|
היי אני חדש פה
|
View this Thread in Original format
| MasterP |
כבר כתבתי עלי עצמי במיט דה קרו
אם מישהו מתעצל אז
אני גלעד בן 18.5 מכפר תבור
גילי עדכן את המפה אז תוכלו לראות איפה זה
::שיעול::
בורים
::שיעול::
מתגייס עוד חודש בינתיים בין עבודות
אז מתבטל רבות
אל תקנאו זה כיף רק לכמה ימים
מתעדכן פה בטראקים חדשים כמעט חודשיים וגם נתקל בכל השטויות שלכם הרבה
למרות שזה הקטע המהנה
שרוף על הארד, מלודי, קלאב, ווקאלי, האוס וטראנס
למרות שאני לא יודע להבדיל ביניהם
:haha: :haha:
בינתיים סאלאמת וויקטור |
|
|
| MoSH_MaN |
WELCOME!!!
שלום אח שליייייייייי
אני מוש
וכולםםםםםםםםםםם על הזין שלייייייי :crazy: |
|
|
| MasterP |
יש מספיק מקום לכולם?
:eyes: :conf: :eyes: |
|
|
| nesher |
ברוך הבא אחשלי
אני רותם
נשר
ואני מאוד מאוד אוהב דתיים
חולה עליהם בדם , אחים שלי
:crazy: :tongue2 :tongue3 :happy2: :haha: :tongue2 :tongue3 :crazy: :haha: |
|
|
| YuVaL |
אהלן אחי
אני יובל
אני אחד משלושת המודים פה..
אם יש בעיה שלח לי פשוט
PM
אני ידאג לטפל בא
Enjoy Ur Stay
Respect! |
|
|
| MasterP |
No.2 you look younger & healthier,
farolyne you look...
righhhhhttttttttttttt
:haha:
סבבה להכיר אותכם
:toocool: |
|
|
| luckystrike |
אהלן אח שלי
אני מורן וגם אני מוד פה רק שיובל אפס ולא מדבר עם סאומפר
לסדר לי כמה דברים שנדפקו אצלי
אבל זה בסדר
יובל לא נעלבתי
באמת
לא משנה
ואני לא מנצל ט'רדים כדי להחליף נושאים |
|
|
| itamarsan |
ברוך הבאה אח שלייייי
שמי איתמר ותהנה כמה שתוכל כאן כמובן |
|
|
| HyPeRSoNiC |
שלום ברוך הבא לפורום אחי
אני אורן
מיבנה
תהנה
ואל תיתן לחבר'ה האלה להשפיע עליך יותר מדי...... ;)
סתם אחים שלי הכל מאהבה...... |
|
|
| MasterP |
עזוב אני מכיר אותכם יותר משאתם מכירים אותי כי
מן הסתם קראתי את הפוסטים שלכם
אתם שרוטים לגמרי
אבל אני בא הנה לספוג תרבות
סבבה חפיף בקטנה לשן |
|
|
| MasterP |
לא פשוט אלו שצריכים לראות איפה זה במפה הם בורים
סתם האמת לא כ"כ זה יישוב די קטן
קם בעלייה הראשונה בלה בלה בלה
נקרא מסחה בעבר לאלו שלומדים למדו ילמדו היסטוריה |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by MasterP
נקרא מסחה בעבר לאלו שלומדים למדו ילמדו היסטוריה |
ואללה יש עדיין ישוב מסכה
זה יישוב ערבי שנמצא ליד ראש העיין
פעם הייתי נוסע לשם לשוק הרבה עם חברים
אבל אז נהיה מצב מעפן וזה גם אחרי המחסום אז הפסקנו עם זה
קיצר אחלה כפר ערבי המסכה הזה
אחלה כמו יובל שלא מדבר עם סאומפר
סתם יובל דיברתי איתו על זה והוא אמר שהוא יבדוק תענין
אבל כבר עבר שבוע מאז
ואין לי כוח לתפוס אותו עוד פעם אז זרוק לו מילה יא חרא
בואנה שכחת מי דאג לך בתחילת דרכך...
העיקר חורש לי על הדיסקים הריקים אה ?
יובל לא אשכח ולא אסלח
כמו שהמגבניקים כתבו אצלנו בצבע דם על המפקד בקורס
אלוהים סולח מגב לא שוכח !
אמן ואמן צור יגאל ישראל
ואני לא מנצל ט'רדים להחליף נושאים ...
סורי חברה זה העייפות - חזרתי מהשטחים היום
כולה יומיים הייתי שם
ומחר בלילה אילת
WOOOOOOOOOOOT
ולסיום
נא לעמוד להמנון :
TA TA TA TA TA TA TA TA TA TA
תודה :) |
|
|
|
|