|
עד שמישהו טרח.... (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
| quote: | Originally posted by hangover
וואו, חבר'ה אני חייב להגיד שאני נרגש
סתם הכנתי את האווטר הזה לעצמי ואני חוזר אחרי חודש (עברתי דירה ולא היה לי אינטרנט) ואני רואה שהוא התפשט באופן ספונטני
(דרך אגב לא ממש הכנתי אותו פשוט גנבתי את זה של סוואמפר והוספתי שתי אותיות...)
דרך אגב אני תומך בהצעה להעביר אותו לחתימה (אבל אין לי כוח עכשיו) |
?!?!?!??!!? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by hangover
וואו, חבר'ה אני חייב להגיד שאני נרגש
סתם הכנתי את האווטר הזה לעצמי ואני חוזר אחרי חודש (עברתי דירה ולא היה לי אינטרנט) ואני רואה שהוא התפשט באופן ספונטני
(דרך אגב לא ממש הכנתי אותו פשוט גנבתי את זה של סוואמפר והוספתי שתי אותיות...)
דרך אגב אני תומך בהצעה להעביר אותו לחתימה (אבל אין לי כוח עכשיו) |
מלך :) |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by hangover
וואו, חבר'ה אני חייב להגיד שאני נרגש
סתם הכנתי את האווטר הזה לעצמי ואני חוזר אחרי חודש (עברתי דירה ולא היה לי אינטרנט) ואני רואה שהוא התפשט באופן ספונטני
(דרך אגב לא ממש הכנתי אותו פשוט גנבתי את זה של סוואמפר והוספתי שתי אותיות...)
דרך אגב אני תומך בהצעה להעביר אותו לחתימה (אבל אין לי כוח עכשיו) |
סורי על הבורות אבל מי זה? |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by luckystrike
סורי על הבורות אבל מי זה? |
:haha: :haha: :tongue3 :tongue3
עוד אחת מתחת לחגורה |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
:haha: :haha: :tongue3 :tongue3
עוד אחת מתחת לחגורה |
??!? |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
ביאסת אותי רצת |
??? |
|
|
| oDrori |
חחחח מוש יא לא מובן
ועוד זורק פה
typo
מורן
הוא התכוון להגיד
"ביאסת אותי רצח"
כי לא הכרת את הבחור..... תכל'ס גם אני , אני מניח שאין הרבה לדעת עליו מלבד זה שהוא עשה את התמונת איי אל טי איי
ועל כך תבורך אחי! |
|
|
| MoSH_MaN |
התכוונתי להגיד שביאסת אותו רצח
לא אותי
חחח
אני מסטול |
|
|
| Sniper |
| חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
סורי על הבורות אבל מי זה? |
זה אחד שהיה פה פעם לקצת זמן ואז עזב ...
לכל מי שחשב שאני הכנתי את זה... אני לא אמרתי את זה אף פעם... רק לקחתי ממנו את זה והפצתי בין כולם כי חשבתי שיהיה נחמד שלכולם יהיה
וזה למה הוא מלך!!
נקווה שעכשיו הוא ישאר פה... |
|
|
| MoSH_MaN |
מילא הוא מחדש משהו.....
אבל זה כמו ה
TA
הרגיל
שים לב לאבטר של עודד
ממש יפה
וגם אצלי יש מגן דוד מקורי אבל
חן המנייאק
לא מסכים לכתוב לי יפה
ILTA!! |
|
|
|
|