return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
עד שמישהו טרח.... (pg. 6)
View this Thread in Original format
DjChook
quote:
Originally posted by hangover
וואו, חבר'ה אני חייב להגיד שאני נרגש
סתם הכנתי את האווטר הזה לעצמי ואני חוזר אחרי חודש (עברתי דירה ולא היה לי אינטרנט) ואני רואה שהוא התפשט באופן ספונטני

(דרך אגב לא ממש הכנתי אותו פשוט גנבתי את זה של סוואמפר והוספתי שתי אותיות...)

דרך אגב אני תומך בהצעה להעביר אותו לחתימה (אבל אין לי כוח עכשיו)



?!?!?!??!!?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by hangover
וואו, חבר'ה אני חייב להגיד שאני נרגש
סתם הכנתי את האווטר הזה לעצמי ואני חוזר אחרי חודש (עברתי דירה ולא היה לי אינטרנט) ואני רואה שהוא התפשט באופן ספונטני

(דרך אגב לא ממש הכנתי אותו פשוט גנבתי את זה של סוואמפר והוספתי שתי אותיות...)

דרך אגב אני תומך בהצעה להעביר אותו לחתימה (אבל אין לי כוח עכשיו)


מלך :)
luckystrike
quote:
Originally posted by hangover
וואו, חבר'ה אני חייב להגיד שאני נרגש
סתם הכנתי את האווטר הזה לעצמי ואני חוזר אחרי חודש (עברתי דירה ולא היה לי אינטרנט) ואני רואה שהוא התפשט באופן ספונטני

(דרך אגב לא ממש הכנתי אותו פשוט גנבתי את זה של סוואמפר והוספתי שתי אותיות...)

דרך אגב אני תומך בהצעה להעביר אותו לחתימה (אבל אין לי כוח עכשיו)


סורי על הבורות אבל מי זה?
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by luckystrike
סורי על הבורות אבל מי זה?



:haha: :haha: :tongue3 :tongue3

עוד אחת מתחת לחגורה
luckystrike
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
:haha: :haha: :tongue3 :tongue3

עוד אחת מתחת לחגורה


??!?
MoSH_MaN
ביאסת אותי רצת
luckystrike
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
ביאסת אותי רצת

???
oDrori
חחחח מוש יא לא מובן

ועוד זורק פה
typo


מורן
הוא התכוון להגיד
"ביאסת אותי רצח"

כי לא הכרת את הבחור..... תכל'ס גם אני , אני מניח שאין הרבה לדעת עליו מלבד זה שהוא עשה את התמונת איי אל טי איי

ועל כך תבורך אחי!
MoSH_MaN
התכוונתי להגיד שביאסת אותו רצח

לא אותי
חחח

אני מסטול
Sniper
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
סורי על הבורות אבל מי זה?


זה אחד שהיה פה פעם לקצת זמן ואז עזב ...
לכל מי שחשב שאני הכנתי את זה... אני לא אמרתי את זה אף פעם... רק לקחתי ממנו את זה והפצתי בין כולם כי חשבתי שיהיה נחמד שלכולם יהיה
וזה למה הוא מלך!!
נקווה שעכשיו הוא ישאר פה...
MoSH_MaN
מילא הוא מחדש משהו.....
אבל זה כמו ה
TA
הרגיל

שים לב לאבטר של עודד

ממש יפה

וגם אצלי יש מגן דוד מקורי אבל
חן המנייאק
לא מסכים לכתוב לי יפה
ILTA!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
Privacy Statement