return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
טוב... שמישהו יסביר לי (pg. 6)
View this Thread in Original format
oDrori
quote:
Originally posted by AnthemFreak
ומשהו שלא קשור כ"כ לנושא... על איזה פייל שרינג מדובר פה???
הבנתי שזה לא דיירקט קונקט!!!


זה משהו ששמו פה באתר לפני בערך שנה כדי שחברי פורום יוכלו להעביר קבצים. הוא מוגבל למי שהצטרף לפורום לפני סוף נובמבר 2001, כך שבזמנו כל אדדיקט יכל להכנס לשם, אבל זה נעשה יותר פופולרי ממה שהם חשבו והיום הרבה לא יכולים להכנס... ומעדיפים שלא לדבר על זה מסיבה שלא ידועה לי... כנראה כי אסור לאתר רשמית לתת תמיכה בהעברת אמפי 3 וגם כנראה כי לא אוהבים שהחבר'ה החדשים יותר יישמעו על זה.
AnthemFreak
quote:
Originally posted by oDrori
זה משהו ששמו פה באתר לפני בערך שנה כדי שחברי פורום יוכלו להעביר קבצים. הוא מוגבל למי שהצטרף לפורום לפני סוף נובמבר 2001, כך שבזמנו כל אדדיקט יכל להכנס לשם, אבל זה נעשה יותר פופולרי ממה שהם חשבו והיום הרבה לא יכולים להכנס... ומעדיפים שלא לדבר על זה מסיבה שלא ידועה לי... כנראה כי אסור לאתר רשמית לתת תמיכה בהעברת אמפי 3 וגם כנראה כי לא אוהבים שהחבר'ה החדשים יותר יישמעו על זה.

ואין אפשרות להכנס אליו????
(אני)??
איזה פרוטקציה משהו????
oDrori
לא ממש... זה עובד ככה שאתר בודק את תאריך ההרשמות שלך ולפי זה מראה או לא מראה לך את הלינק לשרינג.

דיברתי עם סוואמפר והוא אמר שיכול להיות שהם ייפתחו את זה ליוזרים של אחרי (לפי וותק) אבל זה היה לפני כמה חודשים טובים אז אני מניח שאין להם זין לזה.


יש לך את ההאב אחי
Vman
quote:
Originally posted by eXeTik



בכל מקרה-
אודי
טוב שנכנסת באמת, אני מחפש את השם של החידוש ל
Sweet dreams
שמעתי אותך שם את זה כמה פעמים ב-99
איך קוראים לזה?


אתם סוגרים את הטרד פותחים אותו תחלטו כבר!

כבר עניתי וההודעה נעלמה כנראה הלכה לחפש חברים בפורומים אחרים

השיר הוא
Axxis - Sweet Dreams
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Vman
אתם סוגרים את הטרד פותחים אותו תחלטו כבר!

כבר עניתי וההודעה נעלמה כנראה הלכה לחפש חברים בפורומים אחרים

השיר הוא
Axxis - Sweet Dreams



היא עוברה לט'רד מציאת שירים...........
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Vman
אתם סוגרים את הטרד פותחים אותו תחלטו כבר!

כבר עניתי וההודעה נעלמה כנראה הלכה לחפש חברים בפורומים אחרים

השיר הוא
Axxis - Sweet Dreams


העברתי אותה לט'רד של החיפוש שירים למה זה לא מוצדק שיהיה לזה ט'רד משלו
יש גם פי אם אתה יודע...
eXeTik
quote:
Originally posted by Vman
אתם סוגרים את הטרד פותחים אותו תחלטו כבר!

כבר עניתי וההודעה נעלמה כנראה הלכה לחפש חברים בפורומים אחרים

השיר הוא
Axxis - Sweet Dreams


תודה גבר...
Vman
quote:
Originally posted by Hell_Copter
העברתי אותה לט'רד של החיפוש שירים למה זה לא מוצדק שיהיה לזה ט'רד משלו
יש גם פי אם אתה יודע...


מי ישמע רק שלא יהיו יותר מידי טרדים
עוד המחשב של סוואמפר יוצף בגלל הפורום הישראלי :haha:
eXeTik
ובהזדמנות... *עוד פעם מופנה לאודי* :)
איך קוראים לשיר הזה שהולך

Tell tell tell me what I'm feeling
Tell tell tell me what I feel for you
Tell tell tell me why I'm feeling
The way that I do

מצטער שאני שם את זה פה, אבל אף אחד לא ידע לענות לי על זה בט'רד הזיהויי ואודי היחידי שיכול לעזור לי...
elad11
quote:
Originally posted by eXeTik
ובהזדמנות... *עוד פעם מופנה לאודי* :)
איך קוראים לשיר הזה שהולך

Tell tell tell me what I'm feeling
Tell tell tell me what I feel for you
Tell tell tell me why I'm feeling
The way that I do

מצטער שאני שם את זה פה, אבל אף אחד לא ידע לענות לי על זה בט'רד הזיהויי ואודי היחידי שיכול לעזור לי...


Morgan feat. Nicole - Tell Me Why
- Club Mix
- S.W.A.T Team Remix

לפי דעתי אתה מחפש את הקלאב מיקס

:happy2:

eXeTik
איזה מלכים אתם!! מה נסגר... חיפשתי את זה שנים ואף אחד לא ענה לי

יש לי בקשה אחת אחרונה, וזה נראה לי באמת רק אודי יוכל לענות
*מצטער שאני שם את זה פה אבל זה אחרון מבטיח*


יש את
flat-lines - a night in sao paulo
איזה מיקס משמיעים ב-99?

הורדתי את האורגינל וזה לא זה... איזה טראק סוףףףףףף, אני חייב לדעת
אני זוכר גם גילי ועוד כמה חיפשו את הגירסה של 99
DJ-Kreing^^
רונן-
אולי אתה מתכוון ל
flat-lines - a night in sao paulo (speed mix)
תבדוק
:p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
Privacy Statement