return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
אני הולך לתקלט בסטודיו 49!!!!!!! (pg. 5)
View this Thread in Original format
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by Dj Black-Dragon
אח שלי תגוון יותר במבחר הטראקים שלך... אפילו שיש טראקים שמתאימים אחד לשני... זה נשמע מצחיק שהכל מאותו יוצר... במיוחד אם זה מוכר

בכל אופן..אני מחזיק לך פה אצבעות ומקווה שתמצא את הדרך לפרוץ קדימה
עלה והצלח אחי!


אחי
טראקים לא חסר לי
אבל שמתי לב שיש שם 3 של אותו יוצר ברצף - רק אחרי ההקלטה......
בכל מקרה, אני חושב שהוא ישים לב יותר למעברים שיצאו ממש טוב, וגם בגלל זה שמתי
Track Mark
איזה חצי דקה עד דקה לפני כל מעבר........

בכל מקרה, תודה רבה לך על התמיכה....... אני יעדכן אותכם בטרד הזה......
Sniper
פנאני אחי שיהיה בהצלחה שוב
itamarsan
מה אתם מתחקרים אותו מסכן הילדדד בסדר הוא אמר שהוא יכין דיסק כמו שלכול אחד הוא אמר גם עם קומבינות וגם בלי קומבינות אני מכיר את הבן אדם הזה טוב מאוד
ואחרי שהוא ישנה ויתרשם אז נתחיל לדבר איתו
זהו זה אה ואורן בהצלחה אחיייי
אני איתך כול הדרך עד לעמדה :):):):):)
HyPeRSoNiC
חחחחחחחחחחחחח
תודה
דיברת איתו? מתי הוא בא לקחת את הדיסק??????

אמממממממ...........
ומה סתומרת עד לעמדה? אתה יודע למקסס????? :p
DjChook
סתמו

אם מישהו יהיה שם לתמיכה מוראלית זה ידידינו צ'וק

וגם אני סוף סוף אצלם קצת את המערכת שמה בשביל האתר

וגם את הקבל מהעמדה

וגם כמה
CLOZEUPS
על הדיג'יי :)
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by DjChook
סתמו

אם מישהו יהיה שם לתמיכה מוראלית זה ידידינו צ'וק

וגם אני סוף סוף אצלם קצת את המערכת שמה בשביל האתר

וגם את הקבל מהעמדה

וגם כמה
CLOZEUPS
על הדיג'יי :)


סבבה אחי!!!!
שיווווווו איזה כבוד זה יהיה!!!! מצלמים אותי בפעולה!!!! ועוד בסט הראשון!!!!!!!! איזה אושר!!!! תודה חן!!!!!

אבל מצד שני - לללללללחחחחחחחחחחחחחץץץץץץץ!!!!!!!!! :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop:



חחחחחחחחחחחחח
חפיף...... בינתיים אני מחזיק אצבעות שהוא יאהב את מה שהכנתי לו ושאני יעבוד שם בכלל..........
DjChook
אל תגיד לעבוד
תגיד לתקלט :)
nimrod levi
צ'וק אתה בא יום שישי?
DjChook
תשמע אם אני לא אצטרך לנקות ולסדר את הבית שעות אז יש מצב
;)
nimrod levi
בשביל מה אלונה באה?:D
(סתם סתם בצחוק..)

Sniper
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חן יש לך דיגיטלית
?
DjChook
לא יש לי מצלמה במחשב יעני
WEBCAM

אם לאפחד אין אולי אני אבקש מחבר שגר לידי שילווה לי אותה לכמה זמן למרות שהוא דיי קנאי עליה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
Privacy Statement