|
חברה צריך עצה
|
View this Thread in Original format
| Sniper |
טוב ככה זה הולך אני בכיתה יב עכשיו יש אצלנו אחת מכיתה י' שניראת מה זה חמודההההההה כזאת מתוקההההה חבל על הזמן
הבעיה שאין לי מושג איך לגשת אליה כאילו נגיד הייתי רואה אותה במסיבה פנאני
אבל כאילו זה בביצפרר וזה מה זה בעיה... לא יודע בקיצר
כי בד"כ אני ישר ניגש לעניין וזהו אבל הפעם אין לי מושג מה לעשות
SO
HELP!!!!!!!!!:conf: :conf: :conf: :conf: :conf: |
|
|
| NaOren |
וואלה אחי אני מדבר עכשיו ברצינות
אם אתה י"ב והיא י אז דבר ראשון היא תרצה להיות איתך....
אין מה לעשות ככה זה...!
ודבר שני, אם אתה מכיר איזה שישיסטית שמדברת איתה, אז תבוא אליה כזה ותגיג לה בואנה איך קוראים לזאתי ( לא משנה שאתה כבר יודע איך קוראים לה )
ואז תשאל את זאת שאתה מדבר איתה אם יש לה חבר, ולפי זה תמשיך ת'שיחה.... |
|
|
| DjChook |
מסכים עם הבנדוד
הכי קל זה למצוא מישהו שבקשר איתה
אולי להלוות לה שקל בקפיטריה זה גם טוב
פעם הלוותי למישהו שקל והוא כבר שנה מביא לי כיף כל פעם שהוא רואה אותי ואין לי מושג מי זה :)
אבל זה לא ממש קשור |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by DjChook
פעם הלוותי למישהו שקל והוא כבר שנה מביא לי כיף כל פעם שהוא רואה אותי ואין לי מושג מי זה :)
אבל זה לא ממש קשור |
חחחחחחחחחחחחחחחחח
איזה טמבל.....!!!!
:-)))))
תראה לי מחר מי זה אני יחזיר לך ת'שקל...
זה מזכיר לי - תזכיר לי שאני חייב לך 20 שקל!
:-) |
|
|
| Sniper |
ממממממממ תיראו תשמעוו ממ
אני ישלח מישו שאני מכיר אליהה שיגיד לה משו קטן
ואז אני יזרום עם זה:P
תודה על העצות
יש עוד רעיונות
?? |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by Sniper
ממממממממ תיראו תשמעוו ממ
אני ישלח מישו שאני מכיר אליהה שיגיד לה משו קטן
ואז אני יזרום עם זה:P
תודה על העצות
יש עוד רעיונות
?? |
קח אותה לסמטה חשוכה ותאנוס אותה..
סתם בצחוק אחי...
אין לי עוד רעיונות
:-) |
|
|
| DjNumShum |
לציע לה לבוא אליך לעשן קצת לתפוס ראש משהו מהסרטים אבא של חבר של דוד של אבא שלי הביא ג'אראס מהודו משהו פצצות אחולמאניוקה תבואי זה משתלם
תגיד לה ככה
תמיד עובד
:D |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by DjNumShum
לציע לה לבוא אליך לעשן קצת לתפוס ראש משהו מהסרטים אבא של חבר של דוד של אבא שלי הביא ג'אראס מהודו משהו פצצות אחולמאניוקה תבואי זה משתלם
תגיד לה ככה
תמיד עובד
:D |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
:haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: |
|
|
| divx-master |
חחח אני עם אורן
אחי אתה ב - יב היא ב - י
תסיק מסקנות !!!1
ואם חס וחלילה יצא שהיא לא רוהצ אותך תמרר לה את החיים בביצפר
סתם:) |
|
|
| DjChook |
שניכם מזיינים ת'שכל (קצת) .. :)
אתם עכשיו ביא, לפי הדעה שלכם כל החמשושיות מתות להיות איתכם
זה לא עובד ככה,
עכשיו לבנות נדפק המוח סופית, עם כבר הן רוצות מישהו גדול אז הן רוצות מאד גדול, יעני צבא ושטויות כאלה, מה לעשות מוזרות :)
בכל מקרה, הכל תלוי איך הוא יפעל,
פאקינג תיגש אליה
תגיד לה
"רוצה להיות עם גבר אמיתיייי ולא הילדים שיש לך בשכבה"
וזה הכלללל |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by DjChook
פאקינג תיגש אליה
תגיד לה
"רוצה להיות עם גבר אמיתיייי ולא הילדים שיש לך בשכבה"
וזה הכלללל |
תחחח ישר מתחת לחגורה |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by DjChook
שניכם מזיינים ת'שכל (קצת) .. :)
אתם עכשיו ביא, לפי הדעה שלכם כל החמשושיות מתות להיות איתכם
|
וואלה כן...
:-) |
|
|
|
|