return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 
היי אני חדש פה
View this Thread in Original format
MasterP
כבר כתבתי עלי עצמי במיט דה קרו
אם מישהו מתעצל אז
אני גלעד בן 18.5 מכפר תבור
גילי עדכן את המפה אז תוכלו לראות איפה זה
::שיעול::
בורים
::שיעול::

מתגייס עוד חודש בינתיים בין עבודות
אז מתבטל רבות
אל תקנאו זה כיף רק לכמה ימים

מתעדכן פה בטראקים חדשים כמעט חודשיים וגם נתקל בכל השטויות שלכם הרבה
למרות שזה הקטע המהנה

שרוף על הארד, מלודי, קלאב, ווקאלי, האוס וטראנס
למרות שאני לא יודע להבדיל ביניהם
:haha: :haha:

בינתיים סאלאמת וויקטור
MoSH_MaN
WELCOME!!!


שלום אח שליייייייייי


אני מוש

וכולםםםםםםםםםםם על הזין שלייייייי :crazy:
MasterP
יש מספיק מקום לכולם?
:eyes: :conf: :eyes:
nesher
ברוך הבא אחשלי
אני רותם
נשר

ואני מאוד מאוד אוהב דתיים
חולה עליהם בדם , אחים שלי
:crazy: :tongue2 :tongue3 :happy2: :haha: :tongue2 :tongue3 :crazy: :haha:
YuVaL
אהלן אחי
אני יובל
אני אחד משלושת המודים פה..
אם יש בעיה שלח לי פשוט
PM

אני ידאג לטפל בא
Enjoy Ur Stay
Respect!
MasterP
No.2 you look younger & healthier,
farolyne you look...
righhhhhttttttttttttt
:haha:

סבבה להכיר אותכם
:toocool:
luckystrike
אהלן אח שלי
אני מורן וגם אני מוד פה רק שיובל אפס ולא מדבר עם סאומפר
לסדר לי כמה דברים שנדפקו אצלי
אבל זה בסדר
יובל לא נעלבתי
באמת
לא משנה

ואני לא מנצל ט'רדים כדי להחליף נושאים
itamarsan
ברוך הבאה אח שלייייי
שמי איתמר ותהנה כמה שתוכל כאן כמובן
HyPeRSoNiC
שלום ברוך הבא לפורום אחי
אני אורן
מיבנה

תהנה

ואל תיתן לחבר'ה האלה להשפיע עליך יותר מדי...... ;)
סתם אחים שלי הכל מאהבה......
MasterP
עזוב אני מכיר אותכם יותר משאתם מכירים אותי כי
מן הסתם קראתי את הפוסטים שלכם
אתם שרוטים לגמרי
אבל אני בא הנה לספוג תרבות
סבבה חפיף בקטנה לשן

MasterP
לא פשוט אלו שצריכים לראות איפה זה במפה הם בורים
סתם האמת לא כ"כ זה יישוב די קטן
קם בעלייה הראשונה בלה בלה בלה
נקרא מסחה בעבר לאלו שלומדים למדו ילמדו היסטוריה
luckystrike
quote:
Originally posted by MasterP

נקרא מסחה בעבר לאלו שלומדים למדו ילמדו היסטוריה


ואללה יש עדיין ישוב מסכה
זה יישוב ערבי שנמצא ליד ראש העיין
פעם הייתי נוסע לשם לשוק הרבה עם חברים
אבל אז נהיה מצב מעפן וזה גם אחרי המחסום אז הפסקנו עם זה

קיצר אחלה כפר ערבי המסכה הזה
אחלה כמו יובל שלא מדבר עם סאומפר
סתם יובל דיברתי איתו על זה והוא אמר שהוא יבדוק תענין
אבל כבר עבר שבוע מאז
ואין לי כוח לתפוס אותו עוד פעם אז זרוק לו מילה יא חרא
בואנה שכחת מי דאג לך בתחילת דרכך...
העיקר חורש לי על הדיסקים הריקים אה ?

יובל לא אשכח ולא אסלח
כמו שהמגבניקים כתבו אצלנו בצבע דם על המפקד בקורס
אלוהים סולח מגב לא שוכח !
אמן ואמן צור יגאל ישראל

ואני לא מנצל ט'רדים להחליף נושאים ...

סורי חברה זה העייפות - חזרתי מהשטחים היום
כולה יומיים הייתי שם
ומחר בלילה אילת
WOOOOOOOOOOOT

ולסיום

נא לעמוד להמנון :
TA TA TA TA TA TA TA TA TA TA

תודה :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Privacy Statement