|
הנה אני
|
View this Thread in Original format
| yahel222 |
אם שמתם לב או לא
לא הייתי פה כמעט חודש
זה כי קיבלתי ריתוק 28 על תלונה ממשטרה צבאית
זונות
גם עכשיו אני עדיין בריתוק אבל חתכתי הביתה כי היה לאחרים אפטר
למזלי יום שבת נגמר לי הריתוק
זהו
3 שבתות רצוף סגרתייייייייייי |
|
|
| DjChook |
אחי
בטח שהתגעגתי !
ושמנו לב שאתה לא פה
ספר ספר מה היה, חחח ,מניאקים |
|
|
| yahel222 |
שכחתי להוריד תעגיל אז תפסו אותי בכניסה לבסיס לא יכולתי אפילו לברוח
ובגלל שאני בקורס וזה ששפט אותי הוא נאצי אז הביאו לי 28 ריתוק שזה ממש ממש עונש קשה
גם כל השבתות שלי חתכתי מהבסיס
נפקד.... |
|
|
| Koodoo |
| quote: | Originally posted by yahel222
שכחתי להוריד תעגיל אז תפסו אותי בכניסה לבסיס לא יכולתי אפילו לברוח
ובגלל שאני בקורס וזה ששפט אותי הוא נאצי אז הביאו לי 28 ריתוק שזה ממש ממש עונש קשה
גם כל השבתות שלי חתכתי מהבסיס
נפקד.... |
שיא הנאצי... משליטים שם דיקטטורה |
|
|
| DjChook |
חחחח לא אמורים לשים פלסטר או משהו ?
חפיף אחי, העיקר שקיבלת קצת מקלחת חמה עכשיו :) |
|
|
| MoSH_MaN |
איזה זיןןןןןןןןןןןןןן
קושיל אמא שלהם
התגעגנו......
:_ |
|
|
| Hell_Copter |
וואלה אחי שנים עברו :)
ולא נעים כל הקטע עם הריתוק...
גם לחבר שלי שנראה לי הוא איתך יש כזה זין
הוא נרדם על הספרים שלו שהוא למד למבחן והנשק היה מטר ממנו
ויענו אמרו שהוא עזב את הנשק שלו
קיצר הבנתי שאו שהוא יעוף מהקורס או שיקבל ריתוק 28
הריתוק זה העונש הקל.... |
|
|
| NyKoN |
באסה אחי
שמעתי על מקרים יותר גרועים אבל- לקחו לחבר שלי סופ"ש בגלל שהוא הלך עם כפכפים למקלחת
וזה לא בטירונות או משהו |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by NyKoN
באסה אחי
שמעתי על מקרים יותר גרועים אבל- לקחו לחבר שלי סופ"ש בגלל שהוא הלך עם כפכפים למקלחת
וזה לא בטירונות או משהו |
מי ישמע... סוף שבוע שלם
אני מדבר איתך על להיות שם חודש רק בגלל שהנשק שלו לא היה מתחת לכרית שלו אלא מטר לידו
תהיה רציני!! |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by yahel222
שכחתי להוריד תעגיל אז תפסו אותי בכניסה לבסיס לא יכולתי אפילו לברוח
ובגלל שאני בקורס וזה ששפט אותי הוא נאצי אז הביאו לי 28 ריתוק שזה ממש ממש עונש קשה
גם כל השבתות שלי חתכתי מהבסיס
נפקד.... |
זה מה שניקרא 3/4 גרמני!!!
איזה בן זונההההה
פאקק |
|
|
| luckystrike |
ווואי אחי איזה צעירות !!!
נו לא לימדתי אותך כלום ???
סתם לא נורא גבר עוד מעט יגמר !
תגיד תודה שאתם לא קורס בני - הם יצאו לאבט"ש עכשיו
וראיתי את החניכים שם בצפון למה הייתי שם , אימנתי שם שלושה ימים
עכשיו והמפקד שלהם חבר שלי - אז השגחתי עליהם - באתי אליהם עם השרוך והם פחדו רצח עד שאמרתי להם שיעשו מה שהם רוצים ולא בראש שלי להיות פלצן
כמו המפקדים בבה"ד :)
קיצר - איך בן אחי ? מפקד טוב ? |
|
|
| eXeTik |
אתה מדבר על עגיל באוזן או על פירסינג?
למה אין לי כוונות להוריד את הפירסינג בלשון שלי, אני מכיר אחת שמה שתי גולות שקופות ועד היום לא תפסו אותה והיא כבר איזה 4 חודשים בצבא ככה... |
|
|
|
|