|
הנה אני (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sniper
מממממממממ יש לי 2 באוזן שמאל ו 1 בימין שאותו הורדתי אבל לפעמים אני שם אותו
היה לי בשפה התחתונה שלושה ימים ואז גם הורדתי אותו כי אמא\אבא עשו לי סרטים אחושמוטה... |
כמוך כמוני אחי חוץ מהקטע עם השפה התחתונה...
שניים עגילים בשמאל ואחד בימין |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
כמוך כמוני אחי חוץ מהקטע עם השפה התחתונה...
שניים עגילים בשמאל ואחד בימין |
אני רוצה לעשות בלברט עכשיווו
מממש ממש ממש ממש מתתת
אבל אמא שלי לא מסכימה והיא רוצה שאני יוריד גם את העיגלים השניים
וגם היה לי באף פעםם אבל נפל לי שהייתי בבריכה לפני כמה שנים ואז ניסתם |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sniper
אני רוצה לעשות בלברט עכשיווו
מממש ממש ממש ממש מתתת
אבל אמא שלי לא מסכימה והיא רוצה שאני יוריד גם את העיגלים השניים
וגם היה לי באף פעםם אבל נפל לי שהייתי בבריכה לפני כמה שנים ואז ניסתם |
איפה אתה רוצה לעשות!?
אני זוכר ששבוע אחרי שעשיתי את החור באוזן ימין היה לנו משחק כדורסל של הנבחרת והכריחו אותי להוריד את העגילים... ואמרתי לעצמי שאין מצב שאני ישאיר רק את העגיל באוזן ימין למה אני לא הומו....
אז הורדתי גם אותו...
שעתיים אחרי שבאתי לשים החור כבר נסתם... אז חוררתי אותו חזרה עם העגיל הרפואי
אני זוכר ירד לי דם והייתה לי אינפקציה והכל... בלאגן קטן |
|
|
| Sniper |
חחח לי ניסתם באף ומה זה היתבאסתי אבל חפיף
אני רוצה לעשות בלברט
זה איפה שהשפה התחתונה אז קצת יותר למטה |
|
|
| DjChook |
יא מסטול
פשוט תגיד מעל הסנטר |
|
|
| luckystrike |
מה הקטע בלעשות שם עגיל ????
קיצר המקום היחידי לדעתי שלבנים (בעצם גם לבנות שאני חושב על זה) זה
עגיל בלשון ... כל השאר סתם מגעיל לדעתי ... |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by DjChook
יא מסטול
פשוט תגיד מעל הסנטר |
כתבתי כמה פוסטים מעל וקוראים למקום לברט
ומורן זה מקום ממש ממש יפהה
לשון לא הכי אוהב |
|
|
| MasterP |
לפי דעתי עגיל זה לבנות בלבד לבנים זה סתם מכוער
בעצם גם לבנות לא אבל יש כאלה שמתאים |
|
|
| MoSH_MaN |
| לא אוהב את החרא הזה |
|
|
| DjChook |
באמת עגילים זה לא לבנים
ועכשיו עוד נכנס חזק הקטע של ההרחבות באזנים, שזה אחד הדברים הכי מגעילים שקיימים לדעתי
וזה גם הכי הורס את הגוף
אי אפשר להעלים את זה וזה לא נסתם
וזה אחד הדברים היותר מסריחים שקיימים גם |
|
|
| MasterP |
| quote: | Originally posted by DjChook
באמת עגילים זה לא לבנים
ועכשיו עוד נכנס חזק הקטע של ההרחבות באזנים, שזה אחד הדברים הכי מגעילים שקיימים לדעתי
וזה גם הכי הורס את הגוף
אי אפשר להעלים את זה וזה לא נסתם
וזה אחד הדברים היותר מסריחים שקיימים גם |
דוגרי נכון למה יש כוסיות עולם שמכסות את הגוף בעגילים ופיירסינג ואתה שואל.... לא חבל?? להרוס יצירת מופת כזאת |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by DjChook
באמת עגילים זה לא לבנים
ועכשיו עוד נכנס חזק הקטע של ההרחבות באזנים, שזה אחד הדברים הכי מגעילים שקיימים לדעתי
וזה גם הכי הורס את הגוף
אי אפשר להעלים את זה וזה לא נסתם
וזה אחד הדברים היותר מסריחים שקיימים גם |
באמת הרחבה זה ממש מגעיל... |
|
|
|
|