return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
הנה אני (pg. 5)
View this Thread in Original format
yahel222
מורן אני חייב דחוף תשיג לי 20 או 22 ג'י
אנימתכנן לעשות לעצמי עירוי
אבל אין מצב שעם 16 אני יעשה
רק עם 20 או 22
DjChook
פחחח מורן מוזר ששמתי לב לפוסט שלך רק בזמן האחרון

אבל אני לא חושב שאתה צודק כי אנחנו מעמד בינוני

אנשים ממעמד גבוה זה אנשים עם כמה דירות ונכסים וכאלה
luckystrike
quote:
Originally posted by yahel222
מורן אני חייב דחוף תשיג לי 20 או 22 ג'י
אנימתכנן לעשות לעצמי עירוי
אבל אין מצב שעם 16 אני יעשה
רק עם 20 או 22


אחי אני בא לבה"ד ביום שני !!!
תשאיר פלאפון פתוח
אני יארגן לך גם ונפלונים !!!

תכתוב מה עוד אתה צריך חחחח :)
וחן - אתה מדבר על העשירון העליון ולא
על המעמד הגבוה ...
nesher
מורן , זה לא נכון
במעמדות זה אותו עקרון כמו עשירון ואלפיון
עקרון של משכורת
בינוני זה משכורת מ3300 עד 12000
מקבלי הבטחת הכנסה הם מעמד נמוך - ודרך אגב
בינתיים אמא שלי לא עובדת וזה זמני , אז גם אני שם
מעמד גבוה זה הרבה דברים , גם מעל 12000 , וגם כל מיני נכסים
אבל זה לא בדיוק ככה
כי בדרך יש גם דברים כמו בעלות על דירה
הדירה שלנו שייכת לנו למשל, אז כרגע אני נחשב מעמד בינוני למרות שזמנית , אמא שלי מקבלת הבטחת הכנסה
קיצר, אף אחד מאיתנו פה , לא מעמד גבוה
נראה לי , מוש יש לכם אולי שתי דירות והכנסה מעל 12000?
=]
luckystrike
quote:
Originally posted by nesher
מורן , זה לא נכון
במעמדות זה אותו עקרון כמו עשירון ואלפיון
עקרון של משכורת
בינוני זה משכורת מ3300 עד 12000
מקבלי הבטחת הכנסה הם מעמד נמוך - ודרך אגב
בינתיים אמא שלי לא עובדת וזה זמני , אז גם אני שם
מעמד גבוה זה הרבה דברים , גם מעל 12000 , וגם כל מיני נכסים
אבל זה לא בדיוק ככה
כי בדרך יש גם דברים כמו בעלות על דירה
הדירה שלנו שייכת לנו למשל, אז כרגע אני נחשב מעמד בינוני למרות שזמנית , אמא שלי מקבלת הבטחת הכנסה
קיצר, אף אחד מאיתנו פה , לא מעמד גבוה
נראה לי , מוש יש לכם אולי שתי דירות והכנסה מעל 12000?
=]


חן - ספר מה שרותם אמר להורים שלך ...
תגיד לי מה הם ענו לך ... זה באמת מענין אותי
למה אני יודע שהעשירון העליון שהם אחוז מאוד מאוד נמוך
הם אלה עם הנכסים
...
וזה בדוק ...
הם לא הגבוה בכלל - המספר שלהם מאוד מאוד נמוך באחוזים ...
nesher
quote:
Originally posted by luckystrike
חן - ספר מה שרותם אמר להורים שלך ...
תגיד לי מה הם ענו לך ... זה באמת מענין אותי
למה אני יודע שהעשירון העליון שהם אחוז מאוד מאוד נמוך
הם אלה עם הנכסים
...
וזה בדוק ...
הם לא הגבוה בכלל - המספר שלהם מאוד מאוד נמוך באחוזים ...


אז מזה מעמד גבוה אחי?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by nesher
אז מזה מעמד גבוה אחי?


לפי מורן זה האלה שנמצאים בעיתון בכתבה של ה 40 אנשים הכי עשירים בארץ..
האלה שפעם בשנה עושים עליהם כתבה ענקית ואומרים שלו יש 632 מיליון שקל ולהוא רק 578 מיליון
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
לפי מורן זה האלה שנמצאים בעיתון בכתבה של ה 40 אנשים הכי עשירים בארץ..
האלה שפעם בשנה עושים עליהם כתבה ענקית ואומרים שלו יש 632 מיליון שקל ולהוא רק 578 מיליון

הפוך אחי לא הבנת

המעמד הגבוה זה אנשים כמו חן ומוש
יענו מפוצצים בכסף אבל אין להם יותר מדי נכסים ודברים כאלה

טוב אולי אצל מוש ...

ורועי - אתה לא הבנת נכון - חן אומר שה 40 האלה הם המעמד הגבוה
אני אמרתי שלהיפך הם העשירון העליון ...

המעמד הגבוה זה דיי הרבה מפה ...
MoSH_MaN
נכסים אין ממש

כסף גם לא

מקום יש

אבל לא משנה
חוסכים כמה שיותר
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
הפוך אחי לא הבנת

המעמד הגבוה זה אנשים כמו חן ומוש
יענו מפוצצים בכסף אבל אין להם יותר מדי נכסים ודברים כאלה

טוב אולי אצל מוש ...

ורועי - אתה לא הבנת נכון - חן אומר שה 40 האלה הם המעמד הגבוה
אני אמרתי שלהיפך הם העשירון העליון ...

המעמד הגבוה זה דיי הרבה מפה ...


הבנתי אותך אח שלי...
אז חן... נו נו נו לך!!!!
מורן צודק!
אני חייב לציין שגם נייקון טחון רצח... כל שני וחמישי טס לחו"ל

DjChook
אוקיי ישבתי עם אחי המבוגר והוא הסביר לי במדויק

ההורים שלי בתור שני אנשים נשואים עם בית ושני מכוניות זה יכול להחשב אפילו עשירון עליון

ומעמד בינוני זה סטודנטים עם דירה סחורה, מכונית שלהם בחלק מהמקרים וזהו

אהה ועוד משהו

עשירונים - משכורות
מעמדות - נכסים

עוד משהו
ה 40 עשירים מין הסתם זה כבר
האלפיון העליון או משהו כזה
luckystrike
quote:
Originally posted by DjChook
אוקיי ישבתי עם אחי המבוגר והוא הסביר לי במדויק

ההורים שלי בתור שני אנשים נשואים עם בית ושני מכוניות זה יכול להחשב אפילו עשירון עליון

ומעמד בינוני זה סטודנטים עם דירה סחורה, מכונית שלהם בחלק מהמקרים וזהו



תודה רבה :)

סורי שאני אומר אבל נמאס להיות צודק כל הזמן
:crazy: :crazy: :tongue2 :tongue2
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Privacy Statement