| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Dj Black-Dragon
אח שלי תגוון יותר במבחר הטראקים שלך... אפילו שיש טראקים שמתאימים אחד לשני... זה נשמע מצחיק שהכל מאותו יוצר... במיוחד אם זה מוכר
בכל אופן..אני מחזיק לך פה אצבעות ומקווה שתמצא את הדרך לפרוץ קדימה
עלה והצלח אחי! |
אחי
טראקים לא חסר לי
אבל שמתי לב שיש שם 3 של אותו יוצר ברצף - רק אחרי ההקלטה......
בכל מקרה, אני חושב שהוא ישים לב יותר למעברים שיצאו ממש טוב, וגם בגלל זה שמתי
Track Mark
איזה חצי דקה עד דקה לפני כל מעבר........
בכל מקרה, תודה רבה לך על התמיכה....... אני יעדכן אותכם בטרד הזה...... |
|
|