|
עד שמישהו טרח....
|
View this Thread in Original format
| Scorchio |
והכין אווטר ל
ILTA
ואני רואה רק אותי ועוד איזה 5 חברה עם האווטר!
תחליפו את האווטר חברה שיהיה לנו ייצוג הולם כאן |
|
|
| clubber@work |
לקח לי זמן להבין איך משתמשים בזה
אבל בסוף הצלחתי והוספתי
עכשיו יש כבר 6 בסוף עוד נצליח להגיע למניין |
|
|
| DjChook |
| אההה טוב נו אני גם אחליף :) |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
המממ...
האווטר זה משהו אישי של כל משתמש
זה הזהות שלו בפורום, ולדעתי לכל אחד צריך להיות אווטר שונה
בפורום הכללי ברוב המיקרים מכירים אותכם לפי האווטר שלכם ולא לפי הניק
אם לכולם יהיה אותו אווטר יהיה קשה להבדיל.
אני ממליץ שכל אחד ישים את הסמל הזה או כחתימה שלו, או שאם כבר יש לו חתימה אז שישים את זה כסמל קטן בפינה
כמו שעושים האנגלים |
|
|
| MoSH_MaN |
קראינג אתה די צודק ואני נראה לי משנה חזרה
יש לי עכשיו החלטה קשה במה לבחור שאין לכם מושג פשוט עוד מעט אני יעלה את כולם ותעזרו לי לבחור
בקיצור מי עשה את האבטר הזה?
חבל שהוא כמו UKTA |
|
|
| NaOren |
יאלה נו ניהיה כמו כולם...
:-) |
|
|
| nimrod levi |
את האמת זה די מבלבל כי בד"כ הייתי מסתכל על האווטר ויודע מי כתב את הפוסט
עכשיו צריך להסתכל בשם... |
|
|
| nesher |
טפשי ביותר
מילא בחתימה לשים את זה
אבל באווטר
ככה כולם כמעט מזהים אנשים
כאילו אני מכיר כל אחד בשם
אבל יותר קל ישר להתסכל על האווטר ולקרוא |
|
|
| DjChook |
רועי הכין את זה
אני אכין לי אחד עוד שבוע , אחרי הפסיכומטרי |
|
|
| oDrori |
| וואלה הסמל הזה מוזר לי אימים. אני גם מרגיש "קשור" לאווטאר שלי אבל אני מת על הרעיון של איי אל טי איי. ... נראה לי אני אשים את זה בסיגS |
|
|
| t0xIc |
מממ לדעתי כל אחד צריך להישאר עם האווטר שלו כי ככה מזהים באמת תאנשים
מממממ אפשר נגיד לירשום משו בקטן על האווטר |
|
|
| Hell_Copter |
אני נשאר עם זה ולא מעניין אותי :D
אותי גם ככה מזהים לפי החתימה כי האווטר שלי לא היה מקורי במילא
אין לי בעיה שלכולם יהיה את האווטר הזה או לאף אחד חוץ ממני... תעשו מה בראש שלכם
וזה על בסיס היו קיי טי איי אולי... אבל בת'כלס אם ראית פוסט של סוואמפר היית רואה שיש לו אותו דבר רק שכתוב בפנים
TA
וזה בצבע כחול
זה סמל של טראנס אדיקט פה באתר אז מה זה משנה |
|
|
|
|