return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
הנה אני (pg. 4)
View this Thread in Original format
luckystrike
quote:
Originally posted by DjChook


ועכשיו עוד נכנס חזק הקטע של ההרחבות באזנים, שזה אחד הדברים הכי מגעילים שקיימים לדעתי


אשכרה !!!
מי המציא את הגועל נפש הזה ?

צריכים לזרוק אותו יחד עם מי שעושה את זה
ואולי עוד כמה חרדים לים ...

דרך אגב - העברת נושא - שמעתם שבשינוי יש חרדי ???
yahel222
אני יודע מזה קו אדום אבל שמע לך תדע מה יעשו.....
אני המטרה שלי לארגן לעצמי בפק"ל כיסים כמה 16 ג'י...מבין

ומה קשור עגילים פתאום אהה
ובלברט הזה או איך שזה נקרא זה יפה אבל תלוי למי
ובלשון נחמד...
על השפה הכי מכוער

ולא יכול להיות שבשינוי יש חרדי !!!
אין מצב
NaOren
למה זה יפה לדעתי...
תלוי למי בעצם
Sniper
מממממ לי היה ממש יפה בכל אופן בשפה התחתונהה
ובלברט יהיה לי עוד יותר יפה זה בדוקקק כי פעם שמתי מגנט וזה היה הכי ליגה בארץ
DjChook
שינוי חרדי ? זה מוזר
אבל זה לא סותר

תשמעו תקראו את המצע שלהם

הם לא רק מזיינים את השכל על חרדים, אלא הרבה על המעמד הבינוני כמו שהסברתי לכם
MoSH_MaN
כן הזמר של ש"ס או משהו כזה...
DjChook
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
כן הזמר של ש"ס או משהו כזה...


הוא זכאייי

הוא זכאייי
luckystrike
חן תרחיב בקשר לשינוי
אתה יודע אני מצביע השנה - זה יכול רק לעזור

וכן יש חרדי - קראתי על זה
הוא נגד הצורה שהחרדים חיים כמו
פרזיטים על חשבוננו
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Sniper
מממממ לי היה ממש יפה בכל אופן בשפה התחתונהה
ובלברט יהיה לי עוד יותר יפה זה בדוקקק כי פעם שמתי מגנט וזה היה הכי ליגה בארץ


וואלה אחי אז אשרייך!!!
לך על זה

ושינוי חרדי...?
טוב לדעת זה הכל
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by luckystrike
חן תרחיב בקשר לשינוי
אתה יודע אני מצביע השנה - זה יכול רק לעזור

וכן יש חרדי - קראתי על זה
הוא נגד הצורה שהחרדים חיים כמו
פרזיטים על חשבוננו


כן זה מה ששמעתי וזה טוב........
מאד!

DjChook
אוקיי הפוסט הבא בנימת שינוי אם אני לא טועה:

תשמע
אנחנו פה בעזרת השם אני לא מכיר מישהו שבמצב כלכלי קשה
ואנחנו נחשבים המעמד הבינוני (בלי להעליב אבל אני חושב שגם מוש זה מעמד בינוני, וגם אני, כי אין לנו נכסים ובלה בלה וזה לא קשור מה ההורים כרגע)

אז ככה,

כל המפלגות הגדולות רק אומרות שהן הולכות לעזור לעניים, שהם אומנם 10-20 אחוז, אבל אנחנו זה 70 אחוז !
למה שאף אחד לא ידאג לזכויות שלנו ?
למה שכל המיסים יפלו עלינו ?

כל העשירים והעניים לא משלמים מיסים, ורק המעמד הבינוני / בורגני תקוע עם כל החובות של המדינה המסריחה הזאתי שלא מזיזה אצבע בשביל לשפר את האיכות חיים שלנו

זה בערך לפי מה שאני הבנתי
luckystrike
quote:
Originally posted by DjChook
אוקיי הפוסט הבא בנימת שינוי אם אני לא טועה:

תשמע
אנחנו פה בעזרת השם אני לא מכיר מישהו שבמצב כלכלי קשה
ואנחנו נחשבים המעמד הבינוני (בלי להעליב אבל אני חושב שגם מוש זה מעמד בינוני, וגם אני, כי אין לנו נכסים ובלה בלה וזה לא קשור מה ההורים כרגע)

אז ככה,

כל המפלגות הגדולות רק אומרות שהן הולכות לעזור לעניים, שהם אומנם 10-20 אחוז, אבל אנחנו זה 70 אחוז !
למה שאף אחד לא ידאג לזכויות שלנו ?
למה שכל המיסים יפלו עלינו ?

כל העשירים והעניים לא משלמים מיסים, ורק המעמד הבינוני / בורגני תקוע עם כל החובות של המדינה המסריחה הזאתי שלא מזיזה אצבע בשביל לשפר את האיכות חיים שלנו

זה בערך לפי מה שאני הבנתי


אחי בלי להיכנס יותר מדי אנחנו נחשבים למעמד העליון ...
כולם פה בלי יוצא מהכלל מעמד עליון
אין לי כוח להיכנס לזה - שאל את ההורים שלך ודבר איתם קצת על זה
...

אבל סה"כ אני מסכים עם מה שכתבת ...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Privacy Statement