return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
הנה אני (pg. 2)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
quote:
Originally posted by eXeTik
אתה מדבר על עגיל באוזן או על פירסינג?
למה אין לי כוונות להוריד את הפירסינג בלשון שלי, אני מכיר אחת שמה שתי גולות שקופות ועד היום לא תפסו אותה והיא כבר איזה 4 חודשים בצבא ככה...


נראה לי הוא מתכוון לעגיל בגבה...
MasterP
quote:
Originally posted by Hell_Copter
וואלה אחי שנים עברו :)

ולא נעים כל הקטע עם הריתוק...
גם לחבר שלי שנראה לי הוא איתך יש כזה זין
הוא נרדם על הספרים שלו שהוא למד למבחן והנשק היה מטר ממנו
ויענו אמרו שהוא עזב את הנשק שלו
קיצר הבנתי שאו שהוא יעוף מהקורס או שיקבל ריתוק 28
הריתוק זה העונש הקל....


בני זונות

quote:
Originally posted by yahel222
אם שמתם לב או לא
לא הייתי פה כמעט חודש
זה כי קיבלתי ריתוק 28 על תלונה ממשטרה צבאית
זונות
גם עכשיו אני עדיין בריתוק אבל חתכתי הביתה כי היה לאחרים אפטר
למזלי יום שבת נגמר לי הריתוק
זהו
3 שבתות רצוף סגרתייייייייייי


כנ"ל
yahel222
עגיל באוזן ועכשיו סיימתי
גם אישרו לי חמשוש ביקשתי מהם

ומורן
שמע - קודם כל דחוף תשיג לי 16 גי או 18 !!!
השבוע היה לנו 2 קויקט פאבלו ופריסות נאפל
קיבלתי 6 עירויים מהם 4 עם 14
וגם היום יש לילה אבל יצאתי למזלי
קיצר כמעט נגמרו ה16 אז אני חייב להשיג
והקורס סבבה שבוע הבא יש לי מרפאות

ובן...הוא לא המפקד שלי אבל הוא בסדר...
המפקד שלי הכי תותח
דן אם אתה מכיר
נראה לי דן לנגה
סמל כבר
אין אחד התותחים יעני
Hell_Copter
quote:
Originally posted by yahel222
עגיל באוזן ועכשיו סיימתי
גם אישרו לי חמשוש ביקשתי מהם

ומורן
שמע - קודם כל דחוף תשיג לי 16 גי או 18 !!!
השבוע היה לנו 2 קויקט פאבלו ופריסות נאפל
קיבלתי 6 עירויים מהם 4 עם 14


זין על עגיל באוזן כזה דבר?!!?

ומורן דפק לצבא תרופות נגד אב"כ... לא תהיה לו בעיה ;)
luckystrike
quote:
Originally posted by yahel222
עגיל באוזן ועכשיו סיימתי
גם אישרו לי חמשוש ביקשתי מהם

ומורן
שמע - קודם כל דחוף תשיג לי 16 גי או 18 !!!
השבוע היה לנו 2 קויקט פאבלו ופריסות נאפל
קיבלתי 6 עירויים מהם 4 עם 14
וגם היום יש לילה אבל יצאתי למזלי
קיצר כמעט נגמרו ה16 אז אני חייב להשיג
והקורס סבבה שבוע הבא יש לי מרפאות

ובן...הוא לא המפקד שלי אבל הוא בסדר...
המפקד שלי הכי תותח
דן אם אתה מכיר
נראה לי דן לנגה
סמל כבר
אין אחד התותחים יעני


יא צעיר איך אין לך ונפלון 16 ????

אם אני יביא לך 18 יקחו לך אותו שם בקורס למה הם יודעים שאין
לכם את זה במחסן שלכם ...
אני יכול להביא לך גם 20 אבל יקחו לך אז חבל
אני יביא לך 16
אמרתי לך תתחבר עם האחראי מחסן !!!
נו לא למדת כלום ?
;)
אלק 4 עירויים 14 ????
איזה שואה אחי !!!
איך אתה מתפקד ??
אחרי 4 כאלה גם לעשות ביד אי אפשר ...

לי שבוע הבא יש השתלמות בתי-חולים ...
אני הולך להיות 3 ימים בבלינסון ...
yahel222
quote:
Originally posted by luckystrike
יא צעיר איך אין לך ונפלון 16 ????

אם אני יביא לך 18 יקחו לך אותו שם בקורס למה הם יודעים שאין
לכם את זה במחסן שלכם ...
אני יכול להביא לך גם 20 אבל יקחו לך אז חבל
אני יביא לך 16
אמרתי לך תתחבר עם האחראי מחסן !!!
נו לא למדת כלום ?
;)
אלק 4 עירויים 14 ????
איזה שואה אחי !!!
איך אתה מתפקד ??
אחרי 4 כאלה גם לעשות ביד אי אפשר ...

לי שבוע הבא יש השתלמות בתי-חולים ...
אני הולך להיות 3 ימים בבלינסון ...


לא אחי נגמרו במחסן !! יש 3 א.מחסן אחד חבר טוב טוב שלי פשוט לא היה הם בעצמם קיבלו 14 !!!
וחפיף היום אחד עשו לו פאבלו עם 18 ולא אמרו לו כלום....
יש לנו סגל חבשן אחושרמוטה כל יום קמים ב 6 ורבע ככה
וכן היד שלי מתה מכאבים גם בגלל שעשו לי באותו מקום בדיוק על אותו וריד !! כי אין לי עוד ורידים טובים...
וכן הרע"נ חתיכת חרא מזדיין שאשתו תקבל סרטן 28 על עגיל
אבל בקטנה כל שבת חתכתי משם אז חפיף
Sniper
סעממק זאת אומרת שאני יצטרך להוריד תעיגלים!?@ איזה זיןןן
DjChook
quote:
Originally posted by Sniper
סעממק זאת אומרת שאני יצטרך להוריד תעיגלים!?@ איזה זיןןן


אחי רק לא משם בבקשה

אל תבאס אותי :(
yahel222
quote:
Originally posted by Sniper
סעממק זאת אומרת שאני יצטרך להוריד תעיגלים!?@ איזה זיןןן


כן אבל אם יש לך בלשון אז אפשר יעני להעלים...
אבל בחכמה יעני לא להיות דפוק ולשחק איתו כל הזמן
eXeTik
quote:
Originally posted by yahel222
כן אבל אם יש לך בלשון אז אפשר יעני להעלים...
אבל בחכמה יעני לא להיות דפוק ולשחק איתו כל הזמן


סבבהההההההההההההההההההההההההה :D

Sniper
מממממממממ יש לי 2 באוזן שמאל ו 1 בימין שאותו הורדתי אבל לפעמים אני שם אותו
היה לי בשפה התחתונה שלושה ימים ואז גם הורדתי אותו כי אמא\אבא עשו לי סרטים אחושמוטה...
luckystrike
quote:
Originally posted by yahel222
לא אחי נגמרו במחסן !! יש 3 א.מחסן אחד חבר טוב טוב שלי פשוט לא היה הם בעצמם קיבלו 14 !!!


אחי אל תהיו צעירים !
יש במחסן חלק נקרא "הקו האדום" ויענו אסור לקחת
משם ציוד כי זה רק במקרה ואין כלום ויש אישור !
אבל תקחו משם יא דפוק - יש שם ונפלונים 16 בכמויות !
זה בדרך כלל בקצה של המחסן באלכסון מהדלת יעני...

וזה מכוסה בוילון אדום
תקחו משם לא יעשו לכם כלום
עליי אחי !
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Privacy Statement