|
כמה יחידות בגרות אתם עושים?
|
View this Thread in Original format
| fishfish |
תמיד עניין אותי לדעת האם יש הבדלים גדולים בין כמות היחידות שכל תלמיד לומד, בין איזורים שונים בארץ.
אני עושה 36 יחידות בגרות, כמה אתם??? |
|
|
| DjChook |
אני עושה 34
וזה גם נחשב המון
איזה מקצועות הרחבת |
|
|
| Sniper |
אני עושה 24
פנאני
אבל ניכשלתי בחמש יחידות מורחב שלי
:\\ |
|
|
| fishfish |
מדעי המחשב 5 יחידות
ביולוגיה 3 יחידות
בקרה 5 יחידות
פרוייקטים 5 יחידות
אנגלית 5 יחידות
מתמטיקה 4 יחידות (הייתי בחמש וויתרתי...) |
|
|
| DjChook |
אלעדדדד
איך הצלחת להכשל שאתה עושה 24 ?! |
|
|
| Hell_Copter |
פיזיקה 5 יחידות
כימיה 5 יחידות
מתמטיקה 5 יחידות
אנגלית 5 יחידות
וכל שאר הרגילים...
וכמות היחידות לא משתנה לפי אזור בארץ
לפי פרויקטים של בית ספר
נגיד יש בתי ספר עם רובוטיקה שזה הרבה יחידות
או טכ"ם אצלנו שזה 15 מחשבים ככה...
לא יודע בדיוק |
|
|
| DjChook |
חחח מה קרה ? לא היה בזיין שלך לעשות את הביוטופ ?
בכל מקרה אני עושה
5 מתמטיקה
5 אנגלית
5 מחשבים
5 פיסיקה
5 רובוטיקה
רובוטיקה זה סתם זבל, אבל אני מתמקד בפיסיקה שאני חושב שזה המקצוע הכי חשוב שאפשר ללמוד בתיכון... :)
מחשבים ואנגלית זה בדיחה
ומתמטיקה זה ממש קשה לדעתי, במיוחד שלא מתרגלים, כמוני :) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
ומתמטיקה זה ממש קשה לדעתי, במיוחד שלא מתרגלים, כמוני :) |
צריך להקשיב טיפה בשיעור והכל ילך פיקס
שלא הקשבתי בתחילת השנה היה על הפנים
עכשיו אני יושב שולחן ראשון מוקף בחננות בולעי זרע ומיץ כוס אבל מקשיב למורה
ואני מבין כמו מלך |
|
|
| fishfish |
אין לנו ביוטופ יש ביודע, זה בערך אותו חרא ולא היה לי כוח לעשות את זה, חוץ מזה אחת המורות שלנו לביולוגיה נלחמה על זה שאני לא אעשה 5 יחידות ביולוגיה, כי אני לא רוצה ללמוד כימיה...
אני די מצטער שלא בחרתי פיזיקה אבל ביולוגיה הרבה יותר קל... |
|
|
| DjChook |
המורה שלי לא משהו
אבל היא מצ'פרת מאד מאד מאד במגנים אז אני כבר לא יודע מה יותר טוב |
|
|
| fishfish |
לא יודע מה הולך אצלכם אבל אצלנו 5 מתמטיקה זה ממש קשה.
ואני יודע שאצלנו זה קשה כי יש לי חברים מבית ספר אחר שעושים 5 והם אומרים ששם הרבה יותר קל... |
|
|
| DjChook |
אחי
הבגרות היא אותה בגרות |
|
|
|
|