|
קורס חובשים (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
קיבלת זיין מרובע אחי
|
לתחת כזה דבר קשה מאוד להכניס...
ואלא אם כן הוא גרוזיני קשה לי להאמין שהוא יכול למצוץ כזה דבר... |
|
|
| nesher |
| quote: | Originally posted by DjChook
איזה חמוד מורן
בשבילי אתה המחדיר הראשי !
(של עירויים כמובן)
אבל אני חייב להגיב לנשר
יא הומוווווווווווווווווווו
איך אין לך את המספר שלי ?!
אפילו התכבתבנו פעם בפלאפון מה אתה מכוער ? איך זה שיש לי את שלך
בכל מקרה, חבל מאד שלא באת.
ורועי, יש אנשים שבאים בשבילי לא בשביל הבית
כמו שיש אנשים שיבואו למוש, בשביל מוש ולא בשביל הבית
יא מכוער
בקיצר רותם, הומווווווווווווווווווווווווווווווווווו
איך פספסת את זה
למרות שאני לא יודע אפילו על מה מדובר ? רגע, הגעת לרחוב ביאליק, לאיזה חברת מחשבים שמה ?
אני פשוט מנסה לחשוב לאן יכלו לשלוח אותך |
איזה עיר מוזרה רמת-גן אמא
הייתי ברחוב בן-גוריון , מה שהיה פעם מודיעין!!!
אחי, הייתי ממש שתי מטר מבני-ברק
איכסססססססס
כמה דתיים גועל נפש היו שם, רציתי להקיא, וגם פחדתי שמשמרות הצניעות לא יבואו לפוצץ אותי ,חחחח
סתם
לא ברצינות , זה היה מפחיד הכמות הגדולה של דתיים
ואחי, אין לי תמספר שלך , שעה חיפשתי !!!!
ואת המספר שלי רשמתי פה כמה פעמים , בגלל זה יש לך
:\
באסה
תשמעו , אני חייב לצלם לכם את הקיר בכיתה שלי , זה הקיר הכי מצחיק בארץ
קניתי פילים , אני יצלם אותו וגם אני יעשה תמונה שלי
שתהיה לי כבר
זה משהו שאני וחבר שלי עשינו , קשור לדתיים , שיא הצחוק
:D:D:D:D |
|
|
| DjChook |
קודם כל גם אני רשמתי את שלי
דבר שני. רחוב בן גוריון חוצה את כל רמת גן מקצה אחד, ששם זה האצטדיון (כן כן 10 דקות מהבית שלי)
עד גבעתיים...
אז זה לא ממש עוזר חחח |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by DjChook
קודם כל גם אני רשמתי את שלי
דבר שני. רחוב בן גוריון חוצה את כל רמת גן מקצה אחד, ששם זה האצטדיון (כן כן 10 דקות מהבית שלי)
עד גבעתיים...
אז זה לא ממש עוזר חחח |
יא דביל חן הוא מתכוון בשלישות ששם זה כל הממרם והגובניקים האלה
ואגב שיבצו אותי למקום נחמד ביותר....סוד
ומה רע בר"ג העיר הכי יפה בארץ |
|
|
| DjChook |
ראאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאסמי
חחחח מה שמחלת הנשיקה (כנראה) עושה לך
והכניסה הראשית לשלישות היא מרחוב הרצל ד"א
ובדוק שזאת העיר הכי יפה בארץ |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by yahel222
יא דביל חן הוא מתכוון בשלישות ששם זה כל הממרם והגובניקים האלה
ואגב שיבצו אותי למקום נחמד ביותר....סוד
ומה רע בר"ג העיר הכי יפה בארץ |
נו מה אתה הומו ???
איפה אתה שמו אותך יא צעיר ???
אולי ייצא לי להדריך אותך לך תדע ...
יאללה יאללה נו ? |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by luckystrike
נו מה אתה הומו ???
איפה אתה שמו אותך יא צעיר ???
אולי ייצא לי להדריך אותך לך תדע ...
יאללה יאללה נו ? |
עזוב אתה תצחק
ולא יצא לך
אבל יש מצב מוציאים אותי להדרכה בחיל האוויר בירפ"א |
|
|
| nesher |
חיפה הכי יפה בארץ
וימותו הקנאים
:D:D:D:D:d
חחחח
לא אמרתי שהיא עיר מגעילה, דווקא די בסדר, אבל מוזרה
נראה לי יותר כמו ניו-יורק פתאום
מפחיד אותי , אני גר בחדרה אל תשכחו
פה הבניין הכי גבוה הוא 7 קומות
;) |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by yahel222
עזוב אתה תצחק
ולא יצא לך
אבל יש מצב מוציאים אותי להדרכה בחיל האוויר בירפ"א |
בואנ'ה אני לא מאמין יא צעיר !
יא צעיר מה אתה מתבייש !
אז מה גם וזה מעפנה תמיד אפשר לצאת ממקומות ואני בטוח יוכל לעזור לך
בזה ... נו יא חמור איפה שיבצו אותך אחי ?
אני מכיר חובשים בכל מקום - רק תן שם ...
אתה בחימוש ?????????!?!?!?
לא התכוונתי בטון הזה :)
קיצר יש לי חבר מדריך בירפ"א של חבר אוויר
אחלה מקום רק קורס קריעת תחת ... |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by luckystrike
בואנ'ה אני לא מאמין יא צעיר !
יא צעיר מה אתה מתבייש !
אז מה גם וזה מעפנה תמיד אפשר לצאת ממקומות ואני בטוח יוכל לעזור לך
בזה ... נו יא חמור איפה שיבצו אותך אחי ?
אני מכיר חובשים בכל מקום - רק תן שם ...
אתה בחימוש ?????????!?!?!?
לא התכוונתי בטון הזה :)
קיצר יש לי חבר מדריך בירפ"א של חבר אוויר
אחלה מקום רק קורס קריעת תחת ... |
מרפא 8282
חר"פ !!!!!!!!!!!
וזה אחלה מקום קומבינות אחושרמוטה
אהה ואחד שהיה איתי בקורס אבא שלו מב"ס של ירפ"א
מנסה לסדר לי שם
קצת בעיה כי אני לא ח"א אבל אבא שלו כוח |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by yahel222
מרפא 8282
חר"פ !!!!!!!!!!!
וזה אחלה מקום קומבינות אחושרמוטה
אהה ואחד שהיה איתי בקורס אבא שלו מב"ס של ירפ"א
מנסה לסדר לי שם
קצת בעיה כי אני לא ח"א אבל אבא שלו כוח |
אתה בחר"פ בצריפין ???????????????????
זיין באמת ?
ואמרתי לך כבר פה בפוסטים קודמים שיהיה לך בעיה עם הקטע
של חייל אוויר ... לא יהיה לך קל ...
בכל אופן אחי אני מכיר שם חבר'ה ואחי אתה בקצין העיר אני
לא מאמין !!!!!!!!
איזה קימבונים אתה הולך לעשות לי חבל לך על הזמן !!!
אאאלללללקקקק !
החלום בהתגשמותו ! חבר חובש בקצין העיר
אאאההההה |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אתה בחר"פ בצריפין ???????????????????
זיין באמת ?
ואמרתי לך כבר פה בפוסטים קודמים שיהיה לך בעיה עם הקטע
של חייל אוויר ... לא יהיה לך קל ...
בכל אופן אחי אני מכיר שם חבר'ה ואחי אתה בקצין העיר אני
לא מאמין !!!!!!!!
איזה קימבונים אתה הולך לעשות לי חבל לך על הזמן !!!
אאאלללללקקקק !
החלום בהתגשמותו ! חבר חובש בקצין העיר
אאאההההה |
מממ שמע לא יודע עם בקצין העיר שם אבל אני מקווה....מחר אני הולך לשם להתייצב...
עם זה קצין העיר זה שיא הקומבינה |
|
|
|
|