return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 
קורס חובשים (pg. 4)
View this Thread in Original format
luckystrike
quote:
Originally posted by yahel222


אהה וביום ראשון אחד מהקורס שלי ירה לעצמו ברגל !!!!!!!!!!!


כן שמעתי על זה !
זה לא היה מהקורס שלך - זה היה מקורס בענף מפקדים שמעתי !
איזה מעפן אחד...
בכל אופן החברים שלו אומרים שהוא ניסה להתאבד אבל בחקירה
החוקרים אומרים שהוא סתם פלט כדור ...

בכל מקרה - בקשר לאריאל הוא מוסר לכולם ד"ש
והוא יהיה היום בזברה !
פשוט אין לו אינטרנט יותר
:(
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
בכל מקרה - בקשר לאריאל הוא מוסר לכולם ד"ש
והוא יהיה היום בזברה !
פשוט אין לו אינטרנט יותר
:(


ראיתי אותו קודם מחובר לאיי סי קיו.... מוזר

ומי המטומטם שיורה לעצמו ברגל!?!?
yahel222
quote:
Originally posted by luckystrike
כן שמעתי על זה !
זה לא היה מהקורס שלך - זה היה מקורס בענף מפקדים שמעתי !
איזה מעפן אחד...
בכל אופן החברים שלו אומרים שהוא ניסה להתאבד אבל בחקירה
החוקרים אומרים שהוא סתם פלט כדור ...

:(


אתה טועה הוא מהקורס שלי אחד דרוזי קוראים לו חאמד
בדוק יעני
וסתם מנסים לכסת"ח את זה אבל ברור שזה בכונה כאילו מי מנקה באמצע היום....ומאיפה בא כדור
ברור בכוונה
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
ראיתי אותו קודם מחובר לאיי סי קיו.... מוזר



כן זה לא היה מהמחשב שלו ...
yahel222
מהר
איך עושים דגל אנגליה
הדבר הכי בסיסי שכחתי !!!
מורן מהר תכתוב
Hell_Copter
quote:
Originally posted by yahel222
מהר
איך עושים דגל אנגליה
הדבר הכי בסיסי שכחתי !!!
מורן מהר תכתוב


יש בריטניה ויש אנגליה

אנגליה זה לבן עם כזה כמו ד אדומה
בריטניה זה אדום כחול ולבן... כזה משהו שיוצא ממנו לכל כיוון קו... אתה מבין למה אני מתכוון
yahel222
quote:
Originally posted by Hell_Copter
יש בריטניה ויש אנגליה

אנגליה זה לבן עם כזה כמו ד אדומה
בריטניה זה אדום כחול ולבן... כזה משהו שיוצא ממנו לכל כיוון קו... אתה מבין למה אני מתכוון

לא יא פעור
אני מתכון ללחץ ישיר
מורן תכתוב ותסביר נו.....פעור
Hell_Copter
quote:
Originally posted by yahel222
לא יא פעור
אני מתכון ללחץ ישיר
מורן תכתוב ותסביר נו.....פעור


פעור מי עשה אותך
אפשר לחשוב מה קרה
אז אני לא בקורס חובשים איזה באסה לי... מה אתה משחק אותה כלי עכשיו?!
luckystrike
quote:
Originally posted by yahel222
לא יא פעור
אני מתכון ללחץ ישיר
מורן תכתוב ותסביר נו.....פעור


אחי מה אתה צוחק עלי ???

הייתי בטוח תפציץ בשאלה קשה פה או משהוא כזה ...
אני יענה וישאל אותך שאלה

לוקחים את התחבושת אישית
שעשויה מלבד וסופגת עד חצי ליטר דם
עדיף ישראלית ולא אמריקאית כי יותר מבצעית ומתאימה לשטח
וגם היא יותרנוחה והפתיחה שלה יותר טובה
כמובן תחבושת אישית (ת"א) משופצרת ומבוקמת !

לוקחים אותה ואפשר לפתוח את השרכים שלה ואפשר גם לא
מניחים על השט"ד (שטף דם) בלחץ ישר ולוקחים את שתי הרצועות
ומלפפים מתחת לזרוע ועולים חזרה למעלה
שמה עושים סיבוב של 180 מעלות ומוסיפים עוד רבע סיפוף - יענו 45 מעלות
ואז לוקחים כל רצועה או שרך לחוד ומתחילים לעשות פסים
של לחץ מסביב לשט"ד משני הצדדים וכמובן משאירים את הקצוות של התחבושת
גלויים כדי שנראה אם הם מתמלאים דם כי אז לא שמנו אותה טוב
או שפשוט נוסיף משולש לחץ מעל
קיצר שגומרים את הפסים חוזרים לאמצע ועושים קשר כפול חזק ובודקים
דופק בקצה היד כדי לראות שלא עצרנו זרימה מוחלטת של הדם
:)

אני חושב שהתשובה שלי מספקת ביותר - אחי מה אתה צוחק עלי ?

לעומת זאת תענה לי על זה
וזה דיי קל :
איזה 4 ניתוחים בשטח הם הכי חשובים + הסבר קצר על כל
אחד מהם ואיפה מכניסים אותו
:)
GOOD LUCK
yahel222
quote:
Originally posted by luckystrike
אחי מה אתה צוחק עלי ???

הייתי בטוח תפציץ בשאלה קשה פה או משהוא כזה ...
אני יענה וישאל אותך שאלה

לוקחים את התחבושת אישית
שעשויה מלבד וסופגת עד חצי ליטר דם
עדיף ישראלית ולא אמריקאית כי יותר מבצעית ומתאימה לשטח
וגם היא יותרנוחה והפתיחה שלה יותר טובה
כמובן תחבושת אישית (ת"א) משופצרת ומבוקמת !

לוקחים אותה ואפשר לפתוח את השרכים שלה ואפשר גם לא
מניחים על השט"ד (שטף דם) בלחץ ישר ולוקחים את שתי הרצועות
ומלפפים מתחת לזרוע ועולים חזרה למעלה
שמה עושים סיבוב של 180 מעלות ומוסיפים עוד רבע סיפוף - יענו 45 מעלות
ואז לוקחים כל רצועה או שרך לחוד ומתחילים לעשות פסים
של לחץ מסביב לשט"ד משני הצדדים וכמובן משאירים את הקצוות של התחבושת
גלויים כדי שנראה אם הם מתמלאים דם כי אז לא שמנו אותה טוב
או שפשוט נוסיף משולש לחץ מעל
קיצר שגומרים את הפסים חוזרים לאמצע ועושים קשר כפול חזק ובודקים
דופק בקצה היד כדי לראות שלא עצרנו זרימה מוחלטת של הדם
:)

אני חושב שהתשובה שלי מספקת ביותר - אחי מה אתה צוחק עלי ?

לעומת זאת תענה לי על זה
וזה דיי קל :
איזה 4 ניתוחים בשטח הם הכי חשובים + הסבר קצר על כל
אחד מהם ואיפה מכניסים אותו
:)
GOOD LUCK


לא אחי אני עושה פה חבישות מתאמן
הכל יודע פתאום זה שכחתי !!!
חפיף
ועוד לא למדנו על ניתוחים האלהההההההההההההה

luckystrike
quote:
Originally posted by yahel222
לא אחי אני עושה פה חבישות מתאמן
הכל יודע פתאום זה שכחתי !!!
חפיף
ועוד לא למדנו על ניתוחים האלהההההההההההההה


אחי - תן הסבר על ח"ע הולנדי ורוסי
DjChook
פייייייייייייייייייייייייייייייייי זה מפחיד מה שהולך פה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 
Privacy Statement