return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 
Happy Birthday oDrori (pg. 8)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
Right........

:haha:


לכל שחיף רואים "שרירים" אז מה אתה מתלהב?
אם תפתח שרירים אז אתה תגדל בגודל ולא תשאר צימוק מסכן
חוץ מזה אחי המבנה הגנטי שלך נותן לך אפקט שיש לך יענו שרירים
יש לי חבר שצח מכיר אותו גם... הבנאדם רק שרירים... יענו המבנה הגנטי שלו בשמיים... אין עליו טיפה אחת של שומן וכשהוא עושה ריבועים לא רק שרואים אצלו 8, גם כל העור נכנס פנימה לתוך הריבועים
הבנאדם עם הכי הרבה גנטיקה בעולם!!
עכשיו יחסית לגודל שלו שהוא קטן הוא חזק בטירוף... יחסית לגודל שלי נגיד הוא לא משהו...
הוא עושה 60 מתח... סתם כדי שתבין כמה הוא חזק לגודל שלו
אני יכול לזיין את השכל על הנושא הזה שעות בגלל הנסיון שיש לי בזה אז אם אתה רוצה להכנס לזה אז בבקשה
oDrori
חחחחח

"אין עליי במכות" + שנות האלפיים = "כרומוזום מס' 24 שלך לוקה בפגם במבנה הגנטי אשר יגביל פעילות של המיטוכונדרייה בתאי השריר שלך"
:p
DjChook
:conf:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by oDrori
חחחחח

"אין עליי במכות" + שנות האלפיים = "כרומוזום מס' 24 שלך לוקה בפגם במבנה הגנטי אשר יגביל פעילות של המיטוכונדרייה בתאי השריר שלך"
:p


אפילו 4 יגביל...
מה הקשר פה לשנות ה 2000??
oDrori
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אפילו 4 יגביל...
מה הקשר פה לשנות ה 2000??

גנום, אמיות..
בימים עברו פשוט הייתם סוגרים את זה בתחרות שכיבות סמיכה או משהו
Hell_Copter
quote:
Originally posted by oDrori
גנום, אמיות..
בימים עברו פשוט הייתם סוגרים את זה בתחרות שכיבות סמיכה או משהו


או כמו שילדים קטנים כל הזמן באים אליי
אתה טוב בהורדות ידיים?
DjChook
תגידו על מה אתם מתווכחים ?
אבדתי אותכם
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
תגידו על מה אתם מתווכחים ?
אבדתי אותכם


על 4 דברים... אין לי כוח לפרט ;)
DjChook
חחחח טוב אז אני סתם אדחף, נקווה שזה במקום הנכון ואם לא אז שוקקקק

"תגידו מה אתם דפוקים, מה זה מישהו חזק ומישהו לא"

אם מישהו עושה 60 מתח זה אומר שהוא רזה ויש לו שרירי כתפיים / חזה / יד קדמית, חזקים

ואולי מישהו בבעיטה אחת מוריד אותו והוא לא קם

אין דבר כזה יותר חזק, זה הכל תלוי במה

אין מישהו למשל שטוב בריצה ארוכה ובריצה קצרה

כאילו רוב הסיכויים שלא יהיה מישהו שממש טוב בשנייהם
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
חחחח טוב אז אני סתם אדחף, נקווה שזה במקום הנכון ואם לא אז שוקקקק

"תגידו מה אתם דפוקים, מה זה מישהו חזק ומישהו לא"

אם מישהו עושה 60 מתח זה אומר שהוא רזה ויש לו שרירי כתפיים / חזה / יד קדמית, חזקים

ואולי מישהו בבעיטה אחת מוריד אותו והוא לא קם

אין דבר כזה יותר חזק, זה הכל תלוי במה

אין מישהו למשל שטוב בריצה ארוכה ובריצה קצרה

כאילו רוב הסיכויים שלא יהיה מישהו שממש טוב בשנייהם


בזה אני לא מסכים איתך...

קודם כל אני עושה בסביבות ה 30 מתח ואני לא שחיף...
ואתה לא תוריד אותי בבעיטה זה בטוח

ויכול להיות כזה דבר מישהו שטוב בריצה ארוכה ובקצרה
בכיתה י הייתי די טוב בארוכות וכמובן שהייתי תותח בקצרות כי זה המקצוע שלי יענו
אז בבקשה... אני סותר את כל התאוריות שלך

DjChook
טוב אז ככה
אני דיברתי על אנשים לא כמוך, שהם שחיפים ועושים הרבה מתח

תסלח לי, אתה לא רזה !
אתה אפילו לא קראת את הפוסט

וחוץ מיזה, אתה איש חכם,
ריצות קצרות וארוכות זה שרירים שונים ואתה לא מסוגל לפתח אותם עד לרמה מקסימלית ביחד, זה עובדתי , המורים לספורט אומרים את זה

מה זה טוב ?
כמה עשית 2000 ?!
כמה אתה רץ 100 ?
מה זה
"המקצוע שלי"

המקוצע שלך הוא להרים משקולות עד שתהיה אלי אנה
MoSH_MaN
הוא לא רץ 2000
טוב
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 
Privacy Statement