|
אני הולך לתקלט בסטודיו 49!!!!!!! (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Sniper |
איך בדיוק אז אתה רוצה לצלם בסטודיו
? |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Sniper
איך בדיוק אז אתה רוצה לצלם בסטודיו
? |
הבן אדם הזה הוא זה שמצלם כל שבוע את התמונות שיש באתר של הסטודיו
אז הוא כל שבוע גם שם,
אז אני אלווה ממנו את המצלמה מקסימום לכמה דקות
חפיף, אפשר גם לא לצלם סתם לעשות
BACK 2 BACK
עם אורן :) |
|
|
| Sniper |
פנאנייי:]]
אם הייתי בא לפגישה הייתי מביא לך תמצלמה שלי
אבל בנוסף שסבתא פה אני גם מרגיש ממש חראאא (גרון) ידעתי שאני יהיה חולה |
|
|
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by DjChook
סתמו
אם מישהו יהיה שם לתמיכה מוראלית זה ידידינו צ'וק
וגם אני סוף סוף אצלם קצת את המערכת שמה בשביל האתר
וגם את הקבל מהעמדה
וגם כמה
CLOZEUPS
על הדיג'יי :) |
חחחחחחחחחחחחחחח חןןןן הרגת אותיייי |
|
|
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
חחחחחחחחחחחחח
תודה
דיברת איתו? מתי הוא בא לקחת את הדיסק??????
אמממממממ...........
ומה סתומרת עד לעמדה? אתה יודע למקסס????? :p |
לא אחי אבללל עד שאני יראה אותך שאף אחד לא יפריע לךך בעמדה אז אני איהיה שקט אהה ואיך הלך לך המבחן היום אגב? |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by itamarsan
לא אחי אבללל עד שאני יראה אותך שאף אחד לא יפריע לךך בעמדה אז אני איהיה שקט אהה ואיך הלך לך המבחן היום אגב? |
חחחחחחחחחחחחחחחחחח
אוקיי
והמבחן היה קל חבל"ז!!!!!! נו באמת! מה היא עושה צחוק? מבחן על סיפור קצר מסכן!!!
מצד שני - מה איכפת לי........ חחחחחחחחחחח :D :D :D :D :D
העיקר לקבל 100 בספרות!!! |
|
|
| Scorchio |
| לא רוצה לבעס אותך אבל אתה לא תתקלט שם כל כך מהר תאמין לי מניסיון... |
|
|
| Sniper |
הינההה צח אהוביייייייייייייייייייייייייייי
טוב דיברנו באי סי קיו כבר
אבל סתם בשביל להראות חיבה |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Scorchio
לא רוצה לבעס אותך אבל אתה לא תתקלט שם כל כך מהר תאמין לי מניסיון... |
ממממממממ
טוב בינתיים אני מחכה לראות אם בכלל אני יתקלט................ |
|
|
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
ממממממממ
טוב בינתיים אני מחכה לראות אם בכלל אני יתקלט................ |
על תדאג אח שלי זה יהיה בקרוב נקווה לשיאהבו את הדמו ויהיה טובב |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by itamarsan
על תדאג אח שלי זה יהיה בקרוב נקווה לשיאהבו את הדמו ויהיה טובב |
נקווה באמת
רק חבל שהוא לא אמר לי איזה סגנון הוא אוהב
הייתי מקליט לפי זה........
טוב חפיף...... בכל מקרה, נקווה לטוב...... |
|
|
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
נקווה באמת
רק חבל שהוא לא אמר לי איזה סגנון הוא אוהב
הייתי מקליט לפי זה........
טוב חפיף...... בכל מקרה, נקווה לטוב...... |
אורןןן אמרתי לךךךך זה הסגנון שמנגנים שם והנקווה שיהיה טוב
ואאיייי אגב ראית מה שגיא עשה עכשיו שהיינו היחד?
פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח |
|
|
|
|