return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 
Happy Birthday oDrori (pg. 3)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MasterP
כנ"ל גם לגבי מתנות??


אחי מכיר את הפתגם נותנים לך תקח מרביצים לך תנגח?!?
אז החלק הראשון רק נוגע אליך...
אל תציע לאנשים מתנות כל יום... אלא אם כן יש לך בית ענקי כמו של מוש
אבל אם אין לך אוכל בבית כמוהו זה לא טוב...
קיצר אל תציע דברים שעולים כסף שאתה יכול לאחל לו מזל טוב בחינם :)
Narcotic Mind
מזל טוב עודד

אני מוכן לתפור לך את המכנסיים כמתנה :p
oDrori
quote:
Originally posted by Narcotic Mind
מזל טוב עודד

אני מוכן לתפור לך את המכנסיים כמתנה :p


להיט מאילניייייייייייייייייייייייייית!!!!
אחי, אצלי בשבע
(את ההמשך אתם יודעים)
nesher
אופסססססססססססססססס
אחשליייייייייייי
פספסתי את הטרד הזה כמה ימים אני רואה
סליחה אחשלי, מזל-טוב שיהיה לך גבר
:D:D:D
warpedd_
אח שלי מזל טובבבבב

my track whore:D :D :D
oDrori
איזה אפטרים הולכים אצלי בכיתה לא ייאמן :) חברים שלי תכננו להפתיע אותי היום בבוקר כי הם לא היו בבי"ס כשהיתה לי יומולדת, אבל דפקתי אותם ואחרתי הסעה היום :) :) :) חחח כל מקרה הם תפסו אותי בהפסקה ומרחו אותי בקצפת :):):):):) שמייח

וחבר שלי גם הביא מעט שיכר :) מי כמוני נהנה מיום של שכרות... רק שהוא בכוונה הביא בקבוק עם החומר הכי מגעיל שנברא אי פעם שבמקרה יש בו גם אלכוהול, לקחנו כל אחד שלוק ובקושי לא הקאנו והטעם דורש הרבההההה מאמץ לפני שהוא יוצא. קיצר בסוף נשאר רבע בקבוק אז התערבתי עם חברים שלי שאני מסתובב בבי"ס עם זה וונותן לאנשים שלוקים וגומר את זה עד סוף היום, עשיתי את זה תוך הפסקה אחת :) :):):)
Hell_Copter
וואי אתה שיכור זה בטח מצחיק לגמרי
מסתובב כזה כמו מפגר ומסתכל למעלה לשמיים
אני רק יכול לדמיין כמה זה מצחיק!
oDrori
quote:
Originally posted by Hell_Copter
וואי אתה שיכור זה בטח מצחיק לגמרי
מסתובב כזה כמו מפגר ומסתכל למעלה לשמיים
אני רק יכול לדמיין כמה זה מצחיק!


ראסמי די קשה לשכר אותי, כאילו ממש להוציא אותי מדעתי, כי אני כזה חכם גאון והמוח שלי מה זה חזק ואין אין עליי, מתה עלייך אתה הגדול מכולם!!!
אבל באמת, כי אני בד"כ סתם מקבל כאב בטן.
Sniper
quote:
Originally posted by oDrori
ראסמי די קשה לשכר אותי, כאילו ממש להוציא אותי מדעתי, כי אני כזה חכם גאון והמוח שלי מה זה חזק ואין אין עליי, מתה עלייך אתה הגדול מכולם!!!
אבל באמת, כי אני בד"כ סתם מקבל כאב בטן.



אהממ
מישו כאן צנועע
אהממ
GLoBaL-MUZiK
quote:
Originally posted by oDrori
איזה אפטרים הולכים אצלי בכיתה לא ייאמן :) חברים שלי תכננו להפתיע אותי היום בבוקר כי הם לא היו בבי"ס כשהיתה לי יומולדת, אבל דפקתי אותם ואחרתי הסעה היום :) :) :) חחח כל מקרה הם תפסו אותי בהפסקה ומרחו אותי בקצפת :):):):):) שמייח

וחבר שלי גם הביא מעט שיכר :) מי כמוני נהנה מיום של שכרות... רק שהוא בכוונה הביא בקבוק עם החומר הכי מגעיל שנברא אי פעם שבמקרה יש בו גם אלכוהול, לקחנו כל אחד שלוק ובקושי לא הקאנו והטעם דורש הרבההההה מאמץ לפני שהוא יוצא. קיצר בסוף נשאר רבע בקבוק אז התערבתי עם חברים שלי שאני מסתובב בבי"ס עם זה וונותן לאנשים שלוקים וגומר את זה עד סוף היום, עשיתי את זה תוך הפסקה אחת :) :):):)


אני לא מאמין שהפסדתי את זה כוסעמק, מצטער דרורי אם הייתי יודע הייתי בא למרות שהשומר היה מביא לי מכות...............................יש היום משהו אצלכם (יום שישי) כי אם כן אני ינסה להגיע, אני יעשה לך דיסק מיקס מדליק לכבוד היומהולדת שלך

אז תתקשר אם יש משהו, וספר לי באייסיקיו מי הביא את השיכר (אני מהמר על לוטם) או נירו

GLoBaL-MUZiK
quote:
Originally posted by Sniper
אהממ
מישו כאן צנועע
אהממ


אחי אין לך מושג אם ישלך עסק, עודד דרורי הוא פשוט גאון, קודם תכיר אותו, תתעצבן עליו אלף פעם על זה שהוא יותר חכם מימך ואחרי זה תגיע לאותה מסקנה כמוני, הבן אדם פשוט

גאון

ועכשיו הוא פורץ לשוק התקליטנות, אני צופה לו עתיד גדול, דרורי אתה לא יכול להגיד שלו מפרגנים לך..................שכחתי להגיד

.מזלללללללללללללללל טוב אחי
Scorchio
סלחו לי על האיחור
מזל"ט משוגע ביטים שכמוך
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 
Privacy Statement