return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
בי"ס... (pg. 4)
View this Thread in Original format
NyKoN
quote:
Originally posted by NaOren
ומה זה דוברי אנגלית?



אנגלית של חכמים
מתמטיקה אני חייב להישאר כדי להישאר ב5 יחידות

פיסיקה גם חייב כי אני רוצה להרחיב וערבית אני נשאר כי זה עוזר אח"כ בצבא ואני גם ככה יודע הכל
וגם יוצא לי לצחוק על ההומו בכיתה שלי
MoSH_MaN
בונאה אחים
אין לי מושג איך אני ישרוד
ב
ספרות
אזרחות
היסטוריה


SO MOTHER ING BORING

ההבדל שהשנה לעומת שנה שעברה אני ממש לא משקיע בהיסטוריה
שזה בערך כמו אזרחות


יש לי מורה עם קרס בירה ענקית
בקיצור אני באמצע השיעור עושה לחבר שלי
בונאה איזה דובון הוא....
המורה קלט
כמעט הרג אותי
Hell_Copter
quote:
Originally posted by NyKoN
ותאמין לי רועי שי' זה קשה
יש לי יום אחד של שעתיים פיסיקה שעתיים מתמטיקה ושעתיים ערבית
ואז אני מחכה שעה חופשית ויש דוברי אנגלית


להאמין לך למה?
כי אני לא הייתי בי?
אם אתה חושב שזה קשה אז אני לא מרחם עליך מה תחשוב על כיתה יא

ואתה רוצה להגיד לי ששעתיים פיזיקה מתמטיקה וערבית זה קשה?
כרגע אמרתי לך שיש לי 3!! מתמטיקה ו 3!! כימיה ביום אחד
או שאתה מעדיף 2 הסטוריה, 2 מתמטיקה, 2 ספרות ועוד שעתיים של זיון שכל של ספורט ביום אחד?
כי אם כן אני בכיף יתחלף איתך....
Tarantula
quote:
Originally posted by NyKoN
ותאמין לי רועי שי' זה קשה
יש לי יום אחד של שעתיים פיסיקה שעתיים מתמטיקה ושעתיים ערבית
ואז אני מחכה שעה חופשית ויש דוברי אנגלית


חחחח....
מה דעתך על 3 שעות פיזיקה, אחרי זה 2 מתמטיקה, שעה אנגלית ו3 שעות כימיה...
וכל זה ביום אחד... ושאר הימים זה פחות או יותר אותו הדבר...:crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Tarantula


חחחח....
מה דעתך על 3 שעות פיזיקה, אחרי זה 2 מתמטיקה, שעה אנגלית ו3 שעות כימיה...
וכל זה ביום אחד... ושאר הימים זה פחות או יותר אותו הדבר...:crazy: :crazy: :crazy: :crazy:


רק תגידי לי שאת 5 מתמטיקה ו 5 אנגלית ואנחנו בדיוק אותו דבר....
נפשות תאומות
Tarantula
quote:
Originally posted by Hell_Copter


רק תגידי לי שאת 5 מתמטיקה ו 5 אנגלית ואנחנו בדיוק אותו דבר....
נפשות תאומות


חחחח...
כן, כן.. אנחנו נפשות תאומות
:D
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Tarantula


חחחח...
כן, כן.. אנחנו נפשות תאומות
:D


אחותי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:D :D :D :D :D :D :D :D
Tarantula
quote:
Originally posted by Hell_Copter


אחותי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:D :D :D :D :D :D :D :D



סוף סוף מצאתי אותך אחי האבוד!!!!!!!!
:haha: :haha: :stongue: :stongue: :crazy: :stongue:














לא לשים לב, הפסיכומטרי משפיע עלי...
MoSH_MaN
כימיה שולטים!!!!!!!!!!1


חחחחח חבל שירדתי ל4 יחידות
שאחרי המבחן הראשון זה מממממממממממש קל
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
כימיה שולטים!!!!!!!!!!1


חחחחח חבל שירדתי ל4 יחידות
שאחרי המבחן הראשון זה מממממממממממש קל


4 יחידות בכימיה?!?
ממתי יש כזה דבר??

זה במילא 4 יחידות ועוד אחת מעבדה

MoSH_MaN
אופפפפפפפפפס התכוונתי למתמטיקה
DjChook
quote:
Originally posted by Tarantula


לא לשים לב, הפסיכומטרי משפיע עלי...




BEEN THERE
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Privacy Statement