|
קורס חובשים (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
חחח מורן
אתה יכול לפתוח אצלו ברמת גן סניף
אתה שוכח שפה נפלו הכי הרבה טילים
זה המון כסף |
יאללה סגרנו
אני המנג'ר החדש של מורן
לוקח לו רק 65% מהרווחים
ובתמורה אני לא מלשין :D |
|
|
| yahel222 |
מממ טוב שמע השבירת דיסטנס זה הדבר הכי כיף שיש נראה לי בצבא
עכשיו דוקא בן היה הכי מוזר לא יודע בקושי דיברנו
אבל דיברתי איתך עם אתי ...
וראודור זה קורס שני שלו כבר אגב...
וסיימתי עם ממוצע 94 !!
כמה אתה סיימת.?
אה וכן היינו בטרבין היה מזה כיף באלהים !! |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by yahel222
מממ טוב שמע השבירת דיסטנס זה הדבר הכי כיף שיש נראה לי בצבא
עכשיו דוקא בן היה הכי מוזר לא יודע בקושי דיברנו
אבל דיברתי איתך עם אתי ...
וראודור זה קורס שני שלו כבר אגב...
וסיימתי עם ממוצע 94 !!
כמה אתה סיימת.?
אה וכן היינו בטרבין היה מזה כיף באלהים !! |
איפה הציבו אותך ?
לא עברת את המבחנים להדרכה ? |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by luckystrike
איפה הציבו אותך ?
לא עברת את המבחנים להדרכה ? |
לא רציתי להישאר להדרכה....
ויום ראשון אני ידע
בכל אופן תתנדב לקבל עירוי
כמה צר"פ גנבתי להם
אהה וגם עליתי מת"ש
אתה תמות שתשמע מה איבדנו אבל הבאנו כמעט הכל
מוט אמצע של תאג"ד, מדל"ד כספית
2 מלעכים
2 מלקחי מג'ל
10 שקשים
מלא
בסוף השגנו כמעט הכל דפקנו והמפקד השיג מוט אמצע ומדלד
עלינו על 1800 שקל בערך אני על 276
אבל חפיף החזירו לי |
|
|
| luckystrike |
| נו יום ראשון אחי מה קורה ? |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by luckystrike
נו יום ראשון אחי מה קורה ? |
שום דבר
מחר חזרה לתל השומר ....
העיקר הפז"מ דופקקקקקקקק |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by yahel222
שום דבר
מחר חזרה לתל השומר ....
העיקר הפז"מ דופקקקקקקקק |
מחר משבצים אותך ???
אחי הקצינת מיון שלך קוראים לה או ענת או ליטל !
אם זאת ענת אז אחי שיחקת אותה היא מותק אחושרמוטה !!!
אם זאת ענת תגיד לה שיש לה ד"ש ממורן
המדריך שיצא מבה"ד 10 ושהיא שיבצה אותו לחו"פ מרכז !
היא תזכור ! |
|
|
| DjChook |
חחח נראה לי מורן לא רוצה לרשום כמה הוא קיבל בדבר הזה שדותן קיבל 94
;)
בכל מקרה, אני מבין שבמפגש הבא יעבדו על אריאל שניים ברצף ? :) |
|
|
| nesher |
אל תשאלו איזה ביאוס היה לי היום!!!!
(נסעתי למבחנים של מחשבים ברמת-גן(כן כן רמת-גן
יצאתי שלוש שעות יותר מוקדם , חשבתי שאני יגיע לשם אני יחכה איזה שעה
קיצר, איך שאני מגיע לתחנה המרכזית בחדרה
עובר האוטובוס, כוסססס, הייתי צריך לחכות עוד חצי שעה
טוב
חצי שעה אני עולה על האוטובוס, פתאום אני קולט שנדפקתי על האוטובוס שעושה מסלול ארוך יותר, זה היה כתוב על הכרטיס שקיבלתי מהצבא, הוא פשוט סימן מסלול ארוך
טוב, אז לא רק שהוא עשה מסלול ארוך יותר, היו גם פקקים ונהג הכי מצחיק\דביל בארץ , אני ידבר עליו אחר-כך , בסוף הגעתי לשם באיזה עשר דקות איחור, הם עושים לי שמה, זהו אין מקום , הכל תפוס
!@%%@!%@!@!%
איך התבאסתי מחדרה לרמת-גן!!
רציתי להתקשר לחן כי ידעתי שהוא חולה וכנראה בבית , אבל אין לי תמספר שלו
אז התקשרתי לאמא שלי שתכתוב לו הודעה להתקשר אליי דחוף
והיא במקרה, פעם בחצי שנה היא עושה את זה
יצאה מהבית
arghhhhhhhh!!!!
קיצר חזרתי לחדרה כולי עייף מת \ מזיע !
=[[[[[
אה והנהג, חחחח
איזה אוטיסט, הוא מהאנשים האלה שאמרתי שרק צועקים היידה ביבי ולא מבינים מהחיים שלהם
קיצר אחד עושה לו , מה אתה מצביע, אז הוא אומר לו , אני יהודי , אני מצביע ליכוד
שאלתי אותו , ורגע מי שמצביע עבודה לא יהודי, אז הוא אמר לו , חחח , ברור
לא היה לי כוח לשכנע אותו , בכל מקרה הוא היה סתום רצח, אז אחרי זה הוא אומר שהוא בכלל לא מבין בזה ולא מעניין אותו בחירות , כאילו דההה, זה היה ברור, אז למה דיברת כל כך הרבה שטויות
נקרעתי בלב
והוא עוד התחיל לספר שאשתו בהריון ולא נותנת לו , אז הוא מחפש רוסיות בדיסקוטקים , וזה ליד ידידה של אשתו
חחחחח
איזה בן-אדם קרוע
אני יודע שאין לזה קשר לכלום , בכל מקרה
חן , באסה אחי, דווקא רציתי לראות אותך ,לנחם אותך בזמן מחלתך
:(
*edit*
נ.ב , זה הטרד הראשון שראיתי שדיבר על צבא, ולא היה לי כוח לחפש אחרים
;) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by nesher
נ.ב , זה הטרד הראשון שראיתי שדיבר על צבא, ולא היה לי כוח לחפש אחרים
;) |
חחחחחחחחח איזה מצחיקול אתה!!!!
היידה ביבי... אני יהודי אז אני ליכוד... חחחחחח
ואני רואה אתה רוצה לראות ממה כולם מתלהבים אצל חן...
חכה תראה את הבית של מוש :D
סתם מוש הכל בצחוק... :) |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by DjChook
חחח נראה לי מורן לא רוצה לרשום כמה הוא קיבל בדבר הזה שדותן קיבל 94
;)
בכל מקרה, אני מבין שבמפגש הבא יעבדו על אריאל שניים ברצף ? :) |
קיבלת זיין מרובע אחי
הממוצע שלי 95 !
הייתי עם אותו ציון של המצטיין הקורסי ...
למה אתה חושב הייתי במבחנים לקורס מפקדים ?
לא ראיתי שדותן שאל את זה בכלל ... |
|
|
| DjChook |
איזה חמוד מורן
בשבילי אתה המחדיר הראשי !
(של עירויים כמובן)
אבל אני חייב להגיב לנשר
יא הומוווווווווווווווווווו
איך אין לך את המספר שלי ?!
אפילו התכבתבנו פעם בפלאפון מה אתה מכוער ? איך זה שיש לי את שלך
בכל מקרה, חבל מאד שלא באת.
ורועי, יש אנשים שבאים בשבילי לא בשביל הבית
כמו שיש אנשים שיבואו למוש, בשביל מוש ולא בשביל הבית
יא מכוער
בקיצר רותם, הומווווווווווווווווווווווווווווווווווו
איך פספסת את זה
למרות שאני לא יודע אפילו על מה מדובר ? רגע, הגעת לרחוב ביאליק, לאיזה חברת מחשבים שמה ?
אני פשוט מנסה לחשוב לאן יכלו לשלוח אותך |
|
|
|
|