|
Happy Birthday oDrori (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
חחחחחחחחחחח
חסר טקט אשכרה |
|
|
| DjChook |
טוב בדוק שמה שעשיתי במחנה ביום שישישבת היה הכי חוסר טקט
נכון אני קורא לשגיא שחור ? עכשיו יש עוד אחד טל, שהוא גם שחור
אז הוא יוצא פתאום מהתור של האוכל ומנסה ללכת קדימה לעקוף ואני צועק לו
שחורררררר כזה בכל רם
אחרי איזה 20 שניות מישהו כזה טופח לי על הגב
אני מסתכל אחורה רואה 2 אתיופים ושתי אתיופיות, והוא עושה לי
"למי קראת שחור?"
אז הסברתי לו את המצב, והוא הבין
:nervous: |
|
|
| Hell_Copter |
תאמין לי אתה צריך לראות את חברים שלי מחכה אתיופים... הדבר הכי מצחיק שיש
מה הם כבר היו עושים לך? משסים בך את האתיופיות שיעשו לך צמות
תהיה רציני |
|
|
| DjChook |
מה אתה דפוק ?!
לא פחדתי ממכות איתם,
זה פשוט שיא הלא נעים !
טמבל |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
מה אתה דפוק ?!
לא פחדתי ממכות איתם,
זה פשוט שיא הלא נעים !
טמבל |
אני בטוח שלא פחדת ממכות
אתה חתיכת חיה! :)
היית אוכל את השחיפים האלה בלי רוטב שום!
וחפיף... אז הם נעלבו... לא קרה כלום :D |
|
|
| DjChook |
חחח לא אני לא חיה
פשוט הם היו חבורה קטנה והכרתי שם יחסית המון אנשים אז לא פחדתי :) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
חחח לא אני לא חיה
פשוט הם היו חבורה קטנה והכרתי שם יחסית המון אנשים אז לא פחדתי :) |
די להיות צנוע...
אם היה לי את הגודל שלך חבל על הזמן
ת'אמת אני רק צריך את הגובה שלך ואני מסודר
יותר מזה אני לא צריך |
|
|
| DjChook |
למה להסתפק בי יא גמד
תשאף למורן או משהו :)
סתם, אתה לא נמוך
או שהעובי שלך מסתיר הכל, אני כבר לא זוכר |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
סתם, אתה לא נמוך
או שהעובי שלך מסתיר הכל, אני כבר לא זוכר |
אני לא נמוך... אבל לא גבוה
ואני לא עבה... :D |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
ואני לא עבה... :D |
תשמע
לפני שראיתי אותך היו שמועות שאתה בעובי דלת
שראיתי אותך הבנתי שאתה בעובי של שתיים :)
מה לא עבה ?
אתה ענק במימדים שלא קשורים לגובה
(ואם מישהו מוציא מיזה משהו חרמני אני אשתגע) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
תשמע
לפני שראיתי אותך היו שמועות שאתה בעובי דלת
שראיתי אותך הבנתי שאתה בעובי של שתיים :)
מה לא עבה ?
אתה ענק במימדים שלא קשורים לגובה
(ואם מישהו מוציא מיזה משהו חרמני אני אשתגע) |
בסוף עוד יחשבו פה שאני שמן כמו בטטה |
|
|
|
|