return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
טוב... שמישהו יסביר לי (pg. 3)
View this Thread in Original format
DjChook
מצפה שתקרא ת'הודעה שלי
(אחת מעל שלך)
Gil Shwarts
כמו שאמרתי למוש, צ'וק
יש כאלה שלא היה מגיע להם יחס כזה
אבל זה רק בגלל התסכול שלי על האנשים כאן
ויובל, אתה יודע לאן אתה יכול לדחוף ת'בקשה שלך...
DjChook
אם אתה כ"כ שונא אותנו מה אתה עושה פה
Gil Shwarts
אני לא שונא אף אחד...
אני מתעב את רוב האנשים כאן
ושוב אני אומר
יש כאלה שלא היה מגיע להם יחס כזה
ועל זה נאמר, מצטער



בכל אופן
אני עף מפה כשמבחינתי העניין סגור
כל מי שחושב שאני סתם שקרן וכו' וכו', יש לו זכות לכך רק שיחשוב על זה כי לי יש את כל ההוכחות, וכולכם כבר ראיתם אותן
אבל רק שיהיה לכם לבריאות


וכל מי שחושב שאני כן תקליטן,ושלא היה מגיע לו יחס כזה, מצטער.




להתראות

נ.ב

בקרוב...
Pinto
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
וואלה?
מגניב
לא ידעתי שיש אנשים בעולם שחושבים שאני הולך להיות בטראנס אנרג'י
ואני בכלל לא מכיר ת'בחור
ויובל, דווקא לפרנציפ, אני יהיה כאן יותר מתמיד


איזה מחמאה חבל"ז!!
עכשיו אני תופס מעצמי!!


אם חממת את אנתוני פאפה למה שלא תגיע לטראנס אנרג'י
nesher
מה אחשלי
אתה לא אוהב אותי?
:( :( :( :(

סתם , אני יגיד תאמת
אני לא יודע אם אתה דיג'יי או לא
לא מפריע לי, אבל חוץ מזה גיל אתה אחלה גבר
הקטע עם אודי מסריח, ולא יודע מה עם מוש
אבל גם מוש אחלה גבר
חבל שתפסידו את זה
רק בגלל הקטע של ה
DJ
גם אם אתה משקר
NyKoN
איזה וויכוח מטומטם
חזרנו לכיתה ב'
תכלס מה זה משנה כל זה?

אני אישית אוהב את הסטים של גיל הם אחלה סטים
Dj Black-Dragon
quote:
Originally posted by Pinto
אם חממת את אנתוני פאפה למה שלא תגיע לטראנס אנרג'י


דבר ראשון הוא לא חימם את אנטומי פאפא כי חבר שלי יחצן לשתי מסיבות שהוא תיקלט בהן כולל זאת שהיתה בפורום והוא אמר לי שאיזה מישהו חימם אותו והוא מתקלט הרבה שם קוראים לו יהודה משהו..
ושאלתי אם הוא מכיר את גיל והוא אמר שלא..

אבל חוץ מזה לא משנה אם הוא תקליטן או לא לא צריך לעבור את הגבולות
כל אחד יחשוב מה שהוא רוצה וזהו..
Q-PiXeL
וואיי כבר אין לי מושג על מה אתם מדברים...
אני מבולבל...
מה פתאום הת'רד הזה הגיע?

טוב אני לא שונא אף אחד ואף אחד (אני מקווה) לא שונא אותי
:p
Vman
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
איזה מחמאה חבל"ז!!
עכשיו אני תופס מעצמי!!


נו יופי לפחות יש אחד שתופס ממך

oDrori
quote:
Originally posted by guetag
עד כדי כך שונאים פה אנשים?
והם אפילו שירתו בצבא :rolleyes:

אהבתי :)


טוב שמעו תעמדה שלי.
הביאו טיעונים שגיל דיג'יי (תמונות וכו') הביאו טיעונים שהוא לא (ל א מכירים אותו פה, א מכירים שם). אני אישית חושב שלא. סורי, גם אם אני אגיד שכן ושההוכחות יותר חותכות לצד החיובי אני אהיה צבוע כי בתוך הלב אני חושב אחרת. אז יופי לי. באמת שלא צריך להפוך את הפורום לזירת קרב כזאת
YuVaL
quote:
Originally posted by Gil Shwarts

עכשיו אני תופס מעצמי!!


עכשיו
LOL
אתה תמיד תופס מעצמך יותר מתמיד
;)

וד"א

quote:
ויובל, דווקא לפרנציפ, אני יהיה כאן יותר מתמיד


זה מה שאתה חושב
:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
Privacy Statement