return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
בי"ס... (pg. 2)
View this Thread in Original format
Shibby
כוס אמא של הביס המזדיין הזה...

שתבינו אני שמיניסט...
ואני לומד יותר מאחותי שהיא שביעיסטית

ראסמי אני מתאבד
אני לומד 36 שעות...

איך דבר כזה יכול קורה?!?
nimrod levi
quote:
Originally posted by Shibby

איך דבר כזה יכול קורה?!?


מה אתה רוסי?
וחוץ מזה אתה משהו מיוחד...
yahel222
אני לא מבין מה פירוש הט'רד הזה
ביה"ס?? מזה
פחחחחחחחחח

סתם אני צוחק אבל האמת היא שמיום ראשון אני מקבל הכי זין
קורס חובשים
גם צבא
וגם ביה"ס
ואסור לקלב במבחנים ובחנים פחות מ80 !!!
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Shibby
כוס אמא של הביס המזדיין הזה...

שתבינו אני שמיניסט...
ואני לומד יותר מאחותי שהיא שביעיסטית

ראסמי אני מתאבד
אני לומד 36 שעות...

איך דבר כזה יכול קורה?!?


מותק אני לומד כרגע 40 שעות בשבוע
ואני גם שמיניסט

אבל לא לאורך זמן... נוריד איזה 5 או 6 שעות אנגלית בשבוע עוד חודשיים שלושה ככה
oDrori
אם כבר השוואות אז יאללה:

אני
עשרים ושמונה שיעורים של שעה לשבוע, כיתה י"א, בקרוב להוריד מזה 3 שעות אנגלית לשבוע (וגם בשנה הבאה)
Tarantula
quote:
Originally posted by guetag
אחח בי"ס...הפסקות...קטעים...כוסיות
:-(
איזה תקופה
:sadgreen:

ביקרתי יום שני בבי"ס נשבע לכם רציתי לבכות


איזה תקופה??
אם הבית ספר היה רק קטעים הפסקות וכוסיות , באמת הייתי מתחילה להתגעגע לזה כבר מעכשיו...
אבל עם המערכת שיש לי 41 שעות בי"ב, אפשר להשתגע פשוט!@#!@

אבל מה אני מתלוננת יש לי ידידים שלומדים בפנימיה צבאית שזה לקום ב7 בבוקר וללמוד עד 6 בערב...
oDrori
quote:
Originally posted by Tarantula
אבל מה אני מתלוננת יש לי ידידים שלומדים בפנימיה צבאית שזה לקום ב7 בבוקר וללמוד עד 6 בערב...


אח, פנימייה צבאית, איזה תקופה
;)
NyKoN
quote:
Originally posted by Tarantula
אבל עם המערכת שיש לי 41 שעות בי"ב, אפשר להשתגע פשוט!@#!@



כוס עמאק
אתם בוכים על שיש לכם 41 שעות ואתם בי"ב
לי היה 41 שעות ואני בי' אבל עכשיו דוברי אנגלית אז יש לי 38
היום התחלתי כמו כלב ללמוד בשעת אפס סיימתי ב4....
התיק הכי כבד בחיים שלי
היה לי כבר מבחן במתמטיקה שנכשלתי בו ואני מפחד לספר להורים שלי אבל אני מסתדר עכשיו במתמטיקה

אצלי דווקא הבצפר כיף
אין ערסים- כאילו יש אבל הם בסדר איתי ואני גם ככה לא רואה אותם
חחח
אתמול בא אחד מהערסים כזה לגנוב לי משהו מהתיק והוא קולט אותי עושה לי מה קורה וממשיך לחפש כסף
אז אמרתי לו שהתיק שלי אז הוא עושה לי כזה
"אה סליחה, אם ידעתי שזה שלך לא הייתי נוגע"
וככה סתלבט כל השיעורים צוחקים על המורים וצוחקים על ההומו שיש לי בכיתה
Hell_Copter
נייקון... י זה שנה לא קלה מבחינת שעות...
אבל יב אתה אמור לקחת באיזי... לא ללמוד הרבה כי יש הרבה בגרויות ויש לך רק עד פסח ללמוד... ו 40 שעות בשבוע זה רצח!!!!!!
נסה ללמוד 3 כימיה רצוף אז "הפסקה" של אנגלית ואז 3 מתמטיקה רצוף
שחיטה לשמה
oDrori
quote:
Originally posted by Hell_Copter
נסה ללמוד 3 כימיה רצוף אז "הפסקה" של אנגלית ואז 3 מתמטיקה רצוף
שחיטה לשמה


אהה כן, יש דברים שמתים לחזור אליהם כשנמצאים בצבא :)

MoSH_MaN
נייקון אתה טועה
רועי אתה צודק

בי"ב אתה צריך ללמוד מלא לבגרויות וצריך להיות לך פחות שעות מ-י'

י זה סתם שנה קייטנה עם הרבה שעות תלוי מה שאתה עושה...
yahel222
בונא יא חרשנים לפלפים מגעילים עלק 40 שעות ביב!!!!!!!!!!!!
איך איך אפשר..........
בכתה י שבה יש הכי הרבה שעות היה לי בשבוע שאולי אם בדיוק היו לי את כל המעבדות אז זה יצא 36-7
וזה עוד כי הייתי בריאלי אלה שהלכו להומני בכלל למדו 30 שעות בשבוע

וביב??????????????? פחחחחחחחחח פחות מ30 בטוח !!!!!
איך אפשר 40....זה אין חיים

לא שהמצב שלי יותר טוב אבל אני בצבא לא אמור להיות לי חיים
אבל בתיכון...צריכים רק לבלות לעשות חיים
וטיפה ללמוד..
וטרנטולה דעי לך שביה"ס זה הזמן הכי יפה בחיים ושתסיימי אז תביני למה...
אני מת לחזור לביה"ס עם כל המבחנים והשטויות האלה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Privacy Statement