return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
אני הולך לתקלט בסטודיו 49!!!!!!! (pg. 3)
View this Thread in Original format
YuVaL
quote:
Originally posted by DjChook
אני בטוח שתבוא...

אולי נקליט אותך עם איזה מינידיסק

ובטוח שאנחנו מצלמים אותך לאתר :)

האתר של הסטודיו רולזזז

www.studio49.up.co.il

כנסו שניה תגידו מה אתם אומרים בינתיים


זה היה בציניות או באמת?
:D
Djsamorai
ב-ה-צ-ל-ח-ה !!!!!
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
טוב בעיקרון אני דיי מכיר שם את האנשים, הם בחורים טובים :)



הציטוט הזה מיועד לאלונה...
היא כבר תבין... אל תטרחו לנסות להבין בעצמכם ואל תשאלו :)
divx-master
וואי בהצלחהה אחייי

מקווה שיהיה טובבבב
AnthemFreak
אחי שיהיה בהצלחה!!!!
אני מקנא בך!!!
לי קנו ציוד גם לא מזמן!!!
מקווה שתוך כמה זמן תבוא הזדמנות!!!
אבל לנושא שלך:::::
אם יצא לך ממש תותחי ואתה מפחד שהמיקס בסוף יהרוס לך את הסט אתה יכול לערוך את זה במחשב!!!!
דבר ראשון כך את שתי השירים האחרונים ותעשה להם מיקס עד שיצא לך מושלם
(בהקלטה ברור)
ואז תקח את הסט, שים אותו במחשב ואת המיקס של שתי השירים החרונים תחבר לשיר האחד לפני האחרון לפני המיקס!!!!
אני בטוח שהוא לא ישים לב... ואם כן הוא יחשוב שזה דפק בהקלטה!!!
ואז יהיה לך סט מושלם!!!!

ובקשר לסט בכללי, אם אתה שואל אותי, זה לא ממש טוב נראה לי שיש שלושה רמיקסים של אותו אומן ברציפות, במיוחד של קוסמיק גייט למה כל המיקסים שלהם נשמעים אותו דבר, וככה גם יותר קל לעשות מיקס
קשה לי להסביר את זה אבל נראה לי שזה נכון!!
זה כאילו לא העברת שיר למה ה"קיק" בטח נשמע אותו דבר
ואים גיוון בסט
אבל... זה הסט שלך , בחירה שלך
ושיהיה בהצלחה!!!!
:)
Tarantula
quote:
Originally posted by Hell_Copter
הציטוט הזה מיועד לאלונה...
היא כבר תבין... אל תטרחו לנסות להבין בעצמכם ואל תשאלו :)


חי.. חי..:D :D :D :D :D
זה היה טוב... ;) :crazy: :crazy: :crazy:
coby
מזל טוב אחי שיהיה לך בהצלחה.. אם תסדר לי כניסה אני בכיף יבוא לשמוע אותך :D
DjChook
לא הבנתי יובל ?.

זה היה ברצינות

זה אתר שלי :)
coby
quote:
Originally posted by DjChook
לא הבנתי יובל ?.

זה היה ברצינות

זה אתר שלי :)



רגע זה האתר הרישמי של סטודיו 49 ?!
DjChook
אהה כן , אמור להיות

הוא עדיין בחיתוליו, כי אני לא תופס את דן לשבת עליו

בעיקרון העיצוב הגראפי זה מה שיהיה פלוס מינוס, והתמונות כבר יש כמה מאחת המסיבות האחרונות

מה אתם אומרים ?

Hell_Copter
quote:
Originally posted by Tarantula
חי.. חי..:D :D :D :D :D
זה היה טוב... ;) :crazy: :crazy: :crazy:


חחחחחח ידעתי שתאהבי ;)
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by AnthemFreak
אחי שיהיה בהצלחה!!!!
אני מקנא בך!!!
לי קנו ציוד גם לא מזמן!!!
מקווה שתוך כמה זמן תבוא הזדמנות!!!
אבל לנושא שלך:::::
אם יצא לך ממש תותחי ואתה מפחד שהמיקס בסוף יהרוס לך את הסט אתה יכול לערוך את זה במחשב!!!!
דבר ראשון כך את שתי השירים האחרונים ותעשה להם מיקס עד שיצא לך מושלם
(בהקלטה ברור)
ואז תקח את הסט, שים אותו במחשב ואת המיקס של שתי השירים החרונים תחבר לשיר האחד לפני האחרון לפני המיקס!!!!
אני בטוח שהוא לא ישים לב... ואם כן הוא יחשוב שזה דפק בהקלטה!!!
ואז יהיה לך סט מושלם!!!!

ובקשר לסט בכללי, אם אתה שואל אותי, זה לא ממש טוב נראה לי שיש שלושה רמיקסים של אותו אומן ברציפות, במיוחד של קוסמיק גייט למה כל המיקסים שלהם נשמעים אותו דבר, וככה גם יותר קל לעשות מיקס
קשה לי להסביר את זה אבל נראה לי שזה נכון!!
זה כאילו לא העברת שיר למה ה"קיק" בטח נשמע אותו דבר
ואים גיוון בסט
אבל... זה הסט שלך , בחירה שלך
ושיהיה בהצלחה!!!!
:)



אחי, ממש אין לי עצבים לשבת על זה ולערוך את זה..........
ואגב, הטראקים ששמתי, ממש לא נשמעים אותו דבר......... תקשיב להם ותראה.........
בכל מקרה, החלטתי להביא לו את זה ככה ומקסימום אם הוא לא יאהב אני יגיד לו
"אתה יודע מה? תן לי שבוע, אני אכין לך אחד יותר טוב"
וזהו
ולהכין אחד אחר, ולגוון הפעם באמנים........ יעני לשים לב מה אני שם לפני שאני שם אותו......... :D

אבל שום דבר עוד לא בטוח....... הבן אדם אמר לי שיש לו עוד איזה 40 תקליטנים בהמתנה............
נקווה שיהיה בסדר......
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
Privacy Statement