|
אני הולך לתקלט בסטודיו 49!!!!!!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
הוא אמר לי גם את זה... להביא לו דמו
כי חבר שלי רצה לתקלט גם אז שאלתי בשבילו
דמו לא אומר שבהכרח אתה תתקלט שם אז אל תצפה ליותר מדי אחי...
אבל שיהיה בהצלחה |
|
|
| DjChook |
טוב בעיקרון אני דיי מכיר שם את האנשים, הם בחורים טובים :)
באמת אני חושב שהכי יכול לעזור לכם גוש, כי הוא דיג'יי שאני מאמין שדן תופס ממנו
(שמעתי אותם ב
BACK 2 BACK
ברדיו של גוש פעם חחח)
אז יעני עם גוש יגיד לו לקחת אותך הוא יקח אני מאמין
בכל מקרה, אני לא חושב שלדפוק סט של
COSMIC GATE
זה ככ טוב... אבל זה דעה אישית כבר
ובכל מקרה, בסטודיו אנשים לא ממש דופקים סטים אלא זורמים עם הקהל
מדי פעם דוחפים איזה
CLUB MED
או משהו כזה,
האולמות מעורבבים רוב הזמן כדי שיהיה תזוזה של אנשים בין האולמות ושיהיה שמח :) |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
הוא אמר לי גם את זה... להביא לו דמו
כי חבר שלי רצה לתקלט גם אז שאלתי בשבילו
דמו לא אומר שבהכרח אתה תתקלט שם אז אל תצפה ליותר מדי אחי...
אבל שיהיה בהצלחה |
אני יודע אחי
אמרתי כבר ששום דבר לא בטוח
ואני מנסה לא לפתח יותר מדי ציפיות
למרות שאני אתאכזב אם לא יקבלו אותי כי בכל זאת....
אני בינתיים רק מקווה........
ותודה :D |
|
|
| HyPeRSoNiC |
תשמעו, בקשר לדמו, איתמר היה לידי כל ההקטלה
יעני איתמר מהפורום הזה. לא מהסטודיו........
אקיצר, הקטע של ה-3 טראקים רצופים שהם רמיקסים של קוסמיק גייט, אני ממש לא שמתי לב לזה.... פשוט יצא לי ככה בטעות.......
איתמר אמר לי שדן לא ישים לב לזה...... כל עוד המעברים שלי טובים.... והם באמת יצאו טובים לדעתי..............
בכל מקרה, מה אתם אומרים? כדאי לי למחוק את ההקלטה הזאת ולהכין אחרת? כי עוד לא הבאתי לו את ההקלטה הזאת............ |
|
|
| DjChook |
תשמע אנחנו לא שמענו את זה אז אנחנו לא יכולים לייעץ לך בקטע הזה
אולי היית צריך יותר לבנות סט שלאט לאט נבנה
יעני מתחיל רגוע אולי קצ
VOCAL - DEEP
ולאט לאט
UPLIFTING
ולסיים ב
HARD
זה מראה על הרבה יותר כשרון
תשמע אם אתה מחפש סתם לתקלט ולא רוצה לעבוד בשביל הכסף אני לא חושב שזה כזה יהיה להם בעיה לקבל אותך |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by DjChook
תשמע אנחנו לא שמענו את זה אז אנחנו לא יכולים לייעץ לך בקטע הזה
אולי היית צריך יותר לבנות סט שלאט לאט נבנה
יעני מתחיל רגוע אולי קצ
VOCAL - DEEP
ולאט לאט
UPLIFTING
ולסיים ב
HARD
זה מראה על הרבה יותר כשרון
תשמע אם אתה מחפש סתם לתקלט ולא רוצה לעבוד בשביל הכסף אני לא חושב שזה כזה יהיה להם בעיה לקבל אותך |
קלטתי אותך אחי
אבל זה רק דמו
חשבתי על העובדה שהוא יותר יתייחס למעברים ולא לטראקים ולסוג המוסיקה.......
אני פשוט אגיד לו במילים את סוגי המוסיקה שאני מתקלט........
ותשמע, אני בעיקרון מתקלט בשביל הכיף...... אבל אני רוצה על זה כסף...... אני לא אומר שיתנו לי אלפיה כמקדמה ועוד אלפיה אחרי......
פעם ראשונה מצידי שיהיה בלי כסף...... יעני מעין תצפית עלי
ואם אני טוב - אז שיתחילו לשלם..... הבנת? |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
פעם ראשונה מצידי שיהיה בלי כסף...... יעני מעין תצפית עלי
ואם אני טוב - אז שיתחילו לשלם..... הבנת? |
סבבה אחש העיקר שתצליח |
|
|
| MoSH_MaN |
לא אוהב את הסט
לאנשים נמאס כבר מקוסימיק גייט
KATANA!! :D
אף פעם לא שמעתי אותם במסיבה וזה יכול להיות ממש חזקקקקקקקקקקק
הייתי בונה סט אחר אבל אין לי כוח לזה עכשיו
אבל אם אתה סט קוסמיק
בחיית שים
Raging
משהו מצויין פשוט למסיבה
Tomcraft - Loneliness
עוד דברים
Digital Blonde - Mooga (Original Mix)
Uptide Tuner - Last Night (Kaylab Remix) |
|
|
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by DjChook
תשמע אנחנו לא שמענו את זה אז אנחנו לא יכולים לייעץ לך בקטע הזה
אולי היית צריך יותר לבנות סט שלאט לאט נבנה
יעני מתחיל רגוע אולי קצ
VOCAL - DEEP
ולאט לאט
UPLIFTING
ולסיים ב
HARD
זה מראה על הרבה יותר כשרון
תשמע אם אתה מחפש סתם לתקלט ולא רוצה לעבוד בשביל הכסף אני לא חושב שזה כזה יהיה להם בעיה לקבל אותך |
חן את צודק במאה אחוז אבל אני מכיר שם יותר מידי טוב את הקהל והם באמת אוהבים הארד חזק מאוד עם הרבה באסים וזה לא מועדון ברמה איכותיתי מספיק לעשות מה שאמרת עם זה היה במקום אחר היינו כבר חושבים על זה בעצמנו לדעתי בהתחלה לעלות לאט לאט את הקצב אבל אז חשבנו שגם ככה הסט הוא קצר ואין הרבה מעברים אז יאאאללה עושים קלאב עם הארד וניראה איך זה יצא וזה ממש יצא מעולה :) |
|
|
| nimrod levi |
לפי דעתי לא מתאים הטראקליסט שלך, אבל זה רק דעה..
לפי דעתי או שהיית צריך לשים מסחריים או הארדים אבל לא של קוסמיק גייט
אולי זה רק אני אבל הטראקים שלהם מה זה לא טובים ולא מקפיצים |
|
|
| YuVaL |
מזל"ט אח שלי!!!!
אם יצא לי אני יבוא לשמוע אותך!!
:D |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by YuVaL
מזל"ט אח שלי!!!!
אם יצא לי אני יבוא לשמוע אותך!!
:D |
אני בטוח שתבוא...
אולי נקליט אותך עם איזה מינידיסק
ובטוח שאנחנו מצלמים אותך לאתר :)
האתר של הסטודיו רולזזז
www.studio49.up.co.il
כנסו שניה תגידו מה אתם אומרים בינתיים |
|
|
|
|