|
עד שמישהו טרח.... (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Sniper |
| quote: | Originally posted by oDrori
פעם באה תביא לי לפענח את התנ"כ או משהו... יותר קל
:p |
חחחחחחחחחחחחחח |
|
|
| Scorchio |
רועי יא דיסלקט זה בכלל לא הפירוש של הפתגם הזה
זה אומר שאם משהו לא הולך לך בקלות אתה תתאמץ בשביל להגיע אליו |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Scorchio
רועי יא דיסלקט זה בכלל לא הפירוש של הפתגם הזה
זה אומר שאם משהו לא הולך לך בקלות אתה תתאמץ בשביל להגיע אליו |
מה קשור יא סתימה?
הבאתי את המשפט כקשר למה שקורה פה... שיניתי לו קצת את המשמעות לפי מה שציטטתי
הייתם צריכים להבין את זה |
|
|
| MoSH_MaN |
חחחח מפגרים מה זה משנה
העיקר שצח יצא דביל |
|
|
| oDrori |
בקיצוץ, יאללה רועי ישלך פה איזה דף וחצי למחוק
:) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by oDrori
בקיצוץ, יאללה רועי ישלך פה איזה דף וחצי למחוק
:) |
סטיגדיש?!
אני לא הולך למחוק כל דבר שיש
פשוט שיהיה 7 עמודים ב 20 דקות אני ימחק אם זה זבל טהור |
|
|
| Scorchio |
חחחח ט'רד שני שאני פותח שהופך להיות פח זבל של הפורום
:) |
|
|
| oDrori |
| Coincidence? I think NOT! |
|
|
| Scorchio |
איזה מוגבל
רושמים
Dust Buster |
|
|
| Ariels |
| quote: | Originally posted by DjChook
צופים רולזז |
ספאמ רולז |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Ariels
ספאמ רולז |
צודק ...
יאללה בעל הביית השתגע - נקיון מאסיבי |
|
|
| hangover |
| quote: | Originally posted by Scorchio
והכין אווטר ל
ILTA
ואני רואה רק אותי ועוד איזה 5 חברה עם האווטר!
תחליפו את האווטר חברה שיהיה לנו ייצוג הולם כאן |
וואו, חבר'ה אני חייב להגיד שאני נרגש
סתם הכנתי את האווטר הזה לעצמי ואני חוזר אחרי חודש (עברתי דירה ולא היה לי אינטרנט) ואני רואה שהוא התפשט באופן ספונטני
(דרך אגב לא ממש הכנתי אותו פשוט גנבתי את זה של סוואמפר והוספתי שתי אותיות...)
דרך אגב אני תומך בהצעה להעביר אותו לחתימה (אבל אין לי כוח עכשיו) |
|
|
|
|