return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 
Happy Birthday oDrori (pg. 2)
View this Thread in Original format
DjChook
אמרתי לך אחי

;)
DJ-Kreing^^
מזל טוב
:crazy: :crazy: :crazy:
תבלה...
NyKoN
מזל טוב!
בן כמה?
itamarsan
מזלל עודדד עד 120
:):):):)
oDrori
לוטס אוף תודה אחים שלי :))))))))
היום (אתמול) 16 סופסוף
;)

כמעט אחרתי תהסעה לאוטובוס אז הייתי
fashinably late
והפתיעו אותי כמה חברות בפרח וממתקימים
הביאוס הוא שכמעט כל החברים שלי יצאו היום לטיול במגמת גיאוגרפיה אז לא ראיתי אותם בכלל, אבל היה שמייח, במגמת גיאוגרפיה אין הרבה בנות אז נחשו מי הזאב שנשאר עם הכבשים
:p

כל מקרה, פונקתי במלא ממתקים ככה ששמן לי השבוע :) הייתי טיפה מבואס מחברים שלי שלא באו אז הלכתי לזיין כמה פרות (בשבילך מורן)

יובל אחי, אני טיים, למרות שאני בקיצוצים :)

סגרתי עם ההורים הצעה עיסקית על מתנה, כנראה יתקנו לי סופסוף תכונן סידי במחשב וייקנו לי עוד 128 מגה ראם ככה שאני אוכל לעשות טראקים כמו בנאדם...


!!!!!!!
אחים שלי תודה רבה על הטרד!!!!!!!!
:cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool:
Hell_Copter
מזל טוב אח שלי...
אני מקווה מאוד שתארגן איזה מסיבה שכוללת הפעלות, הפעלות לילדים, הפעלות לילדים שבק ס...
ואולי גם רכיבה על פרות וכאלה דברים
הוא שיש את המשחק שמדביקים את הזנב לתחת של הפרה...
אני סומך עליך בקטע של המשחקי חברה
אל תשכח להזמין את האלוהים של הפרות שיעשה להם כל שעה עגולה מוווו (למי שראה את הפרק ההוא בסאות'פארק)1
קיצר... מזל טוב
חינם השבוע לדיסקוטק עליי ;)
Tarantula
quote:
Originally posted by oDrori
לוטס אוף תודה אחים שלי :))))))))


שמחה שנהנת, אבל האמ.. האמ.. אני מבקשת.. להוסיף גם איזה אחותי קטן...תודה:D
oDrori
quote:
Originally posted by Tarantula
שמחה שנהנת, אבל האמ.. האמ.. אני מבקשת.. להוסיף גם איזה אחותי קטן...תודה:D


מתקבל!


רוב תודות אחים ואחות!
eran
אמנם קצת באיחור ( ) אבל מזלטוב!!!!
oDrori
אף פעם לא מאוחר יותר... תרגיש חפשי לאחל לי מזל טוב כל יום
;)

Hell_Copter
quote:
Originally posted by oDrori
אף פעם לא מאוחר יותר... תרגיש חפשי לאחל לי מזל טוב כל יום
;)


מזל טוב אחי!!!!
MasterP
quote:
Originally posted by oDrori
אף פעם לא מאוחר יותר... תרגיש חפשי לאחל לי מזל טוב כל יום
;)


כנ"ל גם לגבי מתנות??
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 
Privacy Statement