return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
טוב... שמישהו יסביר לי (pg. 4)
View this Thread in Original format
DjNumShum
מה זה עושים פה חרם?
לא יפה
DJ-Kreing^^
וואי אנשים
תירגעו!!!
אפשר לחשוב שאף אחד ממכם לא פלט איזה כמה שקרים פה בפורום או בצ'אטים בכלל.
ככה זה, האינטרנט זה מקום שבו האנשים לא חייבים לחשוף את הזהות האמיתית שלהם , ומותר להם לשקר קצת
אבל למה להתנהג כמו דפוקים?
אם היו לי הוכחות לזה שגיל משקר הייתי שומר אותן לעצמי
או מראה את זה לגיל באופן פרטי
אז תתבגרו כבר,ולא הבנתי על מה המהומה בכלל
דברים כאלה קורים באינטרנט כל הזמן


העיקר שלגיל יש סטים פצצות, ויכולת תקליטנות גבוה
וזה כבר עושה אותו לבד רום דיג'יי לא ככה?
:D
YuVaL
quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^
וואי אנשים
תירגעו!!!
אפשר לחשוב שאף אחד ממכם לא פלט איזה כמה שקרים פה בפורום או בצ'אטים בכלל.
ככה זה, האינטרנט זה מקום שבו האנשים לא חייבים לחשוף את הזהות האמיתית שלהם , ומותר להם לשקר קצת
אבל למה להתנהג כמו דפוקים?
אם היו לי הוכחות לזה שגיל משקר הייתי שומר אותן לעצמי
או מראה את זה לגיל באופן פרטי
אז תתבגרו כבר,ולא הבנתי על מה המהומה בכלל
דברים כאלה קורים באינטרנט כל הזמן


העיקר שלגיל יש סטים פצצות, ויכולת תקליטנות גבוה
וזה כבר עושה אותו לבד רום דיג'יי לא ככה?
:D


כמה כבר אפשר לשמור לעצמך
אחרי שהוא משקר על כל דבר
אחרי שהוא מתעצבן על כל מילה שניה שאתה אומר ומדבר כמו איזה ערס מהרחוב
יכול להיות שאתה לא מכיר את גיל שוורץ האמיתי מספיק
חוץ מזה מה זה "אינטרנט זה מקום שבט אנשים לא חייבים לחשוף את הזהות שלהם

מה שני קופים ג'ינג'ים אנסו אותו בתחת והוא לא רוצה שנדע שזה הוא שהייתה עליו ת'כתבה בעיתון?
בחייט אחי
אתה צריך להיות בנאדם אמיתי ולא סתם איזה אחד שמתחזה כל הזמן

רק שתדעו שגם לי ומורן הייתה בעיה עם גיל לפני זה
טרד של איזה 30 עמודים רק מריבות
ואני לא רוצה להחזור ולספר למה זה רק
זה רק ביני בין מורן וגיל
DJ-Kreing^^
לא אחי...
יש את החיים האימיתיים ששם כולם מכירים אותך כמו שאתה
ויש את האינטרנט ששם אתה יכול לעצב לעצמך זהות שונה ממה שאתה באמת, לפי איך שאתה רוצה

יש כאלה כמו רוב החברה פה בפורום שהחליטו יענו להפגיש בין החיים האמיתיים לאינטרנט,
ויש אחרים שזה לא מתאים להם, ואני לא דווקא מדבר על גיל
אנשים שגולשים באינטרנט בכלל.
YuVaL
quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^
לא אחי...
יש את החיים האימיתיים ששם כולם מכירים אותך כמו שאתה
ויש את האינטרנט ששם אתה יכול לעצב לעצמך זהות שונה ממה שאתה באמת, לפי איך שאתה רוצה

יש כאלה כמו רוב החברה פה בפורום שהחליטו יענו להפגיש בין החיים האמיתיים לאינטרנט,
ויש אחרים שזה לא מתאים להם, ואני לא דווקא מדבר על גיל
אנשים שגולשים באינטרנט בכלל.


מזה לעצב זהות שונה
שיאהבו אותך באינטרנט ובחיים האמיתיים לא?
זה בולשיט אחי
כי אם אתה זבל של בנאדם לא בחיים דוגרי אז אתה תמיד תהיה ככה לא משנה איפה
לפי דעתי אנשים צריך לאהוב אותך לפי מה שאתה ולא לפי מישהו אחר שאתה מנסה להיות
DJ-Kreing^^
quote:
Originally posted by YuVaL
לפי דעתי צריך לאהוב אותך לפי מה שאתה ולא לפי מישהו אחר שאתה מנסה להיות


זה משפט חוכמה ללא ספק
:rolleyes:
זאת גם דעתי
כי אני לא ממש מעריך אנשים צבועים בחיים האמיתיים
אבל אין לי שום בעיה כשזה קורה באינטרנט

המממ
בעצם אולי הדעה שלי בקשר לאינרטרנט כ"כ שונה משלך, בגלל שכבר כל כך הרבה פעמים גיליתי ששיקרו לי ודפקו אותי באינטרנט
שאני כבר מבליג כשזה קורה בפעם המי יודע כמה
:crazy:
YuVaL
quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^
זה משפט חוכמה ללא ספק
:rolleyes:
זאת גם דעתי
כי אני לא ממש מעריך אנשים צבועים בחיים האמיתיים
אבל אין לי שום בעיה כשזה קורה באינטרנט

המממ
בעצם אולי הדעה שלי בקשר לאינרטרנט כ"כ שונה משלך, בגלל שכבר כל כך הרבה פעמים גיליתי ששיקרו לי ודפקו אותי באינטרנט
שאני כבר מבליג כשזה קורה בפעם המי יודע כמה
:crazy:


עוד הפעם התחלת עם קונפות באינטרנט
כמה פעמים אני יגיד לך שזה אסור!!

;):D :p
Q-PiXeL
זה בולשיט זהות שונה באינטרנט... כאילו מה הקטע? זה אומר שאתה משועמם...
מה אני אכנס לאינטרנט ואני יגיד שאני תקליטן גדול, יש לי את הציוד הכי משוכלל, אני מתקלט בחול, יש לי מלא כסף...
זה הרי דפוק...

אם אתה רוצה זהות שונה לך שחק סימס אוןליין
:D
YuVaL
quote:
Originally posted by Q-PiXeL
זה בולשיט זהות שונה באינטרנט... כאילו מה הקטע? זה אומר שאתה משועמם...
מה אני אכנס לאינטרנט ואני יגיד שאני תקליטן גדול, יש לי את הציוד הכי משוכלל, אני מתקלט בחול, יש לי מלא כסף...
זה הרי דפוק...

אם אתה רוצה זהות שונה לך שחק סימס אוןליין
:D


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
LOL
ענקקקק
:D
DJ-Kreing^^
quote:
Originally posted by YuVaL
עוד הפעם התחלת עם קונפות באינטרנט
כמה פעמים אני יגיד לך שזה אסור!!

;):D :p


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
:disbelief

eXeTik
נו באמת... חשבתי כבר משהו באמת רציני
שמעו, לא מזיז לי אם הוא תקליטן בכאילו או הולך לתקלט בטראנס אנרג'י
אני לא מתחיל לדבר על כמות הטראקים שהוא שם בפייל שארינג והסטים שהוא הביא פה, אלוהים יודע כמה פעמים הזדיינתי עם הסטים שלו ברקע- סוף! :D
כמו בכל מקום, יש אנשים שיסתדרו אחד עם השני ויש כאלה שיריבו כל הזמן- לגיטימי
כל העסק של התקליטן בכאילו מתחיל כבר לשגע לי ת'שכל! שיתקלט עם הרינגטונים של הפלאפון שלו, מה איכפת לכם...?!

בסה"כ אנחנו פה לשמוע ולדבר על טראנס, ויש לנו פה פורום אחלה
למה להרוס?

בכל מקרה-
אודי
טוב שנכנסת באמת, אני מחפש את השם של החידוש ל
Sweet dreams
שמעתי אותך שם את זה כמה פעמים ב-99
איך קוראים לזה?
Pinto
quote:
Originally posted by Dj Black-Dragon
דבר ראשון הוא לא חימם את אנטומי פאפא כי חבר שלי יחצן לשתי מסיבות


;) ;) ;) ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
Privacy Statement