|
הנה אני (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| yahel222 |
מורן אני חייב דחוף תשיג לי 20 או 22 ג'י
אנימתכנן לעשות לעצמי עירוי
אבל אין מצב שעם 16 אני יעשה
רק עם 20 או 22 |
|
|
| DjChook |
פחחח מורן מוזר ששמתי לב לפוסט שלך רק בזמן האחרון
אבל אני לא חושב שאתה צודק כי אנחנו מעמד בינוני
אנשים ממעמד גבוה זה אנשים עם כמה דירות ונכסים וכאלה |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by yahel222
מורן אני חייב דחוף תשיג לי 20 או 22 ג'י
אנימתכנן לעשות לעצמי עירוי
אבל אין מצב שעם 16 אני יעשה
רק עם 20 או 22 |
אחי אני בא לבה"ד ביום שני !!!
תשאיר פלאפון פתוח
אני יארגן לך גם ונפלונים !!!
תכתוב מה עוד אתה צריך חחחח :)
וחן - אתה מדבר על העשירון העליון ולא
על המעמד הגבוה ... |
|
|
| nesher |
מורן , זה לא נכון
במעמדות זה אותו עקרון כמו עשירון ואלפיון
עקרון של משכורת
בינוני זה משכורת מ3300 עד 12000
מקבלי הבטחת הכנסה הם מעמד נמוך - ודרך אגב
בינתיים אמא שלי לא עובדת וזה זמני , אז גם אני שם
מעמד גבוה זה הרבה דברים , גם מעל 12000 , וגם כל מיני נכסים
אבל זה לא בדיוק ככה
כי בדרך יש גם דברים כמו בעלות על דירה
הדירה שלנו שייכת לנו למשל, אז כרגע אני נחשב מעמד בינוני למרות שזמנית , אמא שלי מקבלת הבטחת הכנסה
קיצר, אף אחד מאיתנו פה , לא מעמד גבוה
נראה לי , מוש יש לכם אולי שתי דירות והכנסה מעל 12000?
=] |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by nesher
מורן , זה לא נכון
במעמדות זה אותו עקרון כמו עשירון ואלפיון
עקרון של משכורת
בינוני זה משכורת מ3300 עד 12000
מקבלי הבטחת הכנסה הם מעמד נמוך - ודרך אגב
בינתיים אמא שלי לא עובדת וזה זמני , אז גם אני שם
מעמד גבוה זה הרבה דברים , גם מעל 12000 , וגם כל מיני נכסים
אבל זה לא בדיוק ככה
כי בדרך יש גם דברים כמו בעלות על דירה
הדירה שלנו שייכת לנו למשל, אז כרגע אני נחשב מעמד בינוני למרות שזמנית , אמא שלי מקבלת הבטחת הכנסה
קיצר, אף אחד מאיתנו פה , לא מעמד גבוה
נראה לי , מוש יש לכם אולי שתי דירות והכנסה מעל 12000?
=] |
חן - ספר מה שרותם אמר להורים שלך ...
תגיד לי מה הם ענו לך ... זה באמת מענין אותי
למה אני יודע שהעשירון העליון שהם אחוז מאוד מאוד נמוך
הם אלה עם הנכסים
...
וזה בדוק ...
הם לא הגבוה בכלל - המספר שלהם מאוד מאוד נמוך באחוזים ... |
|
|
| nesher |
| quote: | Originally posted by luckystrike
חן - ספר מה שרותם אמר להורים שלך ...
תגיד לי מה הם ענו לך ... זה באמת מענין אותי
למה אני יודע שהעשירון העליון שהם אחוז מאוד מאוד נמוך
הם אלה עם הנכסים
...
וזה בדוק ...
הם לא הגבוה בכלל - המספר שלהם מאוד מאוד נמוך באחוזים ... |
אז מזה מעמד גבוה אחי? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by nesher
אז מזה מעמד גבוה אחי? |
לפי מורן זה האלה שנמצאים בעיתון בכתבה של ה 40 אנשים הכי עשירים בארץ..
האלה שפעם בשנה עושים עליהם כתבה ענקית ואומרים שלו יש 632 מיליון שקל ולהוא רק 578 מיליון |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
לפי מורן זה האלה שנמצאים בעיתון בכתבה של ה 40 אנשים הכי עשירים בארץ..
האלה שפעם בשנה עושים עליהם כתבה ענקית ואומרים שלו יש 632 מיליון שקל ולהוא רק 578 מיליון |
הפוך אחי לא הבנת
המעמד הגבוה זה אנשים כמו חן ומוש
יענו מפוצצים בכסף אבל אין להם יותר מדי נכסים ודברים כאלה
טוב אולי אצל מוש ...
ורועי - אתה לא הבנת נכון - חן אומר שה 40 האלה הם המעמד הגבוה
אני אמרתי שלהיפך הם העשירון העליון ...
המעמד הגבוה זה דיי הרבה מפה ... |
|
|
| MoSH_MaN |
נכסים אין ממש
כסף גם לא
מקום יש
אבל לא משנה
חוסכים כמה שיותר |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
הפוך אחי לא הבנת
המעמד הגבוה זה אנשים כמו חן ומוש
יענו מפוצצים בכסף אבל אין להם יותר מדי נכסים ודברים כאלה
טוב אולי אצל מוש ...
ורועי - אתה לא הבנת נכון - חן אומר שה 40 האלה הם המעמד הגבוה
אני אמרתי שלהיפך הם העשירון העליון ...
המעמד הגבוה זה דיי הרבה מפה ... |
הבנתי אותך אח שלי...
אז חן... נו נו נו לך!!!!
מורן צודק!
אני חייב לציין שגם נייקון טחון רצח... כל שני וחמישי טס לחו"ל |
|
|
| DjChook |
אוקיי ישבתי עם אחי המבוגר והוא הסביר לי במדויק
ההורים שלי בתור שני אנשים נשואים עם בית ושני מכוניות זה יכול להחשב אפילו עשירון עליון
ומעמד בינוני זה סטודנטים עם דירה סחורה, מכונית שלהם בחלק מהמקרים וזהו
אהה ועוד משהו
עשירונים - משכורות
מעמדות - נכסים
עוד משהו
ה 40 עשירים מין הסתם זה כבר
האלפיון העליון או משהו כזה |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by DjChook
אוקיי ישבתי עם אחי המבוגר והוא הסביר לי במדויק
ההורים שלי בתור שני אנשים נשואים עם בית ושני מכוניות זה יכול להחשב אפילו עשירון עליון
ומעמד בינוני זה סטודנטים עם דירה סחורה, מכונית שלהם בחלק מהמקרים וזהו
|
תודה רבה :)
סורי שאני אומר אבל נמאס להיות צודק כל הזמן
:crazy: :crazy: :tongue2 :tongue2 |
|
|
|
|