return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 
קורס חובשים (pg. 5)
View this Thread in Original format
luckystrike
quote:
Originally posted by DjChook
פייייייייייייייייייייייייייייייייי זה מפחיד מה שהולך פה


שמע אחי - מפחידמפחיד מבל זה מציל חיים
PUP AT UP PUP A JAM
DjChook
quote:
Originally posted by luckystrike
שמע אחי - מפחידמפחיד מבל זה מציל חיים
PUP AT UP PUP A JAM


מציל פיסית
זה עושה לי בעיות נפשיות אבל
:nervous:
nimrod levi
quote:
Originally posted by DjChook
מציל פיסית
זה עושה לי בעיות נפשיות אבל
:nervous:

יותר ממה שיש לך עכשיו?!
yahel222
ח.ע הולנדי זה לאיברים גליליים צרים
יד,אמה,שוק
לוקחים משולש עושים אותו כזה כפול ואז מכניסים צד אחד בלולאה כזה קושרים במרכז הלחץ
ח.ע רוסי לאיברים גליילים רחבים כמו ירך
לוקחים משולש שמים מסביב קושרים שמיםפ מקל קושרים שוב ואז מסובבים פעמיים ככה לא יותר מדי שלא תישבר העצם
ואז קושרים את המקל שלא יזוז
וקוראים לזה רוסי למה פעם זה היה עינויים ברוסיה !!!
וזה מפחיד.??
חכה תראה סרט על כלבת אתה נגנב

ויש סוגים של חבישות שזה יעני גאוני !!!!!!!!!
כמו למשל הבייגלה איזה שיטה פצצצה יעני
וכובע הודי
תתותחים מי שהמציא
yahel222
מורן אחייייייייי
שמע אני 28 סגרתי כי הייתי בריתוק
שמע היה לנו יום בקוע כלומר סדרת אמצע והיה סוף
עשו לנו מסע 5 קילומטר
ובום בודד תחת אש
אין היה מזה כיף
בכלל אנחנו כבר שבוע 8 עברתי תאמצע
שמע דבר איתי שתוכל למה אני חייב להשיג 16 ג'י
נגמרו לנו כל ה16
אתמול היה לנו עירוי פאבלו עם 14
נהרגתי מכאבים !!!!!!!!!!!!!
זה לא מחט זה שיפוד
Koodoo
quote:
Originally posted by luckystrike
יש בזה משהוא אחי ...
אבל לא נורא - סתם זה התגלגל לשיחה בטעות ...

עדיף מהשיחות שלך ושל
KOODO
על פלוצים ועל ציורים וכל שאר השטויות ...

לא צריך להידבק לכל דבר קטן ...

ודותן - אני בטח מכיר את הקטנצ'יק הזה ...
ואם אני לא טועה דן הזה זיין איזה אחת כוסית אחושרמוטה ...

קיצר אחי - שים לב לזובורים הקטנים שעושים למדריכים !
תזמינו פיצה בערבים ותהנה מהחיים - זה קורס אשכרה כיף אחי !
יש לי שם חבר בקורס נופר שהולך לסיים עוד איזה שבועיים ...

זה
Koodoo
ומה רע בשיחות שלנו? למרות שאני כמעט לא נכנס לפה.. אולי רק קורא פעם ב..
yahel222
טוב זהו אנשים מהיום אני רשמית חובש !!!!!
אתמול בערב היתה השבירת דיסטנס ואני רוצה לומר שזה אחד הדברים הכי כיפיים שיש !!!!
והיום היה הטקס וזהו
ככה עברו להם 3 חודשים וחצי והפכתי לחובש

מזל טוב לי
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by yahel222
טוב זהו אנשים מהיום אני רשמית חובש !!!!!
אתמול בערב היתה השבירת דיסטנס ואני רוצה לומר שזה אחד הדברים הכי כיפיים שיש !!!!
והיום היה הטקס וזהו
ככה עברו להם 3 חודשים וחצי והפכתי לחובש

מזל טוב לי



ואללה בלאגנים אח שלי!!!!!!!

:)
Hell_Copter
מזל טוב גבר!!!!!
יאללה יש לך עכשיו הסמכה להחדיר עירויים במפגשים של טראנס אדיקט :D
DjChook
דותןןןן מזל טוב אחי

אתה יותר קרוב, תגיד, גם אתה מספק ציוד אבכ במחירים זולים ?

luckystrike
quote:
Originally posted by yahel222
טוב זהו אנשים מהיום אני רשמית חובש !!!!!
אתמול בערב היתה השבירת דיסטנס ואני רוצה לומר שזה אחד הדברים הכי כיפיים שיש !!!!
והיום היה הטקס וזהו
ככה עברו להם 3 חודשים וחצי והפכתי לחובש

מזל טוב לי


זה הבן שלי !!!
איזה חמוד - אני זוכר שעוד היית צעיר
שפגשתי אותך בבה"ד בהתחלה !!!

אחי אני חייב לדעת איך בן היה בשבירת דיסטנס ?
הומו כזה ? חחחחחח
אמרת לו שאתה מכיר אותי ?
לקחו אותכם לטרבין לפי המסורת ???
חחחח
ענק אין דבר יותר כיף מזה !
אחי תבוא אליי מתישהוא - נחדיר לעצמנו עירויים נשב עם נרגילה
בשמש ! אין דבר יותר כייף מזה ...


וחן - נראה לך באמת ?
יש לי מונופול על אב"כ !
DjChook
חחח מורן
אתה יכול לפתוח אצלו ברמת גן סניף
אתה שוכח שפה נפלו הכי הרבה טילים

זה המון כסף
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 
Privacy Statement