|
בי"ס... (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Shibby |
כוס אמא של הביס המזדיין הזה...
שתבינו אני שמיניסט...
ואני לומד יותר מאחותי שהיא שביעיסטית
ראסמי אני מתאבד
אני לומד 36 שעות...
איך דבר כזה יכול קורה?!? |
|
|
| nimrod levi |
| quote: | Originally posted by Shibby
איך דבר כזה יכול קורה?!? |
מה אתה רוסי?
וחוץ מזה אתה משהו מיוחד... |
|
|
| yahel222 |
אני לא מבין מה פירוש הט'רד הזה
ביה"ס?? מזה
פחחחחחחחחח
סתם אני צוחק אבל האמת היא שמיום ראשון אני מקבל הכי זין
קורס חובשים
גם צבא
וגם ביה"ס
ואסור לקלב במבחנים ובחנים פחות מ80 !!! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Shibby
כוס אמא של הביס המזדיין הזה...
שתבינו אני שמיניסט...
ואני לומד יותר מאחותי שהיא שביעיסטית
ראסמי אני מתאבד
אני לומד 36 שעות...
איך דבר כזה יכול קורה?!? |
מותק אני לומד כרגע 40 שעות בשבוע
ואני גם שמיניסט
אבל לא לאורך זמן... נוריד איזה 5 או 6 שעות אנגלית בשבוע עוד חודשיים שלושה ככה |
|
|
| oDrori |
אם כבר השוואות אז יאללה:
אני
עשרים ושמונה שיעורים של שעה לשבוע, כיתה י"א, בקרוב להוריד מזה 3 שעות אנגלית לשבוע (וגם בשנה הבאה) |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by guetag
אחח בי"ס...הפסקות...קטעים...כוסיות
:-(
איזה תקופה
:sadgreen:
ביקרתי יום שני בבי"ס נשבע לכם רציתי לבכות |
איזה תקופה??
אם הבית ספר היה רק קטעים הפסקות וכוסיות , באמת הייתי מתחילה להתגעגע לזה כבר מעכשיו...
אבל עם המערכת שיש לי 41 שעות בי"ב, אפשר להשתגע פשוט!@#!@
אבל מה אני מתלוננת יש לי ידידים שלומדים בפנימיה צבאית שזה לקום ב7 בבוקר וללמוד עד 6 בערב... |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Tarantula
אבל מה אני מתלוננת יש לי ידידים שלומדים בפנימיה צבאית שזה לקום ב7 בבוקר וללמוד עד 6 בערב... |
אח, פנימייה צבאית, איזה תקופה
;) |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by Tarantula
אבל עם המערכת שיש לי 41 שעות בי"ב, אפשר להשתגע פשוט!@#!@
|
כוס עמאק
אתם בוכים על שיש לכם 41 שעות ואתם בי"ב
לי היה 41 שעות ואני בי' אבל עכשיו דוברי אנגלית אז יש לי 38
היום התחלתי כמו כלב ללמוד בשעת אפס סיימתי ב4....
התיק הכי כבד בחיים שלי
היה לי כבר מבחן במתמטיקה שנכשלתי בו ואני מפחד לספר להורים שלי אבל אני מסתדר עכשיו במתמטיקה
אצלי דווקא הבצפר כיף
אין ערסים- כאילו יש אבל הם בסדר איתי ואני גם ככה לא רואה אותם
חחח
אתמול בא אחד מהערסים כזה לגנוב לי משהו מהתיק והוא קולט אותי עושה לי מה קורה וממשיך לחפש כסף
אז אמרתי לו שהתיק שלי אז הוא עושה לי כזה
"אה סליחה, אם ידעתי שזה שלך לא הייתי נוגע"
וככה סתלבט כל השיעורים צוחקים על המורים וצוחקים על ההומו שיש לי בכיתה |
|
|
| Hell_Copter |
נייקון... י זה שנה לא קלה מבחינת שעות...
אבל יב אתה אמור לקחת באיזי... לא ללמוד הרבה כי יש הרבה בגרויות ויש לך רק עד פסח ללמוד... ו 40 שעות בשבוע זה רצח!!!!!!
נסה ללמוד 3 כימיה רצוף אז "הפסקה" של אנגלית ואז 3 מתמטיקה רצוף
שחיטה לשמה |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
נסה ללמוד 3 כימיה רצוף אז "הפסקה" של אנגלית ואז 3 מתמטיקה רצוף
שחיטה לשמה |
אהה כן, יש דברים שמתים לחזור אליהם כשנמצאים בצבא :) |
|
|
| MoSH_MaN |
נייקון אתה טועה
רועי אתה צודק
בי"ב אתה צריך ללמוד מלא לבגרויות וצריך להיות לך פחות שעות מ-י'
י זה סתם שנה קייטנה עם הרבה שעות תלוי מה שאתה עושה... |
|
|
| yahel222 |
בונא יא חרשנים לפלפים מגעילים עלק 40 שעות ביב!!!!!!!!!!!!
איך איך אפשר..........
בכתה י שבה יש הכי הרבה שעות היה לי בשבוע שאולי אם בדיוק היו לי את כל המעבדות אז זה יצא 36-7
וזה עוד כי הייתי בריאלי אלה שהלכו להומני בכלל למדו 30 שעות בשבוע
וביב??????????????? פחחחחחחחחח פחות מ30 בטוח !!!!!
איך אפשר 40....זה אין חיים
לא שהמצב שלי יותר טוב אבל אני בצבא לא אמור להיות לי חיים
אבל בתיכון...צריכים רק לבלות לעשות חיים
וטיפה ללמוד..
וטרנטולה דעי לך שביה"ס זה הזמן הכי יפה בחיים ושתסיימי אז תביני למה...
אני מת לחזור לביה"ס עם כל המבחנים והשטויות האלה |
|
|
|
|