|
עד שמישהו טרח.... (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
הממממ ....
איזה התלבטות !!!
וואלה נראה לי אני גם ישנה אליו !
מחר אני יחליף :)
דרך אגב ראיתם כמה זמן עבר מאז שהורידו לי את החתימה ועדיין לא חידשתי אותה ... אני צריך לעשות את זה כבר ... |
|
|
| oDrori |
תגידו, שאני שם תמונה,
[img]
נגיד בסיג, איך אני עושה
Resize
? |
|
|
| Q-PiXeL |
| quote: | Originally posted by oDrori
תגידו, שאני שם תמונה,
[img]
נגיד בסיג, איך אני עושה
Resize
? |
לא חושב שאפשר
אבל אתה יכול לשנות לה תגודל ולעלות למקום אחר... |
|
|
| MoSH_MaN |
באמת רומן
תשובה של חובבן
עודד תחשוב שנייה בהגייון
זה בלתי אפשרי....
תעשה
Resize
בפיינט או משהו |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
באמת רומן
תשובה של חובבן
עודד תחשוב שנייה בהגייון
זה בלתי אפשרי....
תעשה
Resize
בפיינט או משהו |
אתה אומר שהתשובה שלו היא של חובבן ומביא את אותה תשובה עם מילים מתוחכמות יותר |
|
|
| eXeTik |
האמת שאתה כן יכול, אתה צריך לבדוק אם מותר להשתמש ב
HTML
בחתימה
אם כן אז
 |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by eXeTik
האמת שאתה כן יכול, אתה צריך לבדוק אם מותר להשתמש ב
HTML
בחתימה
אם כן אז
|
משחק אותה מבין ב
HTML
:)
רק אתה מוכן בבקשה להסביר לי למה לעזאזל עשית סלאש איי בסוף ?!?! |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אתה אומר שהתשובה שלו היא של חובבן ומביא את אותה תשובה עם מילים מתוחכמות יותר |
לא
הוא לא היה בטוח
בגלל זה הוא חובבן
| quote: | Originally posted by eXeTik
האמת שאתה כן יכול, אתה צריך לבדוק אם מותר להשתמש ב
HTML
בחתימה
אם כן אז
|
אח שלי
HTML is off
in all fourms
חוץ מפייל שראינג |
|
|
| NeMeSiS1234 |
| OMFG ... it look's very good i think i'll change mine |
|
|
| DjChook |
היי גיא !
מזמן לא ראינו אותך פה, מה קורה אחי ? |
|
|
| oDrori |
אין HTML
אני מאמין שכל פקודה כמעט אפשרלתרגם ל-
vBcode |
|
|
| Q-PiXeL |
לא הייתי בטוח אם
html
דלוק או לא
(טוב זה היה ברור שלא)
:)
בכל מקרה ב
vbb
לא עשו שום טאג שמשנה גודל של תמונה...
אההה כן, שכחתי למה בכלל נכנסתי לת'רד הזה...
תשנו את האווטרים שלכם!!!
זה מעצבן, נדמה לי כל פעם שמישהו מדבר עם עצמו...
יש לי הרגשה שאני כבר לא מכיר אף אחד...
טוב אבל ברצינות זה מעפן שכולם עם אותו האובטר...
לפחות תעשו אותו בצבעים שונים...
או שפשוט תחזירו למה שהיה לכם או למשהו חדש... |
|
|
|
|