return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
אני הולך לתקלט בסטודיו 49!!!!!!! (pg. 4)
View this Thread in Original format
nimrod levi
quote:
Originally posted by DjChook
אהה כן , אמור להיות

הוא עדיין בחיתוליו, כי אני לא תופס את דן לשבת עליו

בעיקרון העיצוב הגראפי זה מה שיהיה פלוס מינוס, והתמונות כבר יש כמה מאחת המסיבות האחרונות

מה אתם אומרים ?


נחמד דווקא
הרבה הודעות בפורום;)
אבל מה כבר יש לשים שם חוץ מתמונות?
HyPeRSoNiC
וחן, האתר נראה פצצה!!!!!!!!
רק שים שם קצת טקסט!!!!!!!!
DjChook
אמרתי, יש שלד

הפורום מת כי האתר עוד לא פורסם אז אין מי שיכתוב בו, בטוח שלא אני

:)

אני צריך לשבת עם דן ולרשום את ה
"על המועדון"

וחדשות, אז אני צריך לסרוק לשם את ההזמנה האחרונה וסעמק הסורק חצי דפוק אז זה בעייתי
itamarsan
טובבב אממ אורן כרגע דיברתי עם דן והוא אומר שהא יבוא ליבנה עליי לקחת את זה אתה רואה איזה כבוד עושים לי שםם אמרתי לךךך:):):):)
AnthemFreak
אורן תגיד!!!!
סתם קבעת איתו פגישה או שסידרו לך ככה בפרוטקציה?!??????
YuVaL
האתר נראה חמוד חן
קצת חובבני ויש מה להשקיע
אבל אני בטוח שתעשה מזה משהו יפה...
תתקן קצת ת'איכות של הווינלים המסתובבים והכל יהיה בסיידר
DjChook
תשמע יובל אני בכל זאת "ילד" וזה דיי האתר הראשון שאני משתמש בפלאש בצורה רצינית


עכשיו האיכות של ה
VINYL
אני יודע שצריך לתקן קצת את הלבנים שבצדדים,

אבל זה דיי חפיף

חוץ מיזה הוא עוד רחוק מלהיות גמור :)
(אני מקווה)
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by AnthemFreak
אורן תגיד!!!!
סתם קבעת איתו פגישה או שסידרו לך ככה בפרוטקציה?!??????


בעיקרון איתמר מכיר אותו אז הוא "הכיר בינינו".... אבל השיחה הייתה משהו כמו:

היי אני אורן נעים מאוד, אני די ג'יי כבר הרבה זמן ואני רוצה לתקלט פה

אוקיי סבבה, תכין לי דיסק ואני ישמע ויודיע לך

אוקיי. ביי


משהו כזה....... זה נחשב פרוטקציה??
DjChook
לא זה לא

זה לא שאיתמר אמר לו

"זה חבר שלי תותח "

אתה בסך הכל צריך להתקשר אליו
הטלפון שלו אפילו על ההזמנות זה לא מסובך

למרות שזה מעצבן אותי שכל הדיג'יים שם חובבנים

הם אףפעם לא מביאים דיג'יים נורמלים למסיבות

יעני לדפוק סטים רציניים
וזה חבל

אבל אולי בגלל זה המחיר יחסית זול 65 :)

בעצם לא יודע עם זה זול או לא
HyPeRSoNiC
זה בסדר. הוא כבר הביא לי את הפלא שלו באופן אישי.........

ואני לא אומר שאני כזה מקצועי ותותח, אבל אני לפחות אנסה לעשות שינוי לטובה ברמה של המסיבות שם..... אם אני יתקבל בכלל.......

ו-65 שקל זה לא יקר בכלל...............
נראה לי........ :rolleyes:

Sniper
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
ו-65 שקל זה לא יקר בכלל...............
נראה לי........ :rolleyes:


זה מכיר ממוצע אתה לא יכול לבקש 40 שקל למרות שתלוי במסיבה ובמקום
בעיקרון אלו שלוקחים 100 שקל סתםם
זה רק בשביל לעשות רווח ויש נגיד מסיבות כמו בדום למשל שבוע הבא
שיקחו גם 160 שקל כניסה אבל נותנים לך אטרקציות מביאים לך דיגיאים מחול אנשים יפים

או שתיודע מה נגיד המסיבה שהיתה בחוות רונית עם הפילארמונית לקחו אם אני לא טועה החל מ 180 - 220
שקל בכניסה!! ותחשוב איזה השקעה ענקית שמו שם זה ליגה אחרת לגמרי
Dj Black-Dragon
אח שלי תגוון יותר במבחר הטראקים שלך... אפילו שיש טראקים שמתאימים אחד לשני... זה נשמע מצחיק שהכל מאותו יוצר... במיוחד אם זה מוכר

בכל אופן..אני מחזיק לך פה אצבעות ומקווה שתמצא את הדרך לפרוץ קדימה
עלה והצלח אחי!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
Privacy Statement