|
עד שמישהו טרח.... (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אם מוחמד לא יבוא אל ההר
ההר יבוא אל מוחמד |
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| Scorchio |
| חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח ראסמי רועי זה ההר |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Scorchio
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח ראסמי רועי זה ההר |
מוש, לא הייתי מוותר
;) |
|
|
| Scorchio |
| מה רועי בכלל לא כזה משהו יש לו שני זרועות כמו מכבש הידראולי ואני תפסתי אותו בידיים והוא לא השתחרר רק הפך אותי עם הגב. |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Scorchio
תפסתי אותו בידיים והוא לא השתחרר רק הפך אותי עם הגב. |
משהו לספר לנכדים :)
לא התכוונתי לזה שאמרת שרועי חזק, אלא שבמשוואה יש מוחמד ויש הר... ואתה אומר שרועי זה ההר... |
|
|
| Scorchio |
| נו יאללה ניתן לו הפעם את הכבוד שיהיה מרוצה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Scorchio
מה רועי בכלל לא כזה משהו יש לו שני זרועות כמו מכבש הידראולי ואני תפסתי אותו בידיים והוא לא השתחרר רק הפך אותי עם הגב. |
מותק לא ניסיתי להשתחרר...
ודרורי ראית טוב מאוד שהפכתי אותו והעפתי אותו קיבינימאט...
זאת הייתה הפואנטה שלי
להשתחרר ממצב כזה זה בעזרת התחת שלך... אתה לוקח תנופה ומכניס אותו אחורה לכיוון הביצים שלך... כמה שזה נשמע לא טוב תאמין לי שאתה יכול לסבול מזה
חוץ מזה לא הבנתם את הפואנטה של ההר ומוחמד אז לא משנה |
|
|
| oDrori |
| בטח שהבנו, אבל זה כיף לסלף :) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by oDrori
בטח שהבנו, אבל זה כיף לסלף :) |
אז אולי תסביר לי מה בדיוק הבנת...
כי לא נראה לי שזה מה שאתה חושב... |
|
|
| oDrori |
זה כמו רוצה הרב יבוא אליו לא? רק בטוויסט קטן.
או שזה משהו בסגנון
ooner or later
כזה... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by oDrori
זה כמו רוצה הרב יבוא אליו לא? רק בטוויסט קטן.
או שזה משהו בסגנון
ooner or later
כזה... |
ראסמי אתם ילדים מעפנים
התכוונתי לזה שצח בהתחלה אמר לכולם להחליף לאווטר הזה... יענו שמוחמד יבוא אל ההר...
אבל בסוף נכנע בעצמו והלך לאווטר אחר
תסתכלו על הציטוט שכתבתי עליו את המשפט הזה...
הבנת הנקרא פיפל |
|
|
| oDrori |
פעם באה תביא לי לפענח את התנ"כ או משהו... יותר קל
:p |
|
|
|
|