| AnthemFreak |
בדיוק רציתי לשאול שאלה בקשר לציוד!!!!
אבל ראיתי שמשהו סגר את התרד!!!
למה???
..
טוב בקיצור..
ההורים שלי טסו בחול והיו אמורים להביא לא שתי פיוניר מאה ומיקסר ואוזניות
הם היו אמרוים לקנות לי את
mixer - vestax 275
אבל אבא שלי פחד שיתפסו אותו במכס
אז הוא אמר לי שנקנה בארץ כבר מיקסר
רק הבעיה שבארץ זה אשכרה עולה כפול!!!
יש את החנות בדיזינגוף ששם המיקסר עולה 3800 שקל
וזה אחושרמוטה יקר!!
אז אם משהו יודע איפה אפשר ביותר זול או אם משהו יכול לסדר לי איזה הנחה מיוחדת דרך הקשרים שלו:)
אני ישמח מאוד אם תעזרו לי!!!
זה חשוב לאלה
ולמודים
בקשה אל תסגרו את התרד אם יש סיבה!!! |
|
|