|
טוב... שמישהו יסביר לי (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| oDrori |
ממממ....
וול, אני מקבל את הקטע של זהות שנייה באינטרנט, אבל אם אתה בוחר ללכת עם זה, אין לך זכות לקרוא לאחרים צבועים |
|
|
| MoSH_MaN |
טוב אפשר אולי לסגור את הט'רד הזה
אני לא חושב שצריך לעשות לו באן
רק להגיד לכם על כל מה שקרה
אגב אנשים יכולים לפתוח דף חדש
בקיצור תעזבו אותו בשקט והוא יעזוב אותנו בשקט |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
הייתי חייב להגיב
אז
שניצל
נראה לי סתם פתחתם את הטרד הזה בשביל לעורר את הפורום לא? כמו הפעם הזאת שמוש ורועי הלכו מכות.....אם לא אז זה ממש עצוב
NUFF SAY. |
|
|
| DjChook |
רק דבר אחרון ואני חייב להגיד שיובל אני ככ לא מסכים איתך !!!
למשל תראה החבר שלי
SHAHAR
שהתחבר לפה
חיי חיים שונים לגמרי באינטרנט
שונים כ"כ שאת תאריך הלידה שלו הוא לא מגלה !
והוא אוהב את זה וחיי את זה ואין מה לעשות, אף אחד לא יודע באמת איפה הוא גר למשל
ככה זה , ואנשים חיים עם זה
ובאמת לא כל דבר שמישהו אומר אתם חייבים ישר למצוא הוכחות שלא
אז אולי המקרה עם גיל התפוצץ כי אנשים עשו טעויות, אבל דיי לדבר על זה
כמו שמוש אמר
עזבו אותו והוא יעזוב |
|
|
| Flotser |
איזה טרד מעניין! :wtf:
אפילו אם הכל פה בצחוק או לא, אני אישית מאמין ומעריך מאוד את גיל ואת מה שהוא עשה פה בפורום וגם בשיתופיידה
פתאום אני נזכר בתמונה עם השולחנות בית ספר...:p
ובכל זאת כמה מחמאות גיל קיבל ממכם ומאנשים מארצות אחרות פה בפורום על כל מיני טראקים ומיקסים שלו, וכולכם פה אהבת מאוד את הסטים שלו, אז למה לזיין ככה ,
ועל הקטע של להתחזות, לדעתי זה ממש מסריח אם מישהו עושה את זה, במיוחד בפורום הזה, שכולם פה כאילו ממש התחברו וזה ממש מסריח לשקר בכזה מקום.
אני אוהב את כולכם!!!! :clown: |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Flotser
אני אוהב את כולכם!!!! :clown: |
And we love u ! |
|
|
| luckystrike |
יו איזה ט'רד מגניב
ורק עכשיו שמתי לב לקיומו !
לא ידעתי על כל מה שקרה פה עם גיל והכל
אבל אחלה ט'רד
נראה לי יעלה את הרייטינג ...
קיצר - מה קורא עם גיל הוא גורש עכשיו ? |
|
|
| MoSH_MaN |
לא צריך לגרש את גיל
פשוט צריך לעזוב אותו
והוא יעזוב אותנו
הרי למה לא סתם להשאר בחברה שלא אוהבת אותו? |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
לא צריך לגרש את גיל
פשוט צריך לעזוב אותו
והוא יעזוב אותנו
הרי למה לא סתם להשאר בחברה שלא אוהבת אותו? |
לא יודע - לפי מה שהבנתי אז הוא גורש לא ?
אין לי מושג ככה רועי אמר לי אתמול...
יש מצב ? |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by luckystrike
לא יודע - לפי מה שהבנתי אז הוא גורש לא ?
אין לי מושג ככה רועי אמר לי אתמול...
יש מצב ? |
בוא נגיד ככה
אם הוא יחזור הוא יגרוש |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by YuVaL
בוא נגיד ככה
אם הוא יחזור הוא יגרוש |
עכשיו שאני חושב על זה מוש צודק. שיישאר. קודם כל, זכותו לגלוש בפורומים אחרים ואני לא רואה גם שום בעיה בזה שיישאר כאן... |
|
|
| AnthemFreak |
רציתי להגיד שביום חמישי הבא אני מתקלט במסיבה
sensation
אני החימום של יוהן גיילן:D
סתם סםת..
בקיצור לא הבנתי משהו....
למה אתם אומרים שהוא לא די ג'יי???!?
הרי הוא הביא לנו תמונות שלו!!!
אף אחד לא ראה אותו אף פעם????
וחוץ מזה זה לא כאילו הוא לא יודע לתקלט .. למה הוא יודע כי הוא שם פה הרבה סטים!!!!
ומשהו שלא קשור כ"כ לנושא... על איזה פייל שרינג מדובר פה???
הבנתי שזה לא דיירקט קונקט!!! |
|
|
|
|