|
טוב... שמישהו יסביר לי (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Dj Black-Dragon |
אנשים חבל לריב על שטויות...
גם אם גיל לא תקליטן ואם כן אבל לא תקלט במקומות האלה אז חפיף מה לעשות
ההוכחה האמיתית תהיה ע"י מי שיצליח בחוץ ויכירו בו כתקליטן ולא רק בשמועות
אני מקווה שכל מי שמקווה להצליח שבאמת יצליח
סך הכל זה הכל תקווה
גם אני מקווה להצליח ולהגיע רחוק.. |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
מזה קשור?
אוקיי אני יסביר לך מזה קשור
זה קשור בזה שיום אחד אתה חבר
יום אחר אתה אוייב
והנה ההוכחה...
אם זה לא מספיק לך כהוכחה, אני לא יודע מה כן. |
טוב גיל אני לא יכול לשמוע אותך
פתאום אני איוב
אתה יודע למה.?
בגלל ההכללות שלך
העיקר אני מדבר איתך יום אחרי זה אתה שונא אותי בגלל יובל
מי שדו פרצותי זה אתה!!!!!!!! |
|
|
| Gil Shwarts |
יש פעמים שבאמת אתה צודק ואני דו פרצופי ואני בכלל לא מנסה להסתיר את זה
אני מודה שיש פעמים שאני דו פרצופי וזה רק בגלל שיש כאן אנשים עם גישה חרא ודיבור יותר מגעיל
וזה מעצבן רצח, וקורה שלפעמים אני מוציא עצבים על מישהו אחד שלא מגיע לו אבל אני לפחות מודה בזה
ועניין ההכללה שעשיתי במקרה הזה נראה לי מאוד רלוונטי כי כמו ששמת לב
אפילו אתה טוען שאני שקרן, שאני לא תקליטן, שאני חסר חיים.
אז אם אני מכניס אותך להכללה הזאת - הנה הסיבה. |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
יש פעמים שבאמת אתה צודק ואני דו פרצופי ואני בכלל לא מנסה להסתיר את זה
אני מודה שיש פעמים שאני דו פרצופי וזה רק בגלל שיש כאן אנשים עם גישה חרא ודיבור יותר מגעיל
וזה מעצבן רצח, וקורה שלפעמים אני מוציא עצבים על מישהו אחד שלא מגיע לו אבל אני לפחות מודה בזה
ועניין ההכללה שעשיתי במקרה הזה נראה לי מאוד רלוונטי כי כמו ששמת לב
אפילו אתה טוען שאני שקרן, שאני לא תקליטן, שאני חסר חיים.
אז אם אני מכניס אותך להכללה הזאת - הנה הסיבה. |
אתה גרמת לי להבין את זה
אבל הכללת אותי לפני זה |
|
|
| Gil Shwarts |
מוש דיי להיות מצחיק בן אדם
אני גרמתי לך להבין את זה בגלל שהתעצבנתי עלייך ששיקרת לי כששאלתי אותך למה?
חאלס בן אדם |
|
|
| MoSH_MaN |
זה לא רק השאלה
כל הגישה שלך
גרמה לי להבין שאודי צודק
וזה שאתה עכשיו מזיין את השכל לכולם למה אתה שונא אותם
עשה טובה
עוף מכאן
את פשוט סתם זבל ששונא את כולם סתם
אנערף |
|
|
| Gil Shwarts |
אה ודרך אגב...
"העיקר אני גבר איתך ומביא לך דברים"???
אתה יודע טוב מאוד שאתה היחיד שקיבל ממני דברים
כל האחרים לא קיבלו ממני שום דבר
אתה היחיד
ורק בגלל שנכון, קיבלתי ממך דברים
ורק בגלל זה אתה היית היחיד שכשביקשת משהו, קיבלת! |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
זה לא רק השאלה
כל הגישה שלך
גרמה לי להבין שאודי צודק
וזה שאתה עכשיו מזיין את השכל לכולם למה אתה שונא אותם
עשה טובה
עוף מכאן
את פשוט סתם זבל ששונא את כולם סתם
אנערף |
אין בעיה |
|
|
| DjNumShum |
חבר אויב
דו פרצופי
מה זה זה יאללה כולה פורום
קחו בפרופורציה.... |
|
|
| YuVaL |
גיל
תעשה לי טובה
נמאסת כבר עלי נמאס לי לטפל בזה כל פעם
אתה חושב שאתה המלך פה ואתה תגיד לאנשים מה לעשות
אז זה לא ככה
זה שאתה גדול ממני אפילו ב6 או יותר שנים לא מקנה לך ת'זכות להגיד לי מה לעשות
ביום שיבוא ואתה תהיה פה מוד אתה תחליט מה לסגור ומה לא
עד אז
בשביל זה יש את מורן את רועי ואותי....
ועוד משהו קטן שהצחיק אותי אתמול בבוקר
קבלו:
[07:30] dude
[07:31] ?
[07:31] where u from
[07:31] USA, Michigan
[07:31] Gil_Shwartz_-_Live_at_Nirvana_Beach_03-05-02-Live-2002-tmnd
[07:31] u know ur not allowed to rls amature djz sets
[07:31] he isn't amature anymore
[07:32] yes he is
[07:32] I dont consider people who are gonna be playing at Trance Energy amature
[07:32] what?!!?
[07:32] he told u that he's gonna DJ in trance energy?!?!
[07:33] Uh....I know Gil pretty well actually, and yeah he did....
[07:33] muhahahahahahah
[07:33] really
[07:33] what year?
[07:34] 2003
[07:34] 8-23-2003
[07:34] or 8-21
[07:34] I forget
פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
:haha: :haha: :haha: :haha: :stongue: :stongue: :stongue: :haha: :haha: :stongue: :stongue: :haha: :haha: :haha:
אז גיל
אני מציע שתפסיק לשקר לאנשים
ובקשה
אל תחזור לפה
תודה |
|
|
| DjChook |
תשמע גיל, אם אתה מתכוון לקרוא את ההודעה הזאת או לא
אתה יצאת לא בסדר מכל הסיפור איתי אישית ולא אכפת לי באמת שלא אם אתה דיג'יי או לא, זה לא מה שמעניין אותי
אני דווקא הרבה יותר זוכר אותך כ"מבין במכוניות" :)
אבל בכל זאת אחי, כנס לפרופורציות,
שאתה כועס על מישהו תכעס עליו, אל תכעס על כל מי שמכיר אותו
למרות שאתה יותר מבוגר ממני.... זה לקח לחיים |
|
|
| Gil Shwarts |
וואלה?
מגניב
לא ידעתי שיש אנשים בעולם שחושבים שאני הולך להיות בטראנס אנרג'י
ואני בכלל לא מכיר ת'בחור
ויובל, דווקא לפרנציפ, אני יהיה כאן יותר מתמיד
איזה מחמאה חבל"ז!!
עכשיו אני תופס מעצמי!! |
|
|
|
|