|
בי"ס... (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by NaOren
ומה זה דוברי אנגלית? |
אנגלית של חכמים
מתמטיקה אני חייב להישאר כדי להישאר ב5 יחידות
פיסיקה גם חייב כי אני רוצה להרחיב וערבית אני נשאר כי זה עוזר אח"כ בצבא ואני גם ככה יודע הכל
וגם יוצא לי לצחוק על ההומו בכיתה שלי |
|
|
| MoSH_MaN |
בונאה אחים
אין לי מושג איך אני ישרוד
ב
ספרות
אזרחות
היסטוריה
SO MOTHER ING BORING
ההבדל שהשנה לעומת שנה שעברה אני ממש לא משקיע בהיסטוריה
שזה בערך כמו אזרחות
יש לי מורה עם קרס בירה ענקית
בקיצור אני באמצע השיעור עושה לחבר שלי
בונאה איזה דובון הוא....
המורה קלט
כמעט הרג אותי |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by NyKoN
ותאמין לי רועי שי' זה קשה
יש לי יום אחד של שעתיים פיסיקה שעתיים מתמטיקה ושעתיים ערבית
ואז אני מחכה שעה חופשית ויש דוברי אנגלית |
להאמין לך למה?
כי אני לא הייתי בי?
אם אתה חושב שזה קשה אז אני לא מרחם עליך מה תחשוב על כיתה יא
ואתה רוצה להגיד לי ששעתיים פיזיקה מתמטיקה וערבית זה קשה?
כרגע אמרתי לך שיש לי 3!! מתמטיקה ו 3!! כימיה ביום אחד
או שאתה מעדיף 2 הסטוריה, 2 מתמטיקה, 2 ספרות ועוד שעתיים של זיון שכל של ספורט ביום אחד?
כי אם כן אני בכיף יתחלף איתך.... |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by NyKoN
ותאמין לי רועי שי' זה קשה
יש לי יום אחד של שעתיים פיסיקה שעתיים מתמטיקה ושעתיים ערבית
ואז אני מחכה שעה חופשית ויש דוברי אנגלית |
חחחח....
מה דעתך על 3 שעות פיזיקה, אחרי זה 2 מתמטיקה, שעה אנגלית ו3 שעות כימיה...
וכל זה ביום אחד... ושאר הימים זה פחות או יותר אותו הדבר...:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Tarantula
חחחח....
מה דעתך על 3 שעות פיזיקה, אחרי זה 2 מתמטיקה, שעה אנגלית ו3 שעות כימיה...
וכל זה ביום אחד... ושאר הימים זה פחות או יותר אותו הדבר...:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: |
רק תגידי לי שאת 5 מתמטיקה ו 5 אנגלית ואנחנו בדיוק אותו דבר....
נפשות תאומות |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
רק תגידי לי שאת 5 מתמטיקה ו 5 אנגלית ואנחנו בדיוק אותו דבר....
נפשות תאומות |
חחחח...
כן, כן.. אנחנו נפשות תאומות
:D |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Tarantula
חחחח...
כן, כן.. אנחנו נפשות תאומות
:D |
אחותי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:D :D :D :D :D :D :D :D |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אחותי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:D :D :D :D :D :D :D :D |
סוף סוף מצאתי אותך אחי האבוד!!!!!!!!
:haha: :haha: :stongue: :stongue: :crazy: :stongue:
לא לשים לב, הפסיכומטרי משפיע עלי... |
|
|
| MoSH_MaN |
כימיה שולטים!!!!!!!!!!1
חחחחח חבל שירדתי ל4 יחידות
שאחרי המבחן הראשון זה מממממממממממש קל |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
כימיה שולטים!!!!!!!!!!1
חחחחח חבל שירדתי ל4 יחידות
שאחרי המבחן הראשון זה מממממממממממש קל |
4 יחידות בכימיה?!?
ממתי יש כזה דבר??
זה במילא 4 יחידות ועוד אחת מעבדה |
|
|
| MoSH_MaN |
| אופפפפפפפפפס התכוונתי למתמטיקה |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Tarantula
לא לשים לב, הפסיכומטרי משפיע עלי... |
BEEN THERE |
|
|
|
|