return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
עד שמישהו טרח.... (pg. 5)
View this Thread in Original format
Sniper
quote:
Originally posted by oDrori
פעם באה תביא לי לפענח את התנ"כ או משהו... יותר קל
:p



חחחחחחחחחחחחחח
Scorchio
רועי יא דיסלקט זה בכלל לא הפירוש של הפתגם הזה
זה אומר שאם משהו לא הולך לך בקלות אתה תתאמץ בשביל להגיע אליו
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Scorchio
רועי יא דיסלקט זה בכלל לא הפירוש של הפתגם הזה
זה אומר שאם משהו לא הולך לך בקלות אתה תתאמץ בשביל להגיע אליו


מה קשור יא סתימה?
הבאתי את המשפט כקשר למה שקורה פה... שיניתי לו קצת את המשמעות לפי מה שציטטתי
הייתם צריכים להבין את זה
MoSH_MaN
חחחח מפגרים מה זה משנה

העיקר שצח יצא דביל
oDrori
בקיצוץ, יאללה רועי ישלך פה איזה דף וחצי למחוק
:)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by oDrori
בקיצוץ, יאללה רועי ישלך פה איזה דף וחצי למחוק
:)


סטיגדיש?!

אני לא הולך למחוק כל דבר שיש
פשוט שיהיה 7 עמודים ב 20 דקות אני ימחק אם זה זבל טהור
Scorchio
חחחח ט'רד שני שאני פותח שהופך להיות פח זבל של הפורום
:)
oDrori
Coincidence? I think NOT!
Scorchio
איזה מוגבל
רושמים
Dust Buster
Ariels
quote:
Originally posted by DjChook
צופים רולזז


ספאמ רולז

luckystrike
quote:
Originally posted by Ariels
ספאמ רולז


צודק ...

יאללה בעל הביית השתגע - נקיון מאסיבי
hangover
quote:
Originally posted by Scorchio
והכין אווטר ל
ILTA
ואני רואה רק אותי ועוד איזה 5 חברה עם האווטר!
תחליפו את האווטר חברה שיהיה לנו ייצוג הולם כאן


וואו, חבר'ה אני חייב להגיד שאני נרגש
סתם הכנתי את האווטר הזה לעצמי ואני חוזר אחרי חודש (עברתי דירה ולא היה לי אינטרנט) ואני רואה שהוא התפשט באופן ספונטני

(דרך אגב לא ממש הכנתי אותו פשוט גנבתי את זה של סוואמפר והוספתי שתי אותיות...)

דרך אגב אני תומך בהצעה להעביר אותו לחתימה (אבל אין לי כוח עכשיו)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
Privacy Statement