return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 
Happy Birthday oDrori (pg. 6)
View this Thread in Original format
MoSH_MaN
חחחחחחחחחחח
חסר טקט אשכרה
DjChook
טוב בדוק שמה שעשיתי במחנה ביום שישישבת היה הכי חוסר טקט

נכון אני קורא לשגיא שחור ? עכשיו יש עוד אחד טל, שהוא גם שחור

אז הוא יוצא פתאום מהתור של האוכל ומנסה ללכת קדימה לעקוף ואני צועק לו

שחורררררר כזה בכל רם

אחרי איזה 20 שניות מישהו כזה טופח לי על הגב
אני מסתכל אחורה רואה 2 אתיופים ושתי אתיופיות, והוא עושה לי

"למי קראת שחור?"

אז הסברתי לו את המצב, והוא הבין


:nervous:
MoSH_MaN
חחח חמוד
Hell_Copter
תאמין לי אתה צריך לראות את חברים שלי מחכה אתיופים... הדבר הכי מצחיק שיש
מה הם כבר היו עושים לך? משסים בך את האתיופיות שיעשו לך צמות
תהיה רציני
DjChook
מה אתה דפוק ?!
לא פחדתי ממכות איתם,

זה פשוט שיא הלא נעים !


טמבל
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
מה אתה דפוק ?!
לא פחדתי ממכות איתם,

זה פשוט שיא הלא נעים !


טמבל


אני בטוח שלא פחדת ממכות
אתה חתיכת חיה! :)
היית אוכל את השחיפים האלה בלי רוטב שום!
וחפיף... אז הם נעלבו... לא קרה כלום :D
DjChook
חחח לא אני לא חיה
פשוט הם היו חבורה קטנה והכרתי שם יחסית המון אנשים אז לא פחדתי :)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
חחח לא אני לא חיה
פשוט הם היו חבורה קטנה והכרתי שם יחסית המון אנשים אז לא פחדתי :)


די להיות צנוע...
אם היה לי את הגודל שלך חבל על הזמן
ת'אמת אני רק צריך את הגובה שלך ואני מסודר
יותר מזה אני לא צריך
DjChook
למה להסתפק בי יא גמד
תשאף למורן או משהו :)

סתם, אתה לא נמוך

או שהעובי שלך מסתיר הכל, אני כבר לא זוכר
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
סתם, אתה לא נמוך

או שהעובי שלך מסתיר הכל, אני כבר לא זוכר


אני לא נמוך... אבל לא גבוה
ואני לא עבה... :D

DjChook
quote:
Originally posted by Hell_Copter
ואני לא עבה... :D


תשמע
לפני שראיתי אותך היו שמועות שאתה בעובי דלת
שראיתי אותך הבנתי שאתה בעובי של שתיים :)

מה לא עבה ?
אתה ענק במימדים שלא קשורים לגובה

(ואם מישהו מוציא מיזה משהו חרמני אני אשתגע)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
תשמע
לפני שראיתי אותך היו שמועות שאתה בעובי דלת
שראיתי אותך הבנתי שאתה בעובי של שתיים :)

מה לא עבה ?
אתה ענק במימדים שלא קשורים לגובה

(ואם מישהו מוציא מיזה משהו חרמני אני אשתגע)


בסוף עוד יחשבו פה שאני שמן כמו בטטה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 
Privacy Statement