| luckystrike |
| quote: | Originally posted by yahel222
אהה וביום ראשון אחד מהקורס שלי ירה לעצמו ברגל !!!!!!!!!!! |
כן שמעתי על זה !
זה לא היה מהקורס שלך - זה היה מקורס בענף מפקדים שמעתי !
איזה מעפן אחד...
בכל אופן החברים שלו אומרים שהוא ניסה להתאבד אבל בחקירה
החוקרים אומרים שהוא סתם פלט כדור ...
בכל מקרה - בקשר לאריאל הוא מוסר לכולם ד"ש
והוא יהיה היום בזברה !
פשוט אין לו אינטרנט יותר
:( |
|
|