return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 
קורס חובשים (pg. 7)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
קיבלת זיין מרובע אחי


לתחת כזה דבר קשה מאוד להכניס...
ואלא אם כן הוא גרוזיני קשה לי להאמין שהוא יכול למצוץ כזה דבר...
nesher
quote:
Originally posted by DjChook
איזה חמוד מורן
בשבילי אתה המחדיר הראשי !
(של עירויים כמובן)

אבל אני חייב להגיב לנשר

יא הומוווווווווווווווווווו


איך אין לך את המספר שלי ?!
אפילו התכבתבנו פעם בפלאפון מה אתה מכוער ? איך זה שיש לי את שלך

בכל מקרה, חבל מאד שלא באת.
ורועי, יש אנשים שבאים בשבילי לא בשביל הבית


כמו שיש אנשים שיבואו למוש, בשביל מוש ולא בשביל הבית

יא מכוער

בקיצר רותם, הומווווווווווווווווווווווווווווווווווו
איך פספסת את זה
למרות שאני לא יודע אפילו על מה מדובר ? רגע, הגעת לרחוב ביאליק, לאיזה חברת מחשבים שמה ?
אני פשוט מנסה לחשוב לאן יכלו לשלוח אותך


איזה עיר מוזרה רמת-גן אמא
הייתי ברחוב בן-גוריון , מה שהיה פעם מודיעין!!!
אחי, הייתי ממש שתי מטר מבני-ברק
איכסססססססס
כמה דתיים גועל נפש היו שם, רציתי להקיא, וגם פחדתי שמשמרות הצניעות לא יבואו לפוצץ אותי ,חחחח
סתם
לא ברצינות , זה היה מפחיד הכמות הגדולה של דתיים
ואחי, אין לי תמספר שלך , שעה חיפשתי !!!!
ואת המספר שלי רשמתי פה כמה פעמים , בגלל זה יש לך
:\
באסה

תשמעו , אני חייב לצלם לכם את הקיר בכיתה שלי , זה הקיר הכי מצחיק בארץ
קניתי פילים , אני יצלם אותו וגם אני יעשה תמונה שלי
שתהיה לי כבר
זה משהו שאני וחבר שלי עשינו , קשור לדתיים , שיא הצחוק
:D:D:D:D
DjChook
קודם כל גם אני רשמתי את שלי
דבר שני. רחוב בן גוריון חוצה את כל רמת גן מקצה אחד, ששם זה האצטדיון (כן כן 10 דקות מהבית שלי)

עד גבעתיים...

אז זה לא ממש עוזר חחח
yahel222
quote:
Originally posted by DjChook
קודם כל גם אני רשמתי את שלי
דבר שני. רחוב בן גוריון חוצה את כל רמת גן מקצה אחד, ששם זה האצטדיון (כן כן 10 דקות מהבית שלי)

עד גבעתיים...

אז זה לא ממש עוזר חחח


יא דביל חן הוא מתכוון בשלישות ששם זה כל הממרם והגובניקים האלה
ואגב שיבצו אותי למקום נחמד ביותר....סוד

ומה רע בר"ג העיר הכי יפה בארץ
DjChook
ראאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאסמי

חחחח מה שמחלת הנשיקה (כנראה) עושה לך

והכניסה הראשית לשלישות היא מרחוב הרצל ד"א

ובדוק שזאת העיר הכי יפה בארץ
luckystrike
quote:
Originally posted by yahel222
יא דביל חן הוא מתכוון בשלישות ששם זה כל הממרם והגובניקים האלה
ואגב שיבצו אותי למקום נחמד ביותר....סוד

ומה רע בר"ג העיר הכי יפה בארץ


נו מה אתה הומו ???
איפה אתה שמו אותך יא צעיר ???
אולי ייצא לי להדריך אותך לך תדע ...

יאללה יאללה נו ?
yahel222
quote:
Originally posted by luckystrike
נו מה אתה הומו ???
איפה אתה שמו אותך יא צעיר ???
אולי ייצא לי להדריך אותך לך תדע ...

יאללה יאללה נו ?

עזוב אתה תצחק
ולא יצא לך

אבל יש מצב מוציאים אותי להדרכה בחיל האוויר בירפ"א
nesher
חיפה הכי יפה בארץ
וימותו הקנאים
:D:D:D:D:d
חחחח
לא אמרתי שהיא עיר מגעילה, דווקא די בסדר, אבל מוזרה
נראה לי יותר כמו ניו-יורק פתאום
מפחיד אותי , אני גר בחדרה אל תשכחו
פה הבניין הכי גבוה הוא 7 קומות
;)
luckystrike
quote:
Originally posted by yahel222
עזוב אתה תצחק
ולא יצא לך

אבל יש מצב מוציאים אותי להדרכה בחיל האוויר בירפ"א

בואנ'ה אני לא מאמין יא צעיר !
יא צעיר מה אתה מתבייש !

אז מה גם וזה מעפנה תמיד אפשר לצאת ממקומות ואני בטוח יוכל לעזור לך
בזה ... נו יא חמור איפה שיבצו אותך אחי ?
אני מכיר חובשים בכל מקום - רק תן שם ...

אתה בחימוש ?????????!?!?!?
לא התכוונתי בטון הזה :)

קיצר יש לי חבר מדריך בירפ"א של חבר אוויר
אחלה מקום רק קורס קריעת תחת ...
yahel222
quote:
Originally posted by luckystrike
בואנ'ה אני לא מאמין יא צעיר !
יא צעיר מה אתה מתבייש !

אז מה גם וזה מעפנה תמיד אפשר לצאת ממקומות ואני בטוח יוכל לעזור לך
בזה ... נו יא חמור איפה שיבצו אותך אחי ?
אני מכיר חובשים בכל מקום - רק תן שם ...

אתה בחימוש ?????????!?!?!?
לא התכוונתי בטון הזה :)

קיצר יש לי חבר מדריך בירפ"א של חבר אוויר
אחלה מקום רק קורס קריעת תחת ...


מרפא 8282
חר"פ !!!!!!!!!!!
וזה אחלה מקום קומבינות אחושרמוטה

אהה ואחד שהיה איתי בקורס אבא שלו מב"ס של ירפ"א
מנסה לסדר לי שם
קצת בעיה כי אני לא ח"א אבל אבא שלו כוח

luckystrike
quote:
Originally posted by yahel222
מרפא 8282
חר"פ !!!!!!!!!!!
וזה אחלה מקום קומבינות אחושרמוטה

אהה ואחד שהיה איתי בקורס אבא שלו מב"ס של ירפ"א
מנסה לסדר לי שם
קצת בעיה כי אני לא ח"א אבל אבא שלו כוח


אתה בחר"פ בצריפין ???????????????????
זיין באמת ?


ואמרתי לך כבר פה בפוסטים קודמים שיהיה לך בעיה עם הקטע
של חייל אוויר ... לא יהיה לך קל ...

בכל אופן אחי אני מכיר שם חבר'ה ואחי אתה בקצין העיר אני
לא מאמין !!!!!!!!
איזה קימבונים אתה הולך לעשות לי חבל לך על הזמן !!!
אאאלללללקקקק !
החלום בהתגשמותו ! חבר חובש בקצין העיר
אאאההההה
yahel222
quote:
Originally posted by luckystrike
אתה בחר"פ בצריפין ???????????????????
זיין באמת ?


ואמרתי לך כבר פה בפוסטים קודמים שיהיה לך בעיה עם הקטע
של חייל אוויר ... לא יהיה לך קל ...

בכל אופן אחי אני מכיר שם חבר'ה ואחי אתה בקצין העיר אני
לא מאמין !!!!!!!!
איזה קימבונים אתה הולך לעשות לי חבל לך על הזמן !!!
אאאלללללקקקק !
החלום בהתגשמותו ! חבר חובש בקצין העיר
אאאההההה

מממ שמע לא יודע עם בקצין העיר שם אבל אני מקווה....מחר אני הולך לשם להתייצב...
עם זה קצין העיר זה שיא הקומבינה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 
Privacy Statement