| luckystrike |
| quote: | Originally posted by yahel222
מה אנשים
מורן אתה פה
איזה פוקס שיצאתי בהשבת
מתוך 70 איש בקורס יצאו 13-14 אני בינהם |
מכיר את זה אחי
גם לי זה קרה
עמדנו במסדר ביום שיש לעלות לשמירה והמפקד אמר שהוא
צריך מתנדבים
כמובן כמו פראייר אני ועוד שניים התנדבנו
ואז הוא אמר מורן לך הצידה
והוציא עוד איזה שני חברים שלי הצידה
ואנחנו היינו בטוחים שמה זה נדפקנו ושבטח צריך שמירות בבסיסים אחרים וכאלה
ואז שאני ככה עם האפוד בכוננות שבת מלאה עם 5 מחסניות והכל
הוא פתאום בא אליי ואל השניים האחרים ואומר לנו
יאללה לכו תעלו על א' אתם יוצאים הבייתה
חחחח
איך הקורס שנא אותנו באותו יום ... |
|
|