|
Al(gemeen)e verkiesing ta nert 2002
|
View this Thread in Original format
| magrec |
Ok dan de volgende mensen zijn genomineerd
Magrec met 8 nominaties :p (die prijs is binnen)
Cosmic Guy 6 nominaties
Kuipers 5 nominaties
Glaniskanis 5 nominaties
Optimus 5 nominaties
Yarnie 3 nominaties
Donna 3 nominaties
kolkiewolkie 3 nominaties
Mr marcello 2 nominaties
new wave 2 nominaties
massive 2 nominaties
Timeporte 2 nominaties
RubenDunnink 2 nominaties
De prijs daar ben ik nog niet over uit. |
|
|
| AFTERNATIVE |
| hmmmm xit nog te twijfelen tussen cosmic gay en donna |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by AFTERNATIVE
hmmmm xit nog te twijfelen tussen cosmic gay en donna |
ik ga ondanks mijn 1e keus petrus toch ook maar voor cosmic gay |
|
|
| New Wave |
Ik heb net een lijst gemaakt in de andere thread.
Je hebt verkeerd geteld Magrec
Cosmic Guy is nummer 1 met 8 stemmen, jij 7 :p
Jij wilt gewoon die award winnen he.:) |
|
|
| TimeportE |
magec, n3rd!!! :p
jeeehh , ik sta ook in lijst.. toch is cosmic zeker een grotere nerd als ik! :D:D |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by New Wave
Ik heb net een lijst gemaakt in de andere thread.
Je hebt verkeerd geteld Magrec
Cosmic Guy is nummer 1 met 8 stemmen, jij 7 :p
Jij wilt gewoon die award winnen he.:) |
:(
Jij moet niet zo mierenneuken :p :) :p
:disbelief |
|
|
| AFTERNATIVE |
| quote: | Originally posted by Jappio
ik ga ondanks mijn 1e keus petrus toch ook maar voor cosmic gay |
petrus kan er ook wel bij na weer n thread voor nix gesloten te hebben (favo bier thread) |
|
|
| franzelare |
:D ik st er niet bij dus kolkie kan niet op mij stemmen :p
maar ik wel op hem :D :D :D |
|
|
| DJ_Massive |
i r gestemd voor Glaniskanis, oppernerd :)
Pauperrrrrrrrrrr :p ;) |
|
|
| Blik |
| ik ga voor degene die verkiezing en nerd verkeerd schrijft :p (al dan niet expres ;)) |
|
|
| Teal'k |
| Ik stem voor glaniskanis :D met zn PDA tracklistings bouwen toch wel de aktie van het jaar :D |
|
|
| Chicane |
verkieSing en nerT ?? Lol, jij bent dan echt een n00b!! :D
ghehe, mijn stem hebbie :P |
|
|
|
|