return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 
קורס חובשים (pg. 3)
View this Thread in Original format
yahel222
עלק אלינה בטח שאני מכיר
אבל לא נראה לי שהיא תזכור אותי למדתי איתה בכתה ט רק
עברו כבר 4-5 שנים.....היא ממש נחמדה וגם שוווההההההההה תחת

אהה ולפני כמה שבועות היה קורס דותן חחחח

טוב קיצר אחי אני זזתי מפה שומע יום שלישי בערב אני יתקשר אליך
נדבר....
מקווה שתוכל להגיע ואז ניפגש פה כבר
luckystrike
quote:
Originally posted by yahel222
ושמע איזה ז יום חמישי הזה יש לנו מסדר רע"נ !!!
בטח איזה בדיקה עושים ואי ואי


כן זה מבעס אחושרמוטה !!!
אבל שטויות יעבור ...

בהצלחה גבר !!!
Ariels
איזה מזל שהייתי בבה"ד 11 שם חוץ מהזקפה של דורון המדריך ורותם המשקית תש שכל חיל השלישות היה חם עליה אין שום דבר מיוחד
yahel222
מה אנשים
מורן אתה פה
איזה פוקס שיצאתי בהשבת
מתוך 70 איש בקורס יצאו 13-14 אני בינהם
luckystrike
quote:
Originally posted by yahel222
מה אנשים
מורן אתה פה
איזה פוקס שיצאתי בהשבת
מתוך 70 איש בקורס יצאו 13-14 אני בינהם


מכיר את זה אחי
גם לי זה קרה
עמדנו במסדר ביום שיש לעלות לשמירה והמפקד אמר שהוא
צריך מתנדבים
כמובן כמו פראייר אני ועוד שניים התנדבנו
ואז הוא אמר מורן לך הצידה
והוציא עוד איזה שני חברים שלי הצידה
ואנחנו היינו בטוחים שמה זה נדפקנו ושבטח צריך שמירות בבסיסים אחרים וכאלה
ואז שאני ככה עם האפוד בכוננות שבת מלאה עם 5 מחסניות והכל
הוא פתאום בא אליי ואל השניים האחרים ואומר לנו
יאללה לכו תעלו על א' אתם יוצאים הבייתה

חחחח
איך הקורס שנא אותנו באותו יום ...
luckystrike
quote:
Originally posted by yahel222
ושמע איזה ז יום חמישי הזה יש לנו מסדר רע"נ !!!
בטח איזה בדיקה עושים ואי ואי


דרך אגב אמרו לי שמהסדר עבר על הפעם הראשונה זה נכון ?
ואיך הקורס עד עכשיו אחי הכל טוב ?
היה לכם כבר מעגל לחץ ?
yahel222
מממ לא יודע אני בזמן המסדר לקחו אוית לשמור בחר"פ
שאגב זה הבית זונות בצהל ביחס לשמירות
והחזירו אוית יום שישי ב10 ובשעה 10 וחצי כבר הלכתי הביתה שתבין בלי להתקלח כלום
אבל אמרו לי שבכתות שלנו הוא מצא לכלוך מתחת לארון וצעק על המפקדים

והיה לנו ביום רביעי והייתי השני שהזרקתי לעצמי
איזה 10 דקות הייתי עם המזרק בפנים
ובאלהים שהיה כיף !!! מגניב כזה
יעני לא היתה לי בעיה
luckystrike
quote:
Originally posted by yahel222
מממ לא יודע אני בזמן המסדר לקחו אוית לשמור בחר"פ
שאגב זה הבית זונות בצהל ביחס לשמירות
והחזירו אוית יום שישי ב10 ובשעה 10 וחצי כבר הלכתי הביתה שתבין בלי להתקלח כלום
אבל אמרו לי שבכתות שלנו הוא מצא לכלוך מתחת לארון וצעק על המפקדים

והיה לנו ביום רביעי והייתי השני שהזרקתי לעצמי
איזה 10 דקות הייתי עם המזרק בפנים
ובאלהים שהיה כיף !!! מגניב כזה
יעני לא היתה לי בעיה


אחי דווקא זה הרג לי את הרגל
תקעתי לעצמי את המחט והמפקד המטומטם שלנו לא אמר לנו לתקוע רק שני שליש
הכנסתי עצמי הכל בירך ואני עם הרגליים הרזות שלי
כמעט יצא לי המחט מהצד השני ...
:(
שבוע לא יכולתי ללכת אח"כ
yahel222
quote:
Originally posted by luckystrike
אחי דווקא זה הרג לי את הרגל
תקעתי לעצמי את המחט והמפקד המטומטם שלנו לא אמר לנו לתקוע רק שני שליש
הכנסתי עצמי הכל בירך ואני עם הרגליים הרזות שלי
כמעט יצא לי המחט מהצד השני ...
:(
שבוע לא יכולתי ללכת אח"כ


יאאא
אבל בירך תוקעים הכל !!!
תקענו הכל
רק ביד שני שליש
ובתור מדריך אתה לא עושה את זה שוב??
איזה מקצוע אתה מדריך זתומרת ברה"צ או משהו כזה?
Ariels
מורן אני בןזונה עם לא תקעת לי הכל ביד
ארבע שלישים יא מנייאק

luckystrike
quote:
Originally posted by Ariels
מורן אני בןזונה עם לא תקעת לי הכל ביד
ארבע שלישים יא מנייאק


יא חמור - זה עירוי בכלל זה לא זריקה
עירוי זה משהוא אחר יא משוגע
ברור שבעירוי מכניסים את הכל יא מעפנה מה חשבת ???
את המחט מכניסים קצת ואז את הפלסטיק הזה שקוראים לו פוליתילן
מכניסים עד הסוף ועושים קיבוע כמו שצריך - כמו שעשיתי לך
:)
WOOT WOOT
yahel222
מהה אחים
אריאל אתה הכי קרוע בארץ !!!
חיפשתי אותך לא היית זמין דבר איתי שתוכלללל

ומורן הייתי אמור יום רביעי לעשות עירוי אבל שמרתי אז לא הספקתי אז רק שבוע הבא.....
אני מפחד אבל מת לעשות כבר !!

אהה וביום ראשון אחד מהקורס שלי ירה לעצמו ברגל !!!!!!!!!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 
Privacy Statement