|
קורס חובשים (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by DjChook
פייייייייייייייייייייייייייייייייי זה מפחיד מה שהולך פה |
שמע אחי - מפחידמפחיד מבל זה מציל חיים
PUP AT UP PUP A JAM |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by luckystrike
שמע אחי - מפחידמפחיד מבל זה מציל חיים
PUP AT UP PUP A JAM |
מציל פיסית
זה עושה לי בעיות נפשיות אבל
:nervous: |
|
|
| nimrod levi |
| quote: | Originally posted by DjChook
מציל פיסית
זה עושה לי בעיות נפשיות אבל
:nervous: |
יותר ממה שיש לך עכשיו?! |
|
|
| yahel222 |
ח.ע הולנדי זה לאיברים גליליים צרים
יד,אמה,שוק
לוקחים משולש עושים אותו כזה כפול ואז מכניסים צד אחד בלולאה כזה קושרים במרכז הלחץ
ח.ע רוסי לאיברים גליילים רחבים כמו ירך
לוקחים משולש שמים מסביב קושרים שמיםפ מקל קושרים שוב ואז מסובבים פעמיים ככה לא יותר מדי שלא תישבר העצם
ואז קושרים את המקל שלא יזוז
וקוראים לזה רוסי למה פעם זה היה עינויים ברוסיה !!!
וזה מפחיד.??
חכה תראה סרט על כלבת אתה נגנב
ויש סוגים של חבישות שזה יעני גאוני !!!!!!!!!
כמו למשל הבייגלה איזה שיטה פצצצה יעני
וכובע הודי
תתותחים מי שהמציא |
|
|
| yahel222 |
מורן אחייייייייי
שמע אני 28 סגרתי כי הייתי בריתוק
שמע היה לנו יום בקוע כלומר סדרת אמצע והיה סוף
עשו לנו מסע 5 קילומטר
ובום בודד תחת אש
אין היה מזה כיף
בכלל אנחנו כבר שבוע 8 עברתי תאמצע
שמע דבר איתי שתוכל למה אני חייב להשיג 16 ג'י
נגמרו לנו כל ה16
אתמול היה לנו עירוי פאבלו עם 14
נהרגתי מכאבים !!!!!!!!!!!!!
זה לא מחט זה שיפוד |
|
|
| Koodoo |
| quote: | Originally posted by luckystrike
יש בזה משהוא אחי ...
אבל לא נורא - סתם זה התגלגל לשיחה בטעות ...
עדיף מהשיחות שלך ושל
KOODO
על פלוצים ועל ציורים וכל שאר השטויות ...
לא צריך להידבק לכל דבר קטן ...
ודותן - אני בטח מכיר את הקטנצ'יק הזה ...
ואם אני לא טועה דן הזה זיין איזה אחת כוסית אחושרמוטה ...
קיצר אחי - שים לב לזובורים הקטנים שעושים למדריכים !
תזמינו פיצה בערבים ותהנה מהחיים - זה קורס אשכרה כיף אחי !
יש לי שם חבר בקורס נופר שהולך לסיים עוד איזה שבועיים ... |
זה
Koodoo
ומה רע בשיחות שלנו? למרות שאני כמעט לא נכנס לפה.. אולי רק קורא פעם ב.. |
|
|
| yahel222 |
טוב זהו אנשים מהיום אני רשמית חובש !!!!!
אתמול בערב היתה השבירת דיסטנס ואני רוצה לומר שזה אחד הדברים הכי כיפיים שיש !!!!
והיום היה הטקס וזהו
ככה עברו להם 3 חודשים וחצי והפכתי לחובש
מזל טוב לי |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by yahel222
טוב זהו אנשים מהיום אני רשמית חובש !!!!!
אתמול בערב היתה השבירת דיסטנס ואני רוצה לומר שזה אחד הדברים הכי כיפיים שיש !!!!
והיום היה הטקס וזהו
ככה עברו להם 3 חודשים וחצי והפכתי לחובש
מזל טוב לי |
ואללה בלאגנים אח שלי!!!!!!!
:) |
|
|
| Hell_Copter |
מזל טוב גבר!!!!!
יאללה יש לך עכשיו הסמכה להחדיר עירויים במפגשים של טראנס אדיקט :D |
|
|
| DjChook |
דותןןןן מזל טוב אחי
אתה יותר קרוב, תגיד, גם אתה מספק ציוד אבכ במחירים זולים ? |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by yahel222
טוב זהו אנשים מהיום אני רשמית חובש !!!!!
אתמול בערב היתה השבירת דיסטנס ואני רוצה לומר שזה אחד הדברים הכי כיפיים שיש !!!!
והיום היה הטקס וזהו
ככה עברו להם 3 חודשים וחצי והפכתי לחובש
מזל טוב לי |
זה הבן שלי !!!
איזה חמוד - אני זוכר שעוד היית צעיר
שפגשתי אותך בבה"ד בהתחלה !!!
אחי אני חייב לדעת איך בן היה בשבירת דיסטנס ?
הומו כזה ? חחחחחח
אמרת לו שאתה מכיר אותי ?
לקחו אותכם לטרבין לפי המסורת ???
חחחח
ענק אין דבר יותר כיף מזה !
אחי תבוא אליי מתישהוא - נחדיר לעצמנו עירויים נשב עם נרגילה
בשמש ! אין דבר יותר כייף מזה ...
וחן - נראה לך באמת ?
יש לי מונופול על אב"כ ! |
|
|
| DjChook |
חחח מורן
אתה יכול לפתוח אצלו ברמת גן סניף
אתה שוכח שפה נפלו הכי הרבה טילים
זה המון כסף |
|
|
|
|