|
הנה אני (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by DjChook
ועכשיו עוד נכנס חזק הקטע של ההרחבות באזנים, שזה אחד הדברים הכי מגעילים שקיימים לדעתי
|
אשכרה !!!
מי המציא את הגועל נפש הזה ?
צריכים לזרוק אותו יחד עם מי שעושה את זה
ואולי עוד כמה חרדים לים ...
דרך אגב - העברת נושא - שמעתם שבשינוי יש חרדי ??? |
|
|
| yahel222 |
אני יודע מזה קו אדום אבל שמע לך תדע מה יעשו.....
אני המטרה שלי לארגן לעצמי בפק"ל כיסים כמה 16 ג'י...מבין
ומה קשור עגילים פתאום אהה
ובלברט הזה או איך שזה נקרא זה יפה אבל תלוי למי
ובלשון נחמד...
על השפה הכי מכוער
ולא יכול להיות שבשינוי יש חרדי !!!
אין מצב |
|
|
| NaOren |
למה זה יפה לדעתי...
תלוי למי בעצם |
|
|
| Sniper |
מממממ לי היה ממש יפה בכל אופן בשפה התחתונהה
ובלברט יהיה לי עוד יותר יפה זה בדוקקק כי פעם שמתי מגנט וזה היה הכי ליגה בארץ |
|
|
| DjChook |
שינוי חרדי ? זה מוזר
אבל זה לא סותר
תשמעו תקראו את המצע שלהם
הם לא רק מזיינים את השכל על חרדים, אלא הרבה על המעמד הבינוני כמו שהסברתי לכם |
|
|
| MoSH_MaN |
| כן הזמר של ש"ס או משהו כזה... |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
כן הזמר של ש"ס או משהו כזה... |
הוא זכאייי
הוא זכאייי |
|
|
| luckystrike |
חן תרחיב בקשר לשינוי
אתה יודע אני מצביע השנה - זה יכול רק לעזור
וכן יש חרדי - קראתי על זה
הוא נגד הצורה שהחרדים חיים כמו
פרזיטים על חשבוננו |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sniper
מממממ לי היה ממש יפה בכל אופן בשפה התחתונהה
ובלברט יהיה לי עוד יותר יפה זה בדוקקק כי פעם שמתי מגנט וזה היה הכי ליגה בארץ |
וואלה אחי אז אשרייך!!!
לך על זה
ושינוי חרדי...?
טוב לדעת זה הכל |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by luckystrike
חן תרחיב בקשר לשינוי
אתה יודע אני מצביע השנה - זה יכול רק לעזור
וכן יש חרדי - קראתי על זה
הוא נגד הצורה שהחרדים חיים כמו
פרזיטים על חשבוננו |
כן זה מה ששמעתי וזה טוב........
מאד! |
|
|
| DjChook |
אוקיי הפוסט הבא בנימת שינוי אם אני לא טועה:
תשמע
אנחנו פה בעזרת השם אני לא מכיר מישהו שבמצב כלכלי קשה
ואנחנו נחשבים המעמד הבינוני (בלי להעליב אבל אני חושב שגם מוש זה מעמד בינוני, וגם אני, כי אין לנו נכסים ובלה בלה וזה לא קשור מה ההורים כרגע)
אז ככה,
כל המפלגות הגדולות רק אומרות שהן הולכות לעזור לעניים, שהם אומנם 10-20 אחוז, אבל אנחנו זה 70 אחוז !
למה שאף אחד לא ידאג לזכויות שלנו ?
למה שכל המיסים יפלו עלינו ?
כל העשירים והעניים לא משלמים מיסים, ורק המעמד הבינוני / בורגני תקוע עם כל החובות של המדינה המסריחה הזאתי שלא מזיזה אצבע בשביל לשפר את האיכות חיים שלנו
זה בערך לפי מה שאני הבנתי |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by DjChook
אוקיי הפוסט הבא בנימת שינוי אם אני לא טועה:
תשמע
אנחנו פה בעזרת השם אני לא מכיר מישהו שבמצב כלכלי קשה
ואנחנו נחשבים המעמד הבינוני (בלי להעליב אבל אני חושב שגם מוש זה מעמד בינוני, וגם אני, כי אין לנו נכסים ובלה בלה וזה לא קשור מה ההורים כרגע)
אז ככה,
כל המפלגות הגדולות רק אומרות שהן הולכות לעזור לעניים, שהם אומנם 10-20 אחוז, אבל אנחנו זה 70 אחוז !
למה שאף אחד לא ידאג לזכויות שלנו ?
למה שכל המיסים יפלו עלינו ?
כל העשירים והעניים לא משלמים מיסים, ורק המעמד הבינוני / בורגני תקוע עם כל החובות של המדינה המסריחה הזאתי שלא מזיזה אצבע בשביל לשפר את האיכות חיים שלנו
זה בערך לפי מה שאני הבנתי |
אחי בלי להיכנס יותר מדי אנחנו נחשבים למעמד העליון ...
כולם פה בלי יוצא מהכלל מעמד עליון
אין לי כוח להיכנס לזה - שאל את ההורים שלך ודבר איתם קצת על זה
...
אבל סה"כ אני מסכים עם מה שכתבת ... |
|
|
|
|