היחיד שאני אתגעגע אליו זה לכיתה המופרעת שלנו
:D חולה אליה!!
Hell_Copter
quote:
Originally posted by yahel222
בונא יא חרשנים לפלפים מגעילים עלק 40 שעות ביב!!!!!!!!!!!!
איך איך אפשר..........


מה הקשר?!
אני בוחר ללמוד 40 שעות בשבוע נראה לך?!
אם זה היה תלוי בי בקושי הייתי לומד 20 (בהנחה שחייבים ללמוד) סעמק על זה אני סובל אחושילינג מזה... זה רצח כל כך הרבה שעות
Ariels
בחצי הראשון של כתה יב היו לי 234 שעות חיסור
הייתי מטיל מטבע בבוקר אם ללכת או לא
אם היה יוצא לא ללכת אז הייתי נרדם שוב
אם היה יוצא ללכת היתי לוקח אוטובוס נוסע לתל אביב
ואומר שלום לבית ספר דרך החלון
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Ariels
בחצי הראשון של כתה יב היו לי 234 שעות חיסור
הייתי מטיל מטבע בבוקר אם ללכת או לא
אם היה יוצא לא ללכת אז הייתי נרדם שוב
אם היה יוצא ללכת היתי לוקח אוטובוס נוסע לתל אביב
ואומר שלום לבית ספר דרך החלון


חחחחחחחחחחח איזה טמבל אתה :D

חבר שלי נכנס מתחילת השנה רק לשני שיעורי הסטוריה
לומדים חודש ומשהו והוא נכנס רק לשניים... איזה שרוט...
NaOren
quote:
Originally posted by Hell_Copter


חחחחחחחחחחח איזה טמבל אתה :D

חבר שלי נכנס מתחילת השנה רק לשני שיעורי הסטוריה
לומדים חודש ומשהו והוא נכנס רק לשניים... איזה שרוט...




חחחחחחחחחח
אני עדיין לא הייתי בהיסטוריה אבל לא משנה..
תנ"כ הייתי ב-3
מתמטיקה -3
אזרחות - 2
אני בא לבי"ס בשביל ללמוד אבל זה משעמם כ"כ לשבת בשיעורים....
עדיף שש-בש בקפיטריה
Hell_Copter
quote:
Originally posted by NaOren




חחחחחחחחחח
אני עדיין לא הייתי בהיסטוריה אבל לא משנה..
תנ"כ הייתי ב-3
מתמטיקה -3
אזרחות - 2
אני בא לבי"ס בשביל ללמוד אבל זה משעמם כ"כ לשבת בשיעורים....
עדיף שש-בש בקפיטריה


ראסמי עדיף.....
אבל אני לא מבריז כל כך הרבה... אני מעדיף לישון בשיעורים

היה לי יום אחד עם 5 שעות...
3 מהם ישנתי כמו מלך

וקבלו קטע... אתמול בספרות ישנתי כל השיעור והמורה כזה רואה אותי אז היא עושה לכיתה לא ידעתי שאני עד כדי כך מרדימה... טוב שיהיה לו לבריאות... העיקר שיהנה
וא אני קם כזה עושה לה שלום וחוזר לישון
כולם נקרעו מצחוק שם
NaOren
quote:
Originally posted by Hell_Copter


ראסמי עדיף.....
אבל אני לא מבריז כל כך הרבה... אני מעדיף לישון בשיעורים

היה לי יום אחד עם 5 שעות...
3 מהם ישנתי כמו מלך

וקבלו קטע... אתמול בספרות ישנתי כל השיעור והמורה כזה רואה אותי אז היא עושה לכיתה לא ידעתי שאני עד כדי כך מרדימה... טוב שיהיה לו לבריאות... העיקר שיהנה
וא אני קם כזה עושה לה שלום וחוזר לישון
כולם נקרעו מצחוק שם



חחחח
היית צריך להגיד למורה שהוא באמת משעמם...
Shibby
פחחחח...

אתה לא רואים בעיניים

במקום שריטות יש לכם תעלות...!

NyKoN
יו אני מת לבזבז מנות כבר
אבל אף אחד מהחברים שלי לא מוכן לצאת איתי מהכיתה
:/
ותאמין לי רועי שי' זה קשה
יש לי יום אחד של שעתיים פיסיקה שעתיים מתמטיקה ושעתיים ערבית
ואז אני מחכה שעה חופשית ויש דוברי אנגלית
NaOren
quote:
Originally posted by NyKoN
יו אני מת לבזבז מנות כבר
אבל אף אחד מהחברים שלי לא מוכן לצאת איתי מהכיתה
:/
ותאמין לי רועי שי' זה קשה
יש לי יום אחד של שעתיים פיסיקה שעתיים מתמטיקה ושעתיים ערבית
ואז אני מחכה שעה חופשית ויש דוברי אנגלית



חחחחחחחחחחחחחחחח
י' זה הכי קל בארץ...!!!!!
מי נכנס לפיסיקה??????
מתמטיקה זה חשוב למרות ששנה שעברה לא נכנסתי בכלל ועכשיו אני מצטער על זה כי אני ב- 3 יחידות
ובערבית גם אף אחד בכיתה שלי לא נכנס לזה, לי היה פטור אבל עדיין מי היה נכנס לזה????

ומה זה דוברי אנגלית?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Privacy Statement