return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 
Happy Birthday oDrori (pg. 5)
View this Thread in Original format
Tarantula
quote:
Originally posted by DjChook

(אני יודע שזה לא קשור אבל תשאירי לנו את השטויות שלנו אישה, יש דברים, כמו נהיגה, שאתן פשוט לא תבינו)


עדדדדדדדד פפפהההההה!@#!$! אל תתחיל אפילו, אל תנסה.. לא כדי לך להתעסק איתי לפני מבחן...

תגיד לי עם כל הפעמים שאתה אומר את עם רועי בכלל , אחרי שכבר הסברתי לך אלללףף פעם שלא...
מה אתה מקננאאא???:D :crazy:
Sniper
ממ גם אני כמו חן
בדרך
אבל ההרגשה שלי שלא יצא כלום לא יודע למה
:\
Tarantula
quote:
Originally posted by Sniper
ממ גם אני כמו חן
בדרך
אבל ההרגשה שלי שלא יצא כלום לא יודע למה
:\


תהיה יותר אופטימי..ואז בטוח יצא לך משהו..:):D
oDrori
עכשיו אני מסתכל על זה... פוי מה עשינו לטרד יומולדת שלי
:p
Sniper
quote:
Originally posted by oDrori
עכשיו אני מסתכל על זה... פוי מה עשינו לטרד יומולדת שלי
:p



:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
jdat
happy birthday


many good times to you

luckystrike
quote:
Originally posted by jdat
happy birthday


many good times to you



מי זה?

ועכשיו בתרגום לאנגלית כדי שהוא יבין
WE LOVE YA MAN
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
מי זה?

ועכשיו בתרגום לאנגלית כדי שהוא יבין
WE LOVE YA MAN


זה כמו בפולין שבאנו למוכרים ועשינו להם
סליחה מוצץ... כן כן אתה.. אתה רואה פה עוד מישהו שמוצץ
ואז הוא שאל מה
וענינו אתה אוכל בתחת לא ידעת?
וכאלה דברים...
מסקנה... המוכרים במקדונלדס נאצים!!
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
זה כמו בפולין שבאנו למוכרים ועשינו להם
סליחה מוצץ... כן כן אתה.. אתה רואה פה עוד מישהו שמוצץ
ואז הוא שאל מה
וענינו אתה אוכל בתחת לא ידעת?
וכאלה דברים...
מסקנה... המוכרים במקדונלדס נאצים!!


חחחחחחח
גם לנו היו כאלה קטעים !

ישבנו שם במסעדה ואחד המלצרים בא ושאל אחד אחד מה הוא רוצה
אז כל אחד מהחברים שלי עושה לו
"מפגר תקשיב , אני רוצה מרק פיטריות "
והשני "חתיכת אוכל בתחת , אני רוצה מרק תירס

ורק אחד החברים שלי הטמבל הזה עושה למלצר
אידיוט , תביא לי גם כן פיטריות

ואז המלצר הסתכל במבט כועס
וחבר שלי שכח שאידיוט זה מילה בינלאומית
איזה טמבל באמא שלי
המלצר הבין שכולנו קיללנו אותו ...
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
חחחחחחח
גם לנו היו כאלה קטעים !

ישבנו שם במסעדה ואחד המלצרים בא ושאל אחד אחד מה הוא רוצה
אז כל אחד מהחברים שלי עושה לו
"מפגר תקשיב , אני רוצה מרק פיטריות "
והשני "חתיכת אוכל בתחת , אני רוצה מרק תירס

ורק אחד החברים שלי הטמבל הזה עושה למלצר
אידיוט , תביא לי גם כן פיטריות

ואז המלצר הסתכל במבט כועס
וחבר שלי שכח שאידיוט זה מילה בינלאומית
איזה טמבל באמא שלי
המלצר הבין שכולנו קיללנו אותו ...


חחחחחחחח אשכרה זה ככה...
על המלצרית במסעדה כל הזמן הסתלבטנו
עשינו לה את בולעת וכל מיני דברים כאלה... היה ענק!!

Sniper
quote:
Originally posted by luckystrike
חחחחחחח
גם לנו היו כאלה קטעים !

ישבנו שם במסעדה ואחד המלצרים בא ושאל אחד אחד מה הוא רוצה
אז כל אחד מהחברים שלי עושה לו
"מפגר תקשיב , אני רוצה מרק פיטריות "
והשני "חתיכת אוכל בתחת , אני רוצה מרק תירס

ורק אחד החברים שלי הטמבל הזה עושה למלצר
אידיוט , תביא לי גם כן פיטריות

ואז המלצר הסתכל במבט כועס
וחבר שלי שכח שאידיוט זה מילה בינלאומית
איזה טמבל באמא שלי
המלצר הבין שכולנו קיללנו אותו ...


חחחח איזה חסר טאקט!!!
חחחח
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Sniper
חחחח איזה חסר טאקט!!!
חחחח


זה כמו שאשכרה אמרו נאצי למוכר ההוא במקדונלדס
גלוח ראש מזדיין אמן ימות!!
מגיע לחרא!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 
Privacy Statement