return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 
שתי שאלות: למה הטרד לציוד נסגר? ושאלה בקשר לציוד!!!1
View this Thread in Original format
AnthemFreak
בדיוק רציתי לשאול שאלה בקשר לציוד!!!!
אבל ראיתי שמשהו סגר את התרד!!!
למה???

..
טוב בקיצור..
ההורים שלי טסו בחול והיו אמורים להביא לא שתי פיוניר מאה ומיקסר ואוזניות
הם היו אמרוים לקנות לי את
mixer - vestax 275
אבל אבא שלי פחד שיתפסו אותו במכס
אז הוא אמר לי שנקנה בארץ כבר מיקסר
רק הבעיה שבארץ זה אשכרה עולה כפול!!!
יש את החנות בדיזינגוף ששם המיקסר עולה 3800 שקל
וזה אחושרמוטה יקר!!
אז אם משהו יודע איפה אפשר ביותר זול או אם משהו יכול לסדר לי איזה הנחה מיוחדת דרך הקשרים שלו:)
אני ישמח מאוד אם תעזרו לי!!!
זה חשוב לאלה

ולמודים
בקשה אל תסגרו את התרד אם יש סיבה!!!
MoSH_MaN
באמת מוזר
מי הוריד עאת הסטיקי?
DJ-Kreing^^
מילא להוריד את הסטיקי
אבל למה לסגור את כל הטרד
:conf:
luckystrike
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
באמת מוזר
מי הוריד עאת הסטיקי?

מוש אתה לא זוכר היה על זה דיון ...
בכל מקהר החברה רצו להוריד כדי שיתפתחו יותר דיונים
ובאמת זה דיי מעפן שיש ט'רד לכל נושא ואז כמעט אין טעם לפתוח ט'רדים

לא יודע אם אתם שוב רוצים אין בעיה להחזיר אותו ...
AnthemFreak
לא רק שהורידו את הסטיקי גם סגרו את התרד
luckystrike
quote:
Originally posted by AnthemFreak
לא רק שהורידו את הסטיקי גם סגרו את התרד


באמת ???
זה לא ידעתי ...
AnthemFreak
quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^
מילא להוריד את הסטיקי
אבל למה לסגור את כל הטרד
:conf:

כתבו שתי הודעות הודעות בזמן שכתבתי את שלי
אז לא ידעתי שכתבת!!
כתבנו כמעט אותו דבר
Hell_Copter
רק שלא תכניסו לכם לראש שזה הייתי אני :D
ראיתי שהסטיקי של הציוד ירד עוד בצהריים אם אני לא טועה
AnthemFreak
יובל??????:rolleyes:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by AnthemFreak
יובל??????:rolleyes:


זה יענו שאלה רטורית?!
ברור שזה יובל אם זה לא מורן ולא אני

YuVaL
תאכלו זיין יזונות אני לא הורדתי ת'סטיקי של הדיי גיי'ז!!!!!
luckystrike
אני הורדתי אותו יא טמבלים
אבל לא סגרתי אותו זה בטוח...
פשוט אחרי הדיון שהיה על זה ראיתי
שזה מה שאתם מעדיפים וגם כתבתי שם שאני
מוריד אותו בגלל מה שכתבתם.
אבל נשבע שלא אני סגרתי אותו
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Privacy Statement